Problém s čerpadlem / jak to celé nastavit ???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

vykuchaj katlik to stačí,síce ja mám holú rúru na TD-čku a už bez úprav to ide o poznanie lepšie! :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Tak to jen shrnu. Problém se čerpadlem asi nemám, ale měl bych se držet již napsaného co se týká TD a jít cestou ladění.

Jen se zeptám, je toho v onom vlákně napsáno hrozně moc , je toho tolik až se v tom člověk ztrácí a u starších příspěvků už nejsou funkční odkazy či chybí fotky.

Tak jsem něco vyfotil a prosím o radu tady.

Když chci zbrousit tu konickou tyčku přidavače. Stačí povolit označené šroubky na obrázku?

Obrázek

Po povolení těchto šroubů uvolním čerpadlo. Změním jeho pootočením předvstřik?

Obrázek

Udělal jsem bypass. Přerušil jsem tyto hadičky a ucpal je. Obě co vedou z té baňky. Je to takhle dobře?
První obrázek ukazuje jak jsem je přerušil a utěsnil a druhý lépe ukazuje, které jsem přerušil. Tzn. mám čtyři zaslepené kousky hadiček.

Obrázek

Vůbec jsem ale nepochopil co mám dělat s tou baňkou, je tam přístup jak k penězům a výhled jako pod sukni.

Obrázek

Na vyndání katíku jedu ještě dnes.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

ve zkratce receno. Ten sroubek na tej plechovce. Povolis kontramatku a pritahnes cervika,tim bypas ma otevre pri vetsim tlaku turba. Ty hadicky nech jak jsou,jen vyrad Egr. Pridej naftu a ubrus tu kuzelku. Nekdy misto ty kuzelky bejva takova kuladina zbrousena z jedny strany,tak ji zbrousit o neco vic a pak ji zalestit.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Jj, já zapoměl, EGR mám už vyřazený.
Ale na té plechovce žádný šroub nemám :-(
Tyčku zbrousím snad ještě dnes.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

s tej plechovky ide tiahlo on myslel pravdepodobne tam povoliť kontra matku a pritiahnuť a zakontrovať.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Tak mám vše potřebné na "nový" výfuk. Ráno jde ven katík a "pro jistotu" i zadní tlumič.

Teď jsem se, ale vrtal v tý tyčce. A mám problém - jak jinak ;)

Co jsem viděl tady fotky tak ji měl snad každej tady stejnou, kónickou a tam jsem chápal co mám brousit, ale tady ....

Obrázek

Obrázek

.. tady nevím, když žádný kónus není a po celé délce je vypilovaná ploška.
A možná jsem našel i závadu. Na druhém obrázku jsem udělal kroužek, ten označuje miniaturní cca 1mm prasklinku. Může tam být prolém?
Navíc jak má být ta tyčka uložená? Já bych ji dal směrem k motoru, kde je sřoub na štelování nafty, ale já ji měl směrem k baterce.
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

koukni se do cerpadla do ty diry co jsi vytak tu menbranu s tou tyckou, pridej plyn a uvidis jak se v tej dire z boku vysune takova tycinka, vem sroubovak a zase ji zatlac zpet,po tej musi jezdit ten konus nebo ve tvem pripade ta ploska co je na tej tycce s membranou......tak vem flexu, tu plosku o neco ubrus,pojezdi a zase ubrus a tak dokola az to bude ono :) zase to neprezen. S tim turbem jsem to napsal spatne,protoze jsem byl na netu v mobilu a nejak se mi nezobrazil obrazek turba,jsou 2 druhy, ty mas zrovna ten druhej nez jsem myslel. Z ty banky vede tahlo,na konci na pace klapky bypasu jsou 2 matky, ty povol a vic to nasponuj aby tlak co jde hadickou do banky musel vic pretlacit pruzinu. tim se zvedne tlak turba.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Dík za rady.

Zítra tedy půjde ven zadní tlumič, katalizátor, ubrousím plošku na tyčce, zkusím někde sehnat nebo vyrobit membránu a pokud zbyde čas než půjdu na noční tak si pohraju i s tím táhlem na baňce a pak dám večer vědět jak to jezdí ;)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

ta ploška musi bejt jako ten kuzel co jsi videl na tech fotkach. Bliz k menbrane musi bejt ubrousena vic
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Tak jsem zjistil, že s flexou a heverem se mi katík sundat nepodaří. Budu muset ještě vymyslet jak a čím se tam dostat. Asi vyhraje pilka/ruka a dřina :(
Sundal jsem, ale zadní tlumič a dal tam jen trubku. Pak jsem se vrhnul na ten přidavač. Plošku jsem šikmo vybrousil cca o 3mm v délce cca 16mm. Nepodařilo se mi sehnat tu prasklou membránu, tak jsem tu původní opravil "na prasáka" - vystřihl jsem z gumových rukavic kolečko stejně velké jako je ta membrána a dal to pod ní.
Zatím jsem nehýbal s čerpadlem ani jsem nešponoval tu tyčku na baňce a možná to nebude ani za potřebí. Auto už teď jezdí mnohem líp a při podřazení a sešplápnutí plynu si pěkně začmoudí 8)
Cestou domů jsem jel kopeček (ne prudký) za 5 na cca 1600 úplně celý až do konce :-D a to jsem ho jel včera za 4 s tím, že otáčky šli postupně dolu a na konci jsem musel dát za 3

Teď mne jen zajímá co to udělá se spotřebou.

Tzn., že na závěr musím poděkovat přítomným za rady a vyvedení z omylu, že mám něco s čerpadlem
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

:) ty hadicky jsi vratil do ty plechovky? Ono se pak pretaci turbo protoze nejde regulace a za chvilku by udelalo prask. Chtelo by to vzit nejakej budik a teckem ho pripojit k tej hadicce aby jsi vedel kolik to turbo plni. Pripadne muzes jeste poladit to tahlo.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Nee, ty hadičky zůstaly přerušení a zaslepený. To mám tahle už skoro rok. Ale až po dnešních úpravách to jede.

Se zeptám blbě - jak jinak. Já myslel, že to je ten bypas a že to tak má být. Nebo je to problém a mám je radši napojit? Turbo jsem ještě neměřil.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

máš zakrútit pretlakový ventil na saní ak tam je,a týmto tiahlom si poladíš tlak,čím viac ho pritiahneš tým väčší tlak a k tomu musíš doregulovať naftu aby to išlo a kusok aj hulilo,preto potrebuješ napojiť T-čko a budík tlaku.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

tak s tema hadickama pred rokem to treba plnilo 0,8baru, ty jsi je odpojil od prechovky a vyradil bypas. Tim se zved tlak treba na 1 bar. Ted jak jsi pridal naftu a ubrousil pridavac, tak se zved i tlak turba coz uz na nej muze bejt moc. Prave to chce ty hadicky tam vratit a tim tahlem to dostelovat na unosnej tlak. Pak aut uz jsem takhle delal
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Už chápu :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“