Stránka 2 z 2
Napsal: 05 zář 2012, 20:20
od mynames
radluk píše:O to ani nejde, shoret shori, ale saze nikdy neodfiltrujes a je to dokonala lapovaci pasta, at si rika kazdy co chce, ale proste ten motor nemuze na vyjety motorak najet vic jak 25-30 tis km, pak se zacne projevovat cerpadlo, trysky.

Dovolím si odporovat

momentalne na vyjety olej z autobusů mám najeto něco malinko přes 40 tisíc. ale je pravda ze zalozni motor mam pripraveny v garazi

a cca co 8 tisíc tahám ven vstriky oškrábu je a hurá zpátky. světe div se jezdí to

na samotnej to vice mene nejede leju mix 18l oleje 6l benzinu
Napsal: 05 zář 2012, 20:35
od radluk
mynames
Muze se treba najit vyjimka, ten interval jsem placl od boku, nicmene neverim tomu, pokud muzes najet na motorak s jednim vs.cerpadlem 200 tis jak na MERO, nebo NM, tak muzes vsechno... protoze motorak je bordel nejvyssiho kalibru. Je potreba pripomenout, ze to cerne neni fata morgana, ale saze. Ty maji urcitou velikost a zakonite musi po urcite dobe neco "vyrobit"

Na motorak by to chtelo vykonnou odstredivku, ktera utoci aspon minimalne 6000tis/min.
Napsal: 05 zář 2012, 20:43
od mynames
ano nemuzu nic vic nez jen souhlasit ale kdyz si spocitam naklady na km a muj najezd vs nafta (zdroj fritaku vyschnul frituji na takovym tom tuku kterej se da pri 10 ti stupnich mzaat na chleba-a to je za trest)tak vim ze mam auto zaplacene a pri cene kompletniho motoru mi to vychazi. jinak odstredivka mela byt ale bohuzel nakonec mi je neprodali... dala by se postavit ale bohuzel uz nemam pristup k soustruhu a platit za to nekomu se mi nechce i kdyz asi by se rychle zaplatila