jake turbo na 230 koni

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

toby66kw píše:
Forest píše:
toby66kw píše:Na rotačce a 230ps hebredu ,se standartním ostatním HW ,je 230ps skoro nemožné dosáhnout.
Nemas pravdu. Vim o jednom, na kterem se po serioznim dovyvazeni dosahlo pres 240 ... ale zadalo si to peclivy pristup mechanika i chiptunera no ;)

O jednom.... píšeš o rotačce doufám .
Neboj, ja ctu peclive.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Smoke píše:další věc, že tlačit 1b v 1500 je na hranici surge
to je samozřejmě pravda, ale dokazuje to že i turbo s takovýmhle potenciálem dokáže mít slušný spodek a dá se s tím normálně jezdit.
Oni tyhle honby za maximálním výkonem jsou strašně moderní. Ale hezky odladěných 200PS s krásným spodkem a okamžitou reakcí na plyn pojede pocitově líp než 230PS Jenže vysvětlujte to někomu, to nemá smysl..každý si to musí zkusit sám, že :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

MirekX píše:
Smoke píše:další věc, že tlačit 1b v 1500 je na hranici surge
to je samozřejmě pravda, ale dokazuje to že i turbo s takovýmhle potenciálem dokáže mít slušný spodek a dá se s tím normálně jezdit.
Oni tyhle honby za maximálním výkonem jsou strašně moderní. Ale hezky odladěných 200PS s krásným spodkem a okamžitou reakcí na plyn pojede pocitově líp než 230PS Jenže vysvětlujte to někomu, to nemá smysl..každý si to musí zkusit sám, že :D
pod toto se podepisu :worthy: :worthy:
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Sem v životě nezkoušel kolik mi to tlačí v 1500ot a ani mě to nezajímá. Efektivita tohoto stavu je uplně nahouby a nechápu tyto pokusy. Plnej knédl mělo auto v nízkejch ot. snad jen na brzdě.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

souhlasim s kornoutem, ikdyž moje turbo zvládne jet pěkně pod 2000ot a plnej knedlik, tak jsem to od tý doby, co auto bylo na brzdě neudělal..dobrej spodek je super, když jedeš na spotřebu nebo po městě, což je pro některé lidi 90% cesty (noteeth)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

tak v 1500 nejezdím, ale od 1700 ot běžně, vždyt je to diesel, navíc když to turbo zvládá... ;)
a stou efektivitou v nízkých ot, to je trošku jinak, čím víc plynu, tím je turbo efektivenjší (u většího turba cca do 2000 ot)
by mě zajímalo porovnání stejný turbo na rotačce a PD jakej bude rozdíl.
a ještě jeden dotaz, jaký máte EMP s H230 ? u mě nepřekročí 2.2b až do 5t ot.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

dole (pro některé při nesmyslných řekněme 1600-1800) mám trošku špičku kolem 2 barů a pak to spíš klesá, v těch 2500-3500 mám do 1,8
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“