Neboj, ja ctu peclive.toby66kw píše:Forest píše:Nemas pravdu. Vim o jednom, na kterem se po serioznim dovyvazeni dosahlo pres 240 ... ale zadalo si to peclivy pristup mechanika i chiptunera notoby66kw píše:Na rotačce a 230ps hebredu ,se standartním ostatním HW ,je 230ps skoro nemožné dosáhnout.
O jednom.... píšeš o rotačce doufám .
jake turbo na 230 koni
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
to je samozřejmě pravda, ale dokazuje to že i turbo s takovýmhle potenciálem dokáže mít slušný spodek a dá se s tím normálně jezdit.Smoke píše:další věc, že tlačit 1b v 1500 je na hranici surge
Oni tyhle honby za maximálním výkonem jsou strašně moderní. Ale hezky odladěných 200PS s krásným spodkem a okamžitou reakcí na plyn pojede pocitově líp než 230PS Jenže vysvětlujte to někomu, to nemá smysl..každý si to musí zkusit sám, že

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
pod toto se podepisuMirekX píše:to je samozřejmě pravda, ale dokazuje to že i turbo s takovýmhle potenciálem dokáže mít slušný spodek a dá se s tím normálně jezdit.Smoke píše:další věc, že tlačit 1b v 1500 je na hranici surge
Oni tyhle honby za maximálním výkonem jsou strašně moderní. Ale hezky odladěných 200PS s krásným spodkem a okamžitou reakcí na plyn pojede pocitově líp než 230PS Jenže vysvětlujte to někomu, to nemá smysl..každý si to musí zkusit sám, že


340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Sem v životě nezkoušel kolik mi to tlačí v 1500ot a ani mě to nezajímá. Efektivita tohoto stavu je uplně nahouby a nechápu tyto pokusy. Plnej knédl mělo auto v nízkejch ot. snad jen na brzdě.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
tak v 1500 nejezdím, ale od 1700 ot běžně, vždyt je to diesel, navíc když to turbo zvládá...
a stou efektivitou v nízkých ot, to je trošku jinak, čím víc plynu, tím je turbo efektivenjší (u většího turba cca do 2000 ot)
by mě zajímalo porovnání stejný turbo na rotačce a PD jakej bude rozdíl.
a ještě jeden dotaz, jaký máte EMP s H230 ? u mě nepřekročí 2.2b až do 5t ot.

a stou efektivitou v nízkých ot, to je trošku jinak, čím víc plynu, tím je turbo efektivenjší (u většího turba cca do 2000 ot)
by mě zajímalo porovnání stejný turbo na rotačce a PD jakej bude rozdíl.
a ještě jeden dotaz, jaký máte EMP s H230 ? u mě nepřekročí 2.2b až do 5t ot.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
dole (pro některé při nesmyslných řekněme 1600-1800) mám trošku špičku kolem 2 barů a pak to spíš klesá, v těch 2500-3500 mám do 1,8
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

