Stránka 100 z 119

Napsal: 15 čer 2011, 06:07
od Milo75
a jsi si naprosto jistý, že to na tom obrázku je čerpadlo z feldy??

Napsal: 15 čer 2011, 16:22
od sniper--
tak to asi z feldy nebude,jestli chces jen na normalni jezdeni,tak aspon do tohodle cerpadla TD co je na obrazku prehod 10mm hlavu a vacku, z toho TDI....pak 2 dni lazeni,zkouseni,pridavani.....taky to tak mam,nerikam ze je to zavodak ale na problizovani dostacujici

Napsal: 20 čer 2011, 16:19
od Tom89
cu se zeptat odborníků byl jsem dnes měřit trysky a sou všechny špatné,tak sem se byl ptát v mototechně a za SB trysky chtěli ranec.Co když tam dám trysky z 2.5 mercedesa bude to hulit a žrát,nebo tam dát origo

Napsal: 23 čer 2011, 18:12
od Jan Rathouz
Tak jsem asi dojezdil Oprava vstřiků 300kč a dělá to to samé,že prej byly v celku v pohodě.

Za studena ok a jak se ohřeje cca 2 min,tak viz video a nejsem si jist zda je to palivo nebo olej.


http://www.youtube.com/watch?v=8fS1TpXsHJE

Napsal: 23 čer 2011, 18:23
od Míšánek
To je olej dle mého názoru. Vždyť k tomu čuchni ne? Spálený olje od nafty poznáš si myslím ;) Každopádně to uvidíš na rysce po chvilce ježdění, protože kdyby motor takto kouřil díky oleji ve spalovacím prostoru, tak by olej mizel docela rychle troufám si tvrdit... Podle mě se odehrálo něco v hlavě u ventilů. Kdyby to bylo něco od spodku, tak by ty rány byly mnohem intenzivnější.

Napsal: 23 čer 2011, 18:58
od Jan Rathouz
Jelikož jezdím na bio a dal jsem si tam na plnou nádrž 1l petroleje,tak to nepoznám,ale je to dost rychta.
Pokud by to byl problém hlavy,tak budu šťastnej.
Budu jezdit a kontrolovat olej a uvidím.

Auto jinak jede úplně normálně jen je problém na volnoběh.

Je možný,že se ukázalo něco co bylo načatý po vstřikování propan butanu.
Protože výkon byl jako když podruhé sepne turbo,ale zase by to neodešlo po 5ti použití po 6 vteřinách.

Napsal: 23 čer 2011, 19:29
od LibangVW
muze byt podfoukle tesneni pod hlavou nebo neco na hlave jak tady nekdo psal , rozdelej to a mrkni na to

Napsal: 23 čer 2011, 19:48
od Thomy
Presne, je mozny, ze tesneni, nebo nejaka z komponent v hlave to vlivem "druheho turba" ;) nevydrzela

Napsal: 25 čer 2011, 09:47
od Jan Rathouz
A nemohla by to dělat závada na čerpadle.Setkal se z tím někdy někdo.
Budu s tím jezdit a pokut se olej ztrácet nebude,tak to bude čerpadlem.
Pokut bude žrát,tak motorem.
Uvidím a ozvu se

Napsal: 25 čer 2011, 19:25
od Míšánek
Sám jsem zvědavý, pak napiš report ;)

Napsal: 25 čer 2011, 19:57
od Jan Rathouz
Tak jsem dnes ujel 100km a přestalo to dělat a olej ok.
Tak babo raď co to bylo,ale snad dobrý.
Propan butan jsem taky využíval a v pohodě.
Motor zase přede jako hodinky.Tak uvidím jestli se tato závada bude opakovat.
Třeba chvíli trvalo než se to na ty opravené vstřiky srovnalo,ale to se mi zdá divný.

Napsal: 30 čer 2011, 18:39
od Tom89
chlapi už si nevím rady když nastartuju studený motor s cucákem a pak ho zadělám tak chcípne,když sem to nastartoval po 2 a měl chvíli přidaný plyn tak to drželo volnoběch,ale motor se třásl tak sem rychle šel přydat nafty,ale zase ot vyletěli na 1200 a už to nešlo dole.Sou tam nové vstřiky z 2.5 Mercedes.Není tady někdo kdo by mě poradil co stím Zlínsko díky

Napsal: 30 čer 2011, 19:13
od petrsk
Tom89 píše:chlapi už si nevím rady když nastartuju studený motor s cucákem a pak ho zadělám tak chcípne,když sem to nastartoval po 2 a měl chvíli přidaný plyn tak to drželo volnoběch,ale motor se třásl tak sem rychle šel přydat nafty,ale zase ot vyletěli na 1200 a už to nešlo dole.Sou tam nové vstřiky z 2.5 Mercedes.Není tady někdo kdo by mě poradil co stím Zlínsko díky
pridej na dorazu volnobehu

Napsal: 06 črc 2011, 18:04
od Tom89
Tak dnes sem zase něco vyskoušel a nic čerpadlo reaguje jenom na přidání nafty.nevíte někdo co stím?

Napsal: 13 črc 2011, 08:34
od Jan Rathouz
Pokud čerpadlo nereaguje na přidání plynu,tak musíš přidat dávku nafty až ti bude reagovat hned na přidání plynu a pude to rychle do otáček.

Až toto uděláš,tak na volno běh tam je doraz na páce plynu a na dorazu to stáhni.