vibrace octavia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

naboje stare,cele brzdy jsou z auta kde jezdili ok,naboje kontrolovany a hazivost zadna.
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

octavia.TDI píše:naboje stare,cele brzdy jsou z auta kde jezdili ok,naboje kontrolovany a hazivost zadna.
kolegovi vibroval volant,kotouče už vyměnil 4 páry. Vždy 2-3tis/km klid a opět vibrace. Zajel na stk kde mu řekli pravá strana házivost. Vyměnil náboj(nový) dal opět nové kotouče a je klid. Zajed na válce a uvidí se.Pokud máš nápravu v pořádku.Nic jiného to nemůže být než náboj nebo kotouč.
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

meral si hádzavosť kotúčov aj na aute ?
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já bych řekl, že Beson napsal zajímavou věc, a to je dotažení kol, kdo jezdí do pneuservisu, kde jsou píčusové s nastaveným utahovákem naplno/přeci pro jistotu/ a auto jezdí s elektrony, které se rády povolují, má dotažení velký vliv. A že se na nábojku původně určenou na menší namáhání narvou kotouče jako kráva a jiný tuning, jsou tyhle problémy. U seriového auta jsou i po půl mega nábojky většinou původní...
nepropadat panice...
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

nevim no, mam udelanou komplet predni napravu, silentbloky A2, tlumice, stabik, ulozeni, novy kotouce desky, naboje mereny a oba 0,02, kola utahuju 130Nm a stejne pri brzdeni z vetsi rychlosti zacne kopat volant :(
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

Fulltank píše:nevim no, mam udelanou komplet predni napravu, silentbloky A2, tlumice, stabik, ulozeni, novy kotouce desky, naboje mereny a oba 0,02, kola utahuju 130Nm a stejne pri brzdeni z vetsi rychlosti zacne kopat volant :(
Nějaké měření na vozidle stojí za prd, dát kvalitní náboje ne nějaké toptrans,made in china atd šmejdy. A nové kotouče ne nějaké stočeniny. A máte od kopání do volantu klid. Všichni chtějí ušetřit a nevěří ,že se náboje pokroutí.Já taky tomu nevěřil.Nové origo náboje stojí cca 3260kč. A ty chiny začínají od 440kč a jaká to může být asi kvalita co??? :(
Já dal origoše. Není se čemu divit , že se vám to furt třepe.Dejte kvalitní díly a je to.
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Uživatelský avatar
Kosino
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 05 bře 2011, 14:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kosino »

mám ten samý problém, ale na golfu, klepe to od 90 kmh, spíš než na náboje mám podezření na vnitřní kloub na poloose... jak se dá zjistit že je to právě ten kloub?
VW Golf IV, 1,9 TDI motor AHF, jednohmota + HDS57 + VR6 přítlačák, chip motorpower
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

Kosino píše:mám ten samý problém, ale na golfu, klepe to od 90 kmh, spíš než na náboje mám podezření na vnitřní kloub na poloose... jak se dá zjistit že je to právě ten kloub?
Tady se řeší klepání volantu při brždění ne klepání volantu vozidla v tahu. A nemáš náhodou jen nevyvážené kola?
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

besoun píše:
Fulltank píše:nevim no, mam udelanou komplet predni napravu, silentbloky A2, tlumice, stabik, ulozeni, novy kotouce desky, naboje mereny a oba 0,02, kola utahuju 130Nm a stejne pri brzdeni z vetsi rychlosti zacne kopat volant :(
Nějaké měření na vozidle stojí za prd, dát kvalitní náboje ne nějaké toptrans,made in china atd šmejdy. A nové kotouče ne nějaké stočeniny. A máte od kopání do volantu klid. Všichni chtějí ušetřit a nevěří ,že se náboje pokroutí.Já taky tomu nevěřil.Nové origo náboje stojí cca 3260kč. A ty chiny začínají od 440kč a jaká to může být asi kvalita co??? :(
Já dal origoše. Není se čemu divit , že se vám to furt třepe.Dejte kvalitní díly a je to.

nikdo nerika ze dava stoceny kotouce... kdyz das novy,maji najeto cca 5tis. km tak je muzes stocit,stacis to po 0,5mm na kotouci.. ke vsemu ja neresim vybrace brzd,ale pulsovani,kdyz brzdim z vysoke rychlosti tak to brzdi ok,pulsuje to jen kdyz dojizdim na semafory,ke krizovatce atd...
pouzivam vyhradne origo dily a porad stejny.asi ste si vsichni nekde precetli ze to delaji naboje nebo co. NABOJE mam OK !!!dnes zmerena hazivost koutouce a na obou je 0,01 takze kotouce jsou taky OK,i tak nasazeny komplet!! tehlice z jineho auta kde je vse ok a dela to hned,prendano i s poloosama(pro jistotu) nepatrne ustali vybrace pri 160 ale ve 170 uz to je stejny
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

octavia.TDI píše:
besoun píše:
Fulltank píše:nevim no, mam udelanou komplet predni napravu, silentbloky A2, tlumice, stabik, ulozeni, novy kotouce desky, naboje mereny a oba 0,02, kola utahuju 130Nm a stejne pri brzdeni z vetsi rychlosti zacne kopat volant :(
Nějaké měření na vozidle stojí za prd, dát kvalitní náboje ne nějaké toptrans,made in china atd šmejdy. A nové kotouče ne nějaké stočeniny. A máte od kopání do volantu klid. Všichni chtějí ušetřit a nevěří ,že se náboje pokroutí.Já taky tomu nevěřil.Nové origo náboje stojí cca 3260kč. A ty chiny začínají od 440kč a jaká to může být asi kvalita co??? :(
Já dal origoše. Není se čemu divit , že se vám to furt třepe.Dejte kvalitní díly a je to.

nikdo nerika ze dava stoceny kotouce... kdyz das novy,maji najeto cca 5tis. km tak je muzes stocit,stacis to po 0,5mm na kotouci.. ke vsemu ja neresim vybrace brzd,ale pulsovani,kdyz brzdim z vysoke rychlosti tak to brzdi ok,pulsuje to jen kdyz dojizdim na semafory,ke krizovatce atd...
pouzivam vyhradne origo dily a porad stejny.asi ste si vsichni nekde precetli ze to delaji naboje nebo co. NABOJE mam OK !!!dnes zmerena hazivost koutouce a na obou je 0,01 takze kotouce jsou taky OK,i tak nasazeny komplet!! tehlice z jineho auta kde je vse ok a dela to hned,prendano i s poloosama(pro jistotu) nepatrne ustali vybrace pri 160 ale ve 170 uz to je stejny
Nikde jsem si nic nepřečetl ale je to z praxe. A pak jsem dal odkaz co vyšlo v časopisu , že je náprava po 100-150tkm unavená a z vůlemi. Ale pulsování v pedálu brzdy jsem viděl, když bylo vadné čidlo abs a pedal se choval jak bys brzdil na ledu(pulsoval). Napojit na pc a kukat při jí,zdě jestli jsou hodnoty čidel stejné.
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Re: vibrace octavia

Příspěvek od besoun »

octavia.TDI píše:ahoj resim problem na octavii 1 , 1,9TDi 66kw
vuz pri vyssi rychlosti-nad 150km/h vybruje,jako kdyby byl ko kloub na poloose
dalsi problem je ze kdyz jedu a dobrzduju ke krizovatce nebo chci zastavit na semaforech tak auto jakoby pulsuje,je to jako kdyby pul otacky brzdilo a potom povolilo

pri reseni vymenena zadni osa,misto bubnu kotoučovka,bubny uz meli neco zasebou tak sem myslel ze to pulsovani bude od nich ale nic..-jinak dane nove kotouce a desky , vysledek bez uspechu
predni osa bez vuli,puky v ramenou plne.. ok
fungl nové poloosy -origo !
několikrát se dali nové přední brzdy(cca 3x )vzdy po jejich vymene pulsovani ustalo na cca 4tis. km,pote zas vsechno pri starem.naboje byly OK ,nehazeli i pres to se dali tehlice 288mm nove kot.+des. po te vse OK,najelo se stim cca 6tis. km a zas to pulsuje.uz sem z toho celkem otravenej. nevi nebo nema nekdo nejakou zkusenost ??
dokud si to nesedne tak to nedela...
Dojíždení do křižovatky jakoby brzdilo pul otáčky a pak ne - tak se chovají křivé brzdy.A pulsování je taky něco jiného.Takže je třeba upřesnit co vlastně ti to dělá
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

pulsovaní-pul otacky brzdi a potom jakoby ne.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

co treba ten asistent rozjezdu do kopce, nemuze taky zpusobat to pulsovani? Sice nevim jak to funguje, ale uz tam toho moc nezbyva cim by to mohlo byt.




Jinak kotouce jsem zkousel novy, stoceny a stejne furt kope. Jeste zkusim ty loziska, ale moc sanci nedavam protoze pri mereni se jevy jako novy.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

tak na aute zaclo hucet lozisko (PP) dal sem nove+novy naboj,dal sem to komplet i na druhou stranu,nove kotouce a desky a stale vybruje !!!¨
pozite dily loziska-FAG naboje -original brzdy -ATE ,jel sem to projet a myslel sem ze to auto rozkopnu,samozrejme to pulsovalo porad.zajel sem do valcu a ve valcich to pulsuje jak na predek tak na zadek.
mohl by byt problem v posilovaci ? nebo vakuova pumpa ze by nevytvarela dostatecny tlak?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“