zadní brzdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

OťasTDi píše:no jenže já právě koupil značku,která se montovala do prvovýroby.se kterou značkou tedy máte jen dobré zkušenosti? já abych věděl pro příště
Brembo Max + Textar fungují dobře a pořád jsou za slušnej peníz ;)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Uživatelský avatar
Marty.mc
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 úno 2006, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Marty.mc »

dej je na soustruh a stahni je trosku dolu
VW Bora 1.9 ST TDI PD ,ASZ,EGR off,Kat off,MAF off,Nerez 62mm vyfuk,Egr power pipe,ARL FMIC, Hybrid,S3 brzdy 312x256,R32 sani,
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

po mojej skusenosti by som uz nedal drazkovane kotuce.... huci to jak hovado pri brzdeni a ze by bol ucinok nejaky vacsi som si nevsimol :)

Teraz idu na predok 312ky origo ATE bez drazok
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

dibarbora píše:Obcas treba prebehnut par metrov na pritiahnutej rucnej brzde a kotuce nebudu moc hrdzaviet, holt malo ich deries.
no je to dilema, zas kdyz to budu vic honit abych mel pekny zadni kotouce, tak o to vic se mi zas budou kroutit ty predni :( :?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33559
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

cin píše:
dibarbora píše:Obcas treba prebehnut par metrov na pritiahnutej rucnej brzde a kotuce nebudu moc hrdzaviet, holt malo ich deries.
no je to dilema, zas kdyz to budu vic honit abych mel pekny zadni kotouce, tak o to vic se mi zas budou kroutit ty predni :( :?
já bych to na dilemu neviděl ty zadky prostě moc nebzd protže nemají co, apři nedělním provozu vyreznou ;)
Mira_Brno
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 18 úno 2010, 19:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira_Brno »

slovacek.milos píše:
cin píše:
dibarbora píše:Obcas treba prebehnut par metrov na pritiahnutej rucnej brzde a kotuce nebudu moc hrdzaviet, holt malo ich deries.
no je to dilema, zas kdyz to budu vic honit abych mel pekny zadni kotouce, tak o to vic se mi zas budou kroutit ty predni :( :?
já bych to na dilemu neviděl ty zadky prostě moc nebzd protže nemají co, apři nedělním provozu vyreznou ;)
Souhlas, moc to nebrzdí na zadku, měl jsem to stejny na brembách a stačilo trošku vyčistit a pořádně promazat vodící čepy třmenu (na jednom kole jsem měnil celej držák třmenu) a konečně to brzdí a kotouče jak na předku, ale mám obavu, že to není konec a bude se to opakovat, ty prachovky pouštěj vodu a pak čep a držák třmenu krásně sroste.
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

hlavně jestli při montáži odrezíte držáky desek aby desky v nich byly volné doslova hrkaly , jinak jak je na fotce srovnat na soustruhu a desky na desce se šmirglem
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33559
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

1pavel píše:hlavně jestli při montáži odrezíte držáky desek aby desky v nich byly volné doslova hrkaly , jinak jak je na fotce srovnat na soustruhu a desky na desce se šmirglem
moje zkušenost je taková že to dáš do rychtyku jak píšeš ale pokud nejezdíš a parkuješ ve vlhkých lokalitách je to za rok o samé,

taky bych řekl že se to děje u destiček kde je moc kovových příměsí,
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Mně TRW fungují. :? Dávám buď origo, nebo když není, tak právě TRW.
Tohle je u předokolky úplně normální. G4 mé paní je na tom stejně a brzdy jsou VW z Německa. :roll:
A čokla nabrat s rozeběhem.
To mám fakt rád, ochcané leštěné límce. :x
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Boďo, když máš svoje psy, musíš si vybrat, buď mít vonavku a třást se, že ji někdo ochčije, nebo mít auto na službu a oželet to.. Když přijedu na zahradu, musí přeci kuličkáři dát zprávu fenám, že je tam borec s funkčním ocasem a skvěle voní, aby holky věděly..Lidé tohle nedělají, ale slabší kusy si dávají do kalhot králičí pacičku, aby holky taky věděly.. Mě stačí, když jdou hoši z hospody a ochcávají naše ozdobné keříky okolo zahrady, které neustále hynou, žena nadává, přesazuje a já držím hubu, protože dobře vím, jaká úleva po vypití X piv poté nastává..A kotouče a jejich kvalitu jakékoliv firmy testosteron prostě přechčije... :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33559
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Bóďa píše:Mně TRW fungují. :? Dávám buď origo, nebo když není, tak právě TRW.
Tohle je u předokolky úplně normální. G4 mé paní je na tom stejně a brzdy jsou VW z Německa. :roll:
A čokla nabrat s rozeběhem.
To mám fakt rád, ochcané leštěné límce. :x
muj názor je takový že tam kde brzdy bereš mají správnou směs, proto fachčí,


já je bral u nás firmu nezveřejním,
pak to bylo trw lucas,

no neskutečné problémy s pískáním a třepáním, oničem, zbytečná práce lidi nadávali musel jsem změnit dodvavatele za kely
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“