Stránka 2 z 2

Napsal: 24 dub 2012, 15:42
od Forest
Pan Janda je ukecanej neschopa co se TDI tyce (a to i radobyodbornych casopisech) - stale tezi z toho, co dokazal/dokaze se Skodovackejma benzinovejma atmosferama - ale toto je diesel a tam on proste neumi a potvrdil mi to i pri emailove korespondenci kterou jsem s nim vedl.

Mrkni treba na toto:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=51370

Napsal: 24 dub 2012, 16:10
od k4rl3370
Už jsem na to koukal... A koukám, že těch diskuzí o CIMBU tady je dost :)

Napsal: 24 dub 2012, 16:52
od cindo888
Mojho byvaleho leona Arl s vykuchanym vyfukom ladil Bh 204 ps a krutak nieco cez410 nm cena slusna vykon krasny aj graf z brzdy
nieje o com...

Napsal: 24 dub 2012, 16:55
od kibi
nebude lepší než tlachání o ničem sem hodit alespoň log, aby jsme mrkly, zda ti funguje dobře regulace? popř. zkusit si KPOWER

počti: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=120

průběh krouťáku je tam o ničem, ale hodnoty +- sedí (u mne celkem dost přesně)

jinak nebylo čištěno (vypodložkováno) turbo? to taky lehce zhorší náběh...

každopádně jak napsal Vici a potvrdil marena, ARL se sbírají kolem 1800ot ...moje auto v podpisu v serii + chip táhlo pěkně od cca 1600ot...teď s Alkama, VB, FMIC a kravinkama kolem + turbo vypodložkováno a zátah je cca v 1900ot....