varování

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

to už jsem někde četl .. myslim že to psal borec i zde že jel ještě z někym, a tankovali tam a dojednoho auta lil VIF a do druheho čistou naftu a taky nedojel domu ten bez vifu.. tak kdo vi co to tam maji za sajraty.. byt tebou tak zkusim oživovaci kuru vstřiku čistým Vifem a nebo tec 2000.. ony se většinou ty vstřiky o dost zlepší.. a je to minimalni investice oproti novym vstřikum :)
polo 1.4tdi AMF
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Ked som cital to, ze to bola seda, sedo-cierna "nafta", tak si spominam na minulu zimu...
Vtedy som natankoval na cerpacke Benzina (od Rozvadova na Plzen), kedze osobne som mal dlhodoby dojem, ze ta nafta z Benziny proste motoru chuti. Cesta domov v pohode. Rano auto nenastartuje ani za ..... Doslo az na vybratie cerpadla s plavakom. Na moje prekvapenie ta "nafta" bola proste sedo-cierna. V nadrzi jej uz bolo malo, dolial som 20 l nafty OMV, k tomu este trochu velflobinu a po dlhom toceni motor nabehol.
Nie, nemal som problem s filtrom, ani ta nafta nebola stuhnuta...
No co, asi vadna zavazka, clovek to prakticky nema ako dokazat, navyse, aj v pripade poskodenia motora, by bolo tazke dokazovanie, ze porucha nastala len koli nekvalitnemu palivu a zrovna tak aj urcenie nahrady skody a jej plnenia. Tankujem aj nadalej na Benzine, vlastne mi je to jedno, ci to je OMV, Shell, Benzina, Avia a ja neviem co este, no predovsetkym na frekventovanych pumpach.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Já bych tu INU klidně vinil dál. cca 8 let zpět jsem jel do Chorvatska benzíňákem - 2,8E V6 - klasickej 12ventil a zajimavé bylo, že tam jsem jel na náš benzín mezi 8-9l, po Chorvatsku a zpět za 11+? A přiznejme si, v cizině to člověk nevalí jako doma.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
speedart
Přispěvovatel
Příspěvky: 271
Registrován: 26 srp 2012, 11:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Veselí nad Moravou

Příspěvek od speedart »

Letos sme byli v chorvatsku 3ma autama, COMMON RAIL,PD a rotačka a všichni sme tankovaly naftu a bezproblému,Jestli někdo nenatankoval BIO naftu,maji ji totiz hned vedle pistole s normální naftou......
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

lt.kubosh píše:Já bych tu INU klidně vinil dál. cca 8 let zpět jsem jel do Chorvatska benzíňákem - 2,8E V6 - klasickej 12ventil a zajimavé bylo, že tam jsem jel na náš benzín mezi 8-9l, po Chorvatsku a zpět za 11+? A přiznejme si, v cizině to člověk nevalí jako doma.
do chorvatska ides dole kopcom a naspat hore (LOL)
Ja som mal tiez dole spotrebu 5,5L a naspat proti vetru 7L a isiel som 1.000km dole a 1.000 naspat ;)
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Tak u mě to bylo stejně 5,3 tam i zpět. 1100 a 1100 km. Počítáno podle nádrže . Bral jsem u INY a žádný problém , samozřejmě přidával jsem VIF.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

U me 4,6 do chorvatska a 4,8 z5. Tankoval jsem az zpatecni cestou v rakousku takze bez problemu.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“