Stránka 2 z 3

Napsal: 08 čer 2012, 09:51
od gabo00000
taketo upravy podla mna v pohode prejdu ale vie niekto ako sa stavaju napr k FMIC? ze su tam dobastlene nejake trubky to je velmi do oci bijuce...

Napsal: 08 čer 2012, 10:03
od MirekX
jo, ten FMIC tam mám taky a nic neřikal

Napsal: 08 čer 2012, 10:32
od Marek77
Je to o lidech...

Napsal: 08 čer 2012, 10:42
od marena tdi
Fmic pokud je udelane pekne neni zadny problem.u nas se divaji dost spatne treba na vyfuk.pokud neuvidi original kus nebo s homologaci je o problem vystarane.

Napsal: 08 čer 2012, 20:33
od cin
me na FMIC nic nerekli, jen se ptali co to je , ale zadny problem v tom nehledali :)

Napsal: 01 led 2014, 19:44
od speedart
nevíte někdo na hodonínsku,hradišťsku o nějaké stanici na měření emisí kde by to netýraly? a o nějaké dobré STK?

Napsal: 01 led 2014, 19:54
od jizzle
ze zkušeností, 200Kč na stůl zajistí od technika tak opatrný zacházení, že to ani nenastartuje :D mluvím o emisích samozřejmě

Napsal: 01 led 2014, 20:45
od Honz@
je to o lidech, když bude chtít potopí tě na vysvícené žárovce na blinkru. Vlastní zkušenost
Chybějící kat by mohl dělat problém, záleží na koho narazíš

Napsal: 01 led 2014, 20:56
od vilozx6
[quote="Honz@"] Tak ako píše Marek77:KAT u naftového motoru naopak nevadí vůbec. Brankar30 to môže potvrdiť, žiadne 10€, nič a bez problémov prešiel s Poland VB turbom. 188PS a myslím 402Nm. Ja nie lebo som hulil ako parná lokomotíva keď to vytočil. No u nás žiadny obmädzovač otáčok nie je schválený. Či ťa pozná, či nie - vytáča to ako jebnutý. (wallbash)

Napsal: 01 led 2014, 21:38
od Thomy
MirekX píše:když bych měl napsat jak probíhala technická u mého auta, tak mi nikdo neuvěří, podotýkám že žádná známost.

výfuk kompletně jiný průměr 70mm, na emisích jsem zapředl hovor s technikem a ten mě ještě pomalu vynadal za to, že tam mám kat, že by ho hned vyndal a že to stejně nezjistí. Auto nepřesáhlo 3000 ot. a prošlo, narovinu mi řekl že emise u diesela s turbem se stejně takhle pořádně nezjistí.
Na STK ten výfuk prohlídnul zespod a jen utrousil, že náhražka se může použít až u aut starších 15 let a že do tý doby by měl být origo. Pak se trochu divil u bixenonových čoček místo mlhovek, ale sklon mají OK tak to neřešil. Koukal na turbo a říká nový co? no na ty kilometry už mělo nárok ne? (skoro 400 tis) řek jsem narovinu že je asi 2 X takový kvůli výkonu. Tak mi řekl ať o tom moc nemluvím... Díval se ještě jak mám výfuk od bufíku uvázaný drátem páč šroub uhnil a ještě jsem nějak neměl čas to řešit. Smekám před takovými techniky, samo vše ostatní OK(brzdy, vůle, únik oleje atd )
Můžu se zeptat, kde je psaný, že můžu na staré auto použít náhražku výfuku? Co ten výfuk musí splňovat za podmínky?

Napsal: 01 led 2014, 23:38
od Jarda S.
je to psaný v zákoně ;) ted se mi nechce hledat přesně (noteeth)

Napsal: 02 led 2014, 00:16
od MirekX
teď jsem byl na STK znovu a už výfuk neřešili vůbec, je za ta léta trochu zašlý a orezlý, tak jen napsal drobná netěsnost výfukového systému.
Pokud tam výfuk svítí novotou a evidentně to není origo, tak si toho každý všimne

Napsal: 23 led 2014, 19:02
od bojuš
Trošku obsáhlejší dotaz :)
Já byl nedávno na STK, ta byla v pohodě, ale na emisích jsem neprošel! Motor AHU, 66Kw a chipnutý. Ale kolik, kde a co není dohledatelné....

Ale k tomu měření.
Už při zadávání údajů do PC technik nenašel přímo co chtěl, tak tam naklikal to co přečetl v TP a pak se měřilo stylem, že auto běželo na volnoběh, cca 15 minut. Pak jsem to chcípnul a technik mi říká, že to měřil čtyřikrát po sobě a po průměrování naměřených hodnot mám překročené nejvyšší povolené tolerance skoro 4krát!!! Tak se ho ptám jako kouřivost? Né, škodliviny. Nechápu!?!?!? Kde je error?
Mám sice KAT off, EGR off. Ale pifku mám na ten chip, je to možné špatným chipem?
Mám na jaře v plánu navštívit TDIfun a nechat si změřit výkon a popřípadě doladit sprasený chip.
Jen, že u mého předchozího auta A4 1,9TDI, AFF. Kde byl KAT off a EGR off, jsem emisemi prošel bez problému. Pak jsem udělal průchozí výfuk, FMIC, SPRINT 764 a poladil se software a na STK mi neřekli na nic z toho ani půl slova a emise taky o.k.
Takže jsem hodně nepříjemně překvapen co je teď s tímto AHU motorem.

Napsal: 23 led 2014, 19:31
od marena tdi
Otestovat trysky a nechat prekontrolovat soft.

Napsal: 23 led 2014, 19:39
od TDIfun
Vcera jsem prehraval zpraseneho tuarega ktereho dvakrat vyhodily z emisi.
Tento rok uz 5 auto co jsem nejak predelaval.