Stránka 2 z 2
Napsal: 02 lis 2013, 17:05
od Ladas
stačí si to podržet zespoda klíčem za svou kariéru jsem nezničil žádnou...
Napsal: 02 lis 2013, 17:09
od josef10
Obycejny klic nestaci..... musi byt zbrouseny jinak ho nenasadis...
Napsal: 02 lis 2013, 17:12
od Ladas
tak to snad nejni tak složitý otázka minuty maximálně dvou taky jsem si ho dělal...
Napsal: 02 lis 2013, 18:42
od AHF "99
Ladas píše:stačí si to podržet zespoda klíčem za svou kariéru jsem nezničil žádnou...
vidlicovou som ho zo spodu podržal, no strašne ťažko povoloval holander, musel som dosť zabrať a vidlica sa roztvorila(a to bola dobrá komunistická TONA, no aby tam vošla tak sa musela troška zbrúsiť a to ju oslabilo).....čo bolo dalej už viete
Napsal: 02 lis 2013, 23:50
od Woko_O
Je potřeba mít 17ku ale na trubičky (tady jí myslim ukazoval uživatel Huml)
..jinak se dá normálně koupit..bud si ji zbrouzíš po obvodu a nebo jí na ten spodek jemně zaklepeš.. přidržíš a další 17kou povolíš.. nemá šanci se rozevřít nebo otočit. Při povolování samozřejmě sleduj jestli se nekroutí i samotná trubka..
Neměl bys to ukroutit..
Napsal: 03 lis 2013, 07:55
od Ladas
stačí ubroušený plochý
Napsal: 03 lis 2013, 07:59
od Tomas.cz
Stalo se mi u motoru ASV, že šla povolit jen lehkým zabráním za klíč, ani by nebylo potřeba nátrubek držet jak to šlo hladce, naopak u jiného ASV jsem musel nahřívat zakapávat a pořád ani hovno, nakonec po hodině zápolení povolila a kupodivu bez újmy.
To je jak volnoběžky na altíkách, někde klidně na voze a u jiného auta ani prd, altík ven a zkoušet vzduchem jestli jí odrazí.
Napsal: 03 lis 2013, 12:51
od auto-point
Neřešit - vyměnit nová cca 550kc.