Octavia TDI 81kW/110kW
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Myslim ze na 400Nm je v 2300 ot. (pri prijatelnej dymivosti) potrebnych viac ako 1,46baru overboost, staci sa pozriet na seriove mapy turbotlaku a hodnoty krutiaceho momentu 110kw 1.9TDI PD
To mas jedno, len som chcel pre objektivnost podotknut ze uvadzat hodnotu overboost z mapy a hodnotu krutiaceho momentu z brzdy nie je korektne (ba co viac, je to zavadzajuce), ako som uz kedysi komusi vytykal 
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
To jo,,to chápu,,při akceleraci na 1,2,3 kvalt od nízkých otáček to požadavek 1.4 přefouklo i mimo rozsah B čidla..ale čistě teoreticky - když budu akcelerovat na 5 stupeň od 1200ot. tak náběh turba nebude tak rychlý a přefuk by neměl být žádný,maximálně nepatrný..
Jinak mi to zakoří pouze při plném plynu od nízkých otáček..pak už nic nepozoruju..
Zkusím to nalogovat,aby byl vidět přefuk a uvidíme jaký tlak je potřeba na tento krouťák..
Jinak mi to zakoří pouze při plném plynu od nízkých otáček..pak už nic nepozoruju..
Zkusím to nalogovat,aby byl vidět přefuk a uvidíme jaký tlak je potřeba na tento krouťák..
Octavia II RS
