doladenie turba po vypodlozeni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

spotreba by ma netrapila keby auto islo tak ako ma.... zial tak to nieje
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Odpovědi: 0
Registrován: 14 čer 2009, 09:17

Příspěvek od kibi »

ta spotřeba je tím, že je to turbo "rozštelovaný", určitě to i víc odspoda kouří.....

taky jsem si vypodložil turbo a snažil se ho seštelovat do původního náběhu, ale marně....prostě mi to zabírá cca o 200ot později (od cca 2000ot) a jsem smířenej s tím, že lepší už to nebude
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

ahojte, tak povodne podlozky som vratil naspat, tiahlo aj cervika sa pokusil vratit tak isto do povodnej polohy, co poviete na log, miestami sa mi zda ze to este nieje ono, moj navr je cervika este kusok skratit-vysobova a tiahlo jemne predlzit... idem na to spravne?

http://leteckaposta.cz/514847829
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

mam jeden problem auto mi nejede odspodu,jedna se o golfa4,tdipd,ajm,zkoušel sem hybat s červíkem,ale beze změny,tak sem pak auto hodil na zvedák a kamarad mi nastartoval,tahlo se trochu přitahlo ale přišlo mě že málo,rukou sním dotlačit až k červíku,ten by měl sloužit jako doraz,ne?chápu to spravně?myslíte že bude vadfna n75?nebo banka?
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

toncek,za prve nikdy sa s ničím nehýbe len tak..je to tu X krat popisane,červíka sa nechytať! pokial it banku nezatiahne uplne tak skontroluj hadičky prv..a ako chodi regulacia alebo banka
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

UchoTD píše:toncek,za prve nikdy sa s ničím nehýbe len tak..je to tu X krat popisane,červíka sa nechytať! pokial it banku nezatiahne uplne tak skontroluj hadičky prv..a ako chodi regulacia alebo banka
regulace chodí,hadičky ok,proč by se nemělo hybat s červikem?jen tak bych snim určitě nehybal,prostě to nejede odspodu,naběh turba je až kolem 2000rpm,a to už reguluje docela dobře-nepřetlačí se
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

tak byla vyrezlá baňka,hrkalo v ní jak v dětske hrkačce :)
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

prečo by sa nemalo hýbať s červíkom? :? :? :? tak už keď nevieš,tak použi tlačítko hľadať a zistíš..že maximálne s tiahlom regulácie :) ale tak rozšteluj to celé červíkom a potom uvidíš prečo sa sním nemá len tak krútit (LOL)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

UchoTD píše:prečo by sa nemalo hýbať s červíkom? :? :? :? tak už keď nevieš,tak použi tlačítko hľadať a zistíš..že maximálne s tiahlom regulácie :) ale tak rozšteluj to celé červíkom a potom uvidíš prečo sa sním nemá len tak krútit (LOL)
hele tak jestli nechceš tak mě neraď,tlačitko hledat sem použil,tak když sme u toho a ty to víš tak na co tam ten červík je?
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Odpovědi: 0
Registrován: 04 led 2012, 18:33

Příspěvek od prowmen »

Tak ono to logicky podfukuje pod lopatkama když se tam dá až moc velká vůle. Někomu se to srovná za čas protože se tam udělá částečně povlak ze sazí a už to tolik nepodfukuje, nebo si jednoduše na výkon zvykne. S dorazem táhla lopatek bych rozhodně nic nedělal pokud na to nemám zkušenosti. Radši bych si pohlídal jakou dělám vůli mezi lopatkama. Ne tam dat naslepo podložky a jedem. Skládat a rozkládat, měřit, individuálně ubírat na válečcích aby každá lopatka měla po složení i spodložkama vůli 0,2 mm. Ale už se opakuju někde jsem to tu dával i fotkama a nákresem.
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Odpovědi: 0
Registrován: 04 led 2012, 18:33

Příspěvek od prowmen »

Obrázek
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Odpovědi: 0
Registrován: 04 led 2012, 18:33

Příspěvek od prowmen »

Taky mám ten pocit že by to mohlo tahat daleko líp, ale nechci pořád čistit turbo nebo to pořát vytáčet jak kretén a třepat se kdy zas bude nouzák. Je to taková alternativa, o něco menší nástup za cenu klidu že turbo nebudu muset řešit a budu si moct jezdit klidně jako důchodce za 5 l/100. Nebo auto půjčovat ženě která ho nebude vytáčet, krouťák jí chybět nebude a nic nezatuhne.
Greatone
Přispěvovatel
Příspěvky: 323
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2008, 09:19

Příspěvek od Greatone »

Mám podobný problém, turbo talčí od cca 1800 otáčok ako má ale ak idem na ja neviem 2000 ot. a dám podlahu tak kým sa zobere mu to trvá cca 1-2 sekundy čo sa stým dá robiť ??? čo treba doštelovať ?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Toncek píše:
UchoTD píše:prečo by sa nemalo hýbať s červíkom? :? :? :? tak už keď nevieš,tak použi tlačítko hľadať a zistíš..že maximálne s tiahlom regulácie :) ale tak rozšteluj to celé červíkom a potom uvidíš prečo sa sním nemá len tak krútit (LOL)
tak když sme u toho a ty to víš tak na co tam ten červík je?
neviem,povieš mi?..podľa mňa na doladenie geometrie lopatiek dorazu.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Greatone píše:Mám podobný problém, turbo talčí od cca 1800 otáčok ako má ale ak idem na ja neviem 2000 ot. a dám podlahu tak kým sa zobere mu to trvá cca 1-2 sekundy čo sa stým dá robiť ??? čo treba doštelovať ?
sprav log,potom uvidíme.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“