Stránka 2 z 5
Napsal: 20 srp 2012, 20:40
od UchoTD
vykuchaj katlik to stačí,síce ja mám holú rúru na TD-čku a už bez úprav to ide o poznanie lepšie!

Napsal: 21 srp 2012, 09:38
od amg124
Tak to jen shrnu. Problém se čerpadlem asi nemám, ale měl bych se držet již napsaného co se týká TD a jít cestou ladění.
Jen se zeptám, je toho v onom vlákně napsáno hrozně moc , je toho tolik až se v tom člověk ztrácí a u starších příspěvků už nejsou funkční odkazy či chybí fotky.
Tak jsem něco vyfotil a prosím o radu tady.
Když chci zbrousit tu konickou tyčku přidavače. Stačí povolit označené šroubky na obrázku?
Po povolení těchto šroubů uvolním čerpadlo. Změním jeho pootočením předvstřik?
Udělal jsem bypass. Přerušil jsem tyto hadičky a ucpal je. Obě co vedou z té baňky. Je to takhle dobře?
První obrázek ukazuje jak jsem je přerušil a utěsnil a druhý lépe ukazuje, které jsem přerušil. Tzn. mám čtyři zaslepené kousky hadiček.
Vůbec jsem ale nepochopil co mám dělat s tou baňkou, je tam přístup jak k penězům a výhled jako pod sukni.
Na vyndání katíku jedu ještě dnes.
Napsal: 21 srp 2012, 11:10
od sniper--
ve zkratce receno. Ten sroubek na tej plechovce. Povolis kontramatku a pritahnes cervika,tim bypas ma otevre pri vetsim tlaku turba. Ty hadicky nech jak jsou,jen vyrad Egr. Pridej naftu a ubrus tu kuzelku. Nekdy misto ty kuzelky bejva takova kuladina zbrousena z jedny strany,tak ji zbrousit o neco vic a pak ji zalestit.
Napsal: 21 srp 2012, 11:24
od amg124
Jj, já zapoměl, EGR mám už vyřazený.
Ale na té plechovce žádný šroub nemám

Tyčku zbrousím snad ještě dnes.
Napsal: 21 srp 2012, 12:41
od UchoTD
s tej plechovky ide tiahlo on myslel pravdepodobne tam povoliť kontra matku a pritiahnuť a zakontrovať.
Napsal: 21 srp 2012, 16:29
od amg124
Tak mám vše potřebné na "nový" výfuk. Ráno jde ven katík a "pro jistotu" i zadní tlumič.
Teď jsem se, ale vrtal v tý tyčce. A mám problém - jak jinak
Co jsem viděl tady fotky tak ji měl snad každej tady stejnou, kónickou a tam jsem chápal co mám brousit, ale tady ....
.. tady nevím, když žádný kónus není a po celé délce je vypilovaná ploška.
A možná jsem našel i závadu. Na druhém obrázku jsem udělal kroužek, ten označuje miniaturní cca 1mm prasklinku. Může tam být prolém?
Navíc jak má být ta tyčka uložená? Já bych ji dal směrem k motoru, kde je sřoub na štelování nafty, ale já ji měl směrem k baterce.
Napsal: 21 srp 2012, 20:01
od sniper--
koukni se do cerpadla do ty diry co jsi vytak tu menbranu s tou tyckou, pridej plyn a uvidis jak se v tej dire z boku vysune takova tycinka, vem sroubovak a zase ji zatlac zpet,po tej musi jezdit ten konus nebo ve tvem pripade ta ploska co je na tej tycce s membranou......tak vem flexu, tu plosku o neco ubrus,pojezdi a zase ubrus a tak dokola az to bude ono

zase to neprezen. S tim turbem jsem to napsal spatne,protoze jsem byl na netu v mobilu a nejak se mi nezobrazil obrazek turba,jsou 2 druhy, ty mas zrovna ten druhej nez jsem myslel. Z ty banky vede tahlo,na konci na pace klapky bypasu jsou 2 matky, ty povol a vic to nasponuj aby tlak co jde hadickou do banky musel vic pretlacit pruzinu. tim se zvedne tlak turba.
Napsal: 21 srp 2012, 20:31
od amg124
Dík za rady.
Zítra tedy půjde ven zadní tlumič, katalizátor, ubrousím plošku na tyčce, zkusím někde sehnat nebo vyrobit membránu a pokud zbyde čas než půjdu na noční tak si pohraju i s tím táhlem na baňce a pak dám večer vědět jak to jezdí

Napsal: 22 srp 2012, 06:14
od sniper--
ta ploška musi bejt jako ten kuzel co jsi videl na tech fotkach. Bliz k menbrane musi bejt ubrousena vic
Napsal: 22 srp 2012, 11:09
od amg124
Tak jsem zjistil, že s flexou a heverem se mi katík sundat nepodaří. Budu muset ještě vymyslet jak a čím se tam dostat. Asi vyhraje pilka/ruka a dřina
Sundal jsem, ale zadní tlumič a dal tam jen trubku. Pak jsem se vrhnul na ten přidavač. Plošku jsem šikmo vybrousil cca o 3mm v délce cca 16mm. Nepodařilo se mi sehnat tu prasklou membránu, tak jsem tu původní opravil "na prasáka" - vystřihl jsem z gumových rukavic kolečko stejně velké jako je ta membrána a dal to pod ní.
Zatím jsem nehýbal s čerpadlem ani jsem nešponoval tu tyčku na baňce a možná to nebude ani za potřebí. Auto už teď jezdí mnohem líp a při podřazení a sešplápnutí plynu si pěkně začmoudí

Cestou domů jsem jel kopeček (ne prudký) za 5 na cca 1600 úplně celý až do konce

a to jsem ho jel včera za 4 s tím, že otáčky šli postupně dolu a na konci jsem musel dát za 3
Teď mne jen zajímá co to udělá se spotřebou.
Tzn., že na závěr musím poděkovat přítomným za rady a vyvedení z omylu, že mám něco s čerpadlem
Napsal: 22 srp 2012, 11:30
od sniper--

ty hadicky jsi vratil do ty plechovky? Ono se pak pretaci turbo protoze nejde regulace a za chvilku by udelalo prask. Chtelo by to vzit nejakej budik a teckem ho pripojit k tej hadicce aby jsi vedel kolik to turbo plni. Pripadne muzes jeste poladit to tahlo.
Napsal: 22 srp 2012, 11:42
od amg124
Nee, ty hadičky zůstaly přerušení a zaslepený. To mám tahle už skoro rok. Ale až po dnešních úpravách to jede.
Se zeptám blbě - jak jinak. Já myslel, že to je ten bypas a že to tak má být. Nebo je to problém a mám je radši napojit? Turbo jsem ještě neměřil.
Napsal: 22 srp 2012, 11:54
od UchoTD
máš zakrútit pretlakový ventil na saní ak tam je,a týmto tiahlom si poladíš tlak,čím viac ho pritiahneš tým väčší tlak a k tomu musíš doregulovať naftu aby to išlo a kusok aj hulilo,preto potrebuješ napojiť T-čko a budík tlaku.
Napsal: 22 srp 2012, 11:58
od sniper--
tak s tema hadickama pred rokem to treba plnilo 0,8baru, ty jsi je odpojil od prechovky a vyradil bypas. Tim se zved tlak treba na 1 bar. Ted jak jsi pridal naftu a ubrousil pridavac, tak se zved i tlak turba coz uz na nej muze bejt moc. Prave to chce ty hadicky tam vratit a tim tahlem to dostelovat na unosnej tlak. Pak aut uz jsem takhle delal
Napsal: 22 srp 2012, 12:00
od amg124
Už chápu
