Jezdil jsi i na HP v OII???? To je hodně dobrý svezení. Docela jsem čuměl.Ladas píše:beru to jako že oct1 na sériovejch pružinách a 17" kolech tvrdá asi jako oct2RS prostě takový pevný auto akorát jak má být ideální na svezení a nebo dlouhou cestu prostě perfektní kompromis za super peníze
TLUMIČE HP SPORTING - NOVÉ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

zadek se teda výškově štelovat nijak nedá? A výškově je to u kompletní sady včetně pružin pro RS OI a obyč OI jak? Jestli když bych chtěl zachovat výšku podvozku jako u RS, tak jakou sadu vzít, aby prdel nebyla moc vysoko, nebo zas moc nízko 

Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Mám origo RS pružiny a HP tlumiče, předek jsem nastavil aby byl stejně jak v sérii. Funguje to luxusně. Pokud máš svoje origo pružiny v pořádku, tak je blbost kupovat jiný. Jen ten debilní origo nárazník je otrava, jak to má ten dlouhej čumák. Poštět o níž je podle mě nesmysl, nedalo by se s tím pak nikde projet, myslím projet, jako projet, né se přeplazit.Biimbo píše:zadek se teda výškově štelovat nijak nedá? A výškově je to u kompletní sady včetně pružin pro RS OI a obyč OI jak? Jestli když bych chtěl zachovat výšku podvozku jako u RS, tak jakou sadu vzít, aby prdel nebyla moc vysoko, nebo zas moc nízko

KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Kornout píše:Mám origo RS pružiny a HP tlumiče, předek jsem nastavil aby byl stejně jak v sérii. Funguje to luxusně. Pokud máš svoje origo pružiny v pořádku, tak je blbost kupovat jiný. Jen ten debilní origo nárazník je otrava, jak to má ten dlouhej čumák. Poštět o níž je podle mě nesmysl, nedalo by se s tím pak nikde projet, myslím projet, jako projet, né se přeplazit.Biimbo píše:zadek se teda výškově štelovat nijak nedá? A výškově je to u kompletní sady včetně pružin pro RS OI a obyč OI jak? Jestli když bych chtěl zachovat výšku podvozku jako u RS, tak jakou sadu vzít, aby prdel nebyla moc vysoko, nebo zas moc nízko
Snížení bych se nebál, já jí měl v předu o 5 a vzadu o 4 cm.
Nárazník v poho, jen je dobrý mít lyžinu, abys neudělal vanu.

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
trochu OT: mají ty HP tlumiče nějak zkrácený pístnice oproti origu? Ptám se proto, kdybs třeba na předek dal pružiny, třeba HR -35mm, a ztočil misku o ty 4 centimetry, tak už to bude na sériovou délku pístnice moc, nepletu-li se?
a ještě větší OT: lisí se nějak délka pístnice na origo tlumičích a na origo RS tlumičích?
díky
a ještě větší OT: lisí se nějak délka pístnice na origo tlumičích a na origo RS tlumičích?
díky
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
mam tydle HP taky a pistnice je kratsí.nevim presne o kolik ale je.vzadu je o hodne silnejsi nez u serie tlumicu..ono pokud to stocis o ty 4 cm dolu a budes mit kratky pera tk nejen ze to bude lezet jako krava a pokud to neskopnes i vzadu tk se to neda řidit...ale poloosy uz budou mit dost velky uhel a dlouho nevydrží...a to same ramena...prave se zacne opirat o napravnici a silentbloky pujdou papa i plny i powerflexy.....nvm jak si to predstavujes ale ja mam pod napravnici cca 6az 8 cm podle toho jk to nakrotis...a vanu uz sem delal.....a ted budu podruhe....mam to na TDI PD a na to z RS pera a na normalni jedeni pecka.ale pri brutalni jizde hodne tahly zatacky jsou ty pera moc mekky a pomalu se to naklani a kolikrat kdyz sem mel predek sesroubovanej dolu drhnul sem RS naznikem o zem v zatacce....jinak mam najeto 60tis a maximalni spokojenost. p.Hušek doporučuje repas po 60tis km po nassich silnicicch coz spočiva v kontrole pistnic vymena oleje a simerinku a zase muzeme vesele dal drandit....uz se na to chystam to vyndat jak bude cas a mam pripraveny tvrdsi priziny a jsem zvedav. a k OCT II RS na HP mel jsem tu čest na naftovy na 18 kach skoro na draty v lete a troufnu si říct ze to auto není možny urvat !!!!!!!!!mela najeto 30tis km a primo nova na salonu dostala HP a s temito tlumici sem v lepsim aute nesedel..kam se hrabou novy pasati s eletrickym podvozkem comfort normal sport nastaveni tuhosti...za mě je proste HP HP

Nechci tady rozjizdet OT v cizim inzeratu, ale nepiste tady kraviny.fogous píše:ono pokud to stocis o ty 4 cm dolu a budes mit kratky pera tk nejen ze to bude lezet jako krava

pera KW 55/55, nizsi misky, urizly dorazy, tlumice stoceny uplne na max a ze by to nejak extra lezelo, to tedy rict nemuzu. Nikdy jsem nedrhnul v zatacce naraznikem, ale kryci plech taham po zemi docela casto.
Naposledy upravil(a) houmik dne 06 kvě 2012, 20:53, celkem upraveno 1 x.