Pípání oleje a blikání kontrolky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kaad
Aktivista
Příspěvky: 1309
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Nechci nikoho strašit, ale přesně tak mi začalo blbnot mazání na mé V6, když jsem vezl dceru do Bratislavy na letiště. Zpátky už to bylo častěji a domů jsem dojel už se zadřenou klikou.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To jo, ale ty jsi na rozdíl od TD jel ve velice "úspěšném" provedení motoru.. :) Dělal jsem známému 1,9 TD ve Ventu a tvrdil mi, že než vyhodil původní motor , moc nechybělo do 600000 km /na minerální olej/.., co asi dokáže V6..?
nepropadat panice...
spar
Přispěvovatel
Příspěvky: 607
Registrován: 24 bře 2012, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecký kraj

Příspěvek od spar »

No je pravda že otáčkoměr byl občas zaseklej...a naběhl až při vyšší rychlosti a vyšších otáčkách...třeba dneska to za celej den píplo jen jednou 1x.Ok,tak zkusim sehnat jinej altík,může být i z TDi 66kW??120A?
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1309
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

jericho-3 píše:To jo, ale ty jsi na rozdíl od TD jel ve velice "úspěšném" provedení motoru.. :) Dělal jsem známému 1,9 TD ve Ventu a tvrdil mi, že než vyhodil původní motor , moc nechybělo do 600000 km /na minerální olej/.., co asi dokáže V6..?
To ,,úspěšné provedení motoru" myslíš zcela jistě ironicky,že??? Mám totiž najeto sotva 230000km a to jsem tam cpal výhradně SHELL 0W-40 litr cca za 460Kč. A tankoval jsem jen u SHELLu 100oct. šťávu. Tyhle motory měly vždycky problémy s mazáním alespoň co jsem tak zjišťoval. No, zase jeden kopanec pánů inženýrů.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
spar
Přispěvovatel
Příspěvky: 607
Registrován: 24 bře 2012, 17:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecký kraj

Příspěvek od spar »

No tak dneska jsem jel do Boleslavy a píplo to někdy 2x někdy 3x za sebou...a zpátky ani jednou,já se už fakt poseru
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

kaade, dělal jsem si p.del kvůli té V6, protože neznám majitele, který by na tenhle vynález měl dobré vzpomínky..Samozřejmě nic ve zlém :)
nepropadat panice...
lib
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 05 lis 2006, 10:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od lib »

změř si tlak mazání a potm se uvidí
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Dej tam 15W40 a bude pokoj..Ten motor má již něco za sebou, když byl v cajku, mohl jezdit i na řidší olej, ale vzniklé vůle vyžadují původně předepsaný. Vždyť ten motor fakticky zkonstruovali na začátku 70. let..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“