vibrace octavia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
kolegovi vibroval volant,kotouče už vyměnil 4 páry. Vždy 2-3tis/km klid a opět vibrace. Zajel na stk kde mu řekli pravá strana házivost. Vyměnil náboj(nový) dal opět nové kotouče a je klid. Zajed na válce a uvidí se.Pokud máš nápravu v pořádku.Nic jiného to nemůže být než náboj nebo kotouč.octavia.TDI píše:naboje stare,cele brzdy jsou z auta kde jezdili ok,naboje kontrolovany a hazivost zadna.
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Já bych řekl, že Beson napsal zajímavou věc, a to je dotažení kol, kdo jezdí do pneuservisu, kde jsou píčusové s nastaveným utahovákem naplno/přeci pro jistotu/ a auto jezdí s elektrony, které se rády povolují, má dotažení velký vliv. A že se na nábojku původně určenou na menší namáhání narvou kotouče jako kráva a jiný tuning, jsou tyhle problémy. U seriového auta jsou i po půl mega nábojky většinou původní...
nepropadat panice...
Nějaké měření na vozidle stojí za prd, dát kvalitní náboje ne nějaké toptrans,made in china atd šmejdy. A nové kotouče ne nějaké stočeniny. A máte od kopání do volantu klid. Všichni chtějí ušetřit a nevěří ,že se náboje pokroutí.Já taky tomu nevěřil.Nové origo náboje stojí cca 3260kč. A ty chiny začínají od 440kč a jaká to může být asi kvalita co???Fulltank píše:nevim no, mam udelanou komplet predni napravu, silentbloky A2, tlumice, stabik, ulozeni, novy kotouce desky, naboje mereny a oba 0,02, kola utahuju 130Nm a stejne pri brzdeni z vetsi rychlosti zacne kopat volant

Já dal origoše. Není se čemu divit , že se vám to furt třepe.Dejte kvalitní díly a je to.
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Tady se řeší klepání volantu při brždění ne klepání volantu vozidla v tahu. A nemáš náhodou jen nevyvážené kola?Kosino píše:mám ten samý problém, ale na golfu, klepe to od 90 kmh, spíš než na náboje mám podezření na vnitřní kloub na poloose... jak se dá zjistit že je to právě ten kloub?
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
besoun píše:Nějaké měření na vozidle stojí za prd, dát kvalitní náboje ne nějaké toptrans,made in china atd šmejdy. A nové kotouče ne nějaké stočeniny. A máte od kopání do volantu klid. Všichni chtějí ušetřit a nevěří ,že se náboje pokroutí.Já taky tomu nevěřil.Nové origo náboje stojí cca 3260kč. A ty chiny začínají od 440kč a jaká to může být asi kvalita co???Fulltank píše:nevim no, mam udelanou komplet predni napravu, silentbloky A2, tlumice, stabik, ulozeni, novy kotouce desky, naboje mereny a oba 0,02, kola utahuju 130Nm a stejne pri brzdeni z vetsi rychlosti zacne kopat volant![]()
Já dal origoše. Není se čemu divit , že se vám to furt třepe.Dejte kvalitní díly a je to.
nikdo nerika ze dava stoceny kotouce... kdyz das novy,maji najeto cca 5tis. km tak je muzes stocit,stacis to po 0,5mm na kotouci.. ke vsemu ja neresim vybrace brzd,ale pulsovani,kdyz brzdim z vysoke rychlosti tak to brzdi ok,pulsuje to jen kdyz dojizdim na semafory,ke krizovatce atd...
pouzivam vyhradne origo dily a porad stejny.asi ste si vsichni nekde precetli ze to delaji naboje nebo co. NABOJE mam OK !!!dnes zmerena hazivost koutouce a na obou je 0,01 takze kotouce jsou taky OK,i tak nasazeny komplet!! tehlice z jineho auta kde je vse ok a dela to hned,prendano i s poloosama(pro jistotu) nepatrne ustali vybrace pri 160 ale ve 170 uz to je stejny
Nikde jsem si nic nepřečetl ale je to z praxe. A pak jsem dal odkaz co vyšlo v časopisu , že je náprava po 100-150tkm unavená a z vůlemi. Ale pulsování v pedálu brzdy jsem viděl, když bylo vadné čidlo abs a pedal se choval jak bys brzdil na ledu(pulsoval). Napojit na pc a kukat při jí,zdě jestli jsou hodnoty čidel stejné.octavia.TDI píše:besoun píše:Nějaké měření na vozidle stojí za prd, dát kvalitní náboje ne nějaké toptrans,made in china atd šmejdy. A nové kotouče ne nějaké stočeniny. A máte od kopání do volantu klid. Všichni chtějí ušetřit a nevěří ,že se náboje pokroutí.Já taky tomu nevěřil.Nové origo náboje stojí cca 3260kč. A ty chiny začínají od 440kč a jaká to může být asi kvalita co???Fulltank píše:nevim no, mam udelanou komplet predni napravu, silentbloky A2, tlumice, stabik, ulozeni, novy kotouce desky, naboje mereny a oba 0,02, kola utahuju 130Nm a stejne pri brzdeni z vetsi rychlosti zacne kopat volant![]()
Já dal origoše. Není se čemu divit , že se vám to furt třepe.Dejte kvalitní díly a je to.
nikdo nerika ze dava stoceny kotouce... kdyz das novy,maji najeto cca 5tis. km tak je muzes stocit,stacis to po 0,5mm na kotouci.. ke vsemu ja neresim vybrace brzd,ale pulsovani,kdyz brzdim z vysoke rychlosti tak to brzdi ok,pulsuje to jen kdyz dojizdim na semafory,ke krizovatce atd...
pouzivam vyhradne origo dily a porad stejny.asi ste si vsichni nekde precetli ze to delaji naboje nebo co. NABOJE mam OK !!!dnes zmerena hazivost koutouce a na obou je 0,01 takze kotouce jsou taky OK,i tak nasazeny komplet!! tehlice z jineho auta kde je vse ok a dela to hned,prendano i s poloosama(pro jistotu) nepatrne ustali vybrace pri 160 ale ve 170 uz to je stejny
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Re: vibrace octavia
Dojíždení do křižovatky jakoby brzdilo pul otáčky a pak ne - tak se chovají křivé brzdy.A pulsování je taky něco jiného.Takže je třeba upřesnit co vlastně ti to děláoctavia.TDI píše:ahoj resim problem na octavii 1 , 1,9TDi 66kw
vuz pri vyssi rychlosti-nad 150km/h vybruje,jako kdyby byl ko kloub na poloose
dalsi problem je ze kdyz jedu a dobrzduju ke krizovatce nebo chci zastavit na semaforech tak auto jakoby pulsuje,je to jako kdyby pul otacky brzdilo a potom povolilo
pri reseni vymenena zadni osa,misto bubnu kotoučovka,bubny uz meli neco zasebou tak sem myslel ze to pulsovani bude od nich ale nic..-jinak dane nove kotouce a desky , vysledek bez uspechu
predni osa bez vuli,puky v ramenou plne.. ok
fungl nové poloosy -origo !
několikrát se dali nové přední brzdy(cca 3x )vzdy po jejich vymene pulsovani ustalo na cca 4tis. km,pote zas vsechno pri starem.naboje byly OK ,nehazeli i pres to se dali tehlice 288mm nove kot.+des. po te vse OK,najelo se stim cca 6tis. km a zas to pulsuje.uz sem z toho celkem otravenej. nevi nebo nema nekdo nejakou zkusenost ??
dokud si to nesedne tak to nedela...
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
co treba ten asistent rozjezdu do kopce, nemuze taky zpusobat to pulsovani? Sice nevim jak to funguje, ale uz tam toho moc nezbyva cim by to mohlo byt.
Jinak kotouce jsem zkousel novy, stoceny a stejne furt kope. Jeste zkusim ty loziska, ale moc sanci nedavam protoze pri mereni se jevy jako novy.
Jinak kotouce jsem zkousel novy, stoceny a stejne furt kope. Jeste zkusim ty loziska, ale moc sanci nedavam protoze pri mereni se jevy jako novy.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
tak na aute zaclo hucet lozisko (PP) dal sem nove+novy naboj,dal sem to komplet i na druhou stranu,nove kotouce a desky a stale vybruje !!!¨
pozite dily loziska-FAG naboje -original brzdy -ATE ,jel sem to projet a myslel sem ze to auto rozkopnu,samozrejme to pulsovalo porad.zajel sem do valcu a ve valcich to pulsuje jak na predek tak na zadek.
mohl by byt problem v posilovaci ? nebo vakuova pumpa ze by nevytvarela dostatecny tlak?
pozite dily loziska-FAG naboje -original brzdy -ATE ,jel sem to projet a myslel sem ze to auto rozkopnu,samozrejme to pulsovalo porad.zajel sem do valcu a ve valcich to pulsuje jak na predek tak na zadek.
mohl by byt problem v posilovaci ? nebo vakuova pumpa ze by nevytvarela dostatecny tlak?