
varování
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to už jsem někde četl .. myslim že to psal borec i zde že jel ještě z někym, a tankovali tam a dojednoho auta lil VIF a do druheho čistou naftu a taky nedojel domu ten bez vifu.. tak kdo vi co to tam maji za sajraty.. byt tebou tak zkusim oživovaci kuru vstřiku čistým Vifem a nebo tec 2000.. ony se většinou ty vstřiky o dost zlepší.. a je to minimalni investice oproti novym vstřikum 

polo 1.4tdi AMF
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Ked som cital to, ze to bola seda, sedo-cierna "nafta", tak si spominam na minulu zimu...
Vtedy som natankoval na cerpacke Benzina (od Rozvadova na Plzen), kedze osobne som mal dlhodoby dojem, ze ta nafta z Benziny proste motoru chuti. Cesta domov v pohode. Rano auto nenastartuje ani za ..... Doslo az na vybratie cerpadla s plavakom. Na moje prekvapenie ta "nafta" bola proste sedo-cierna. V nadrzi jej uz bolo malo, dolial som 20 l nafty OMV, k tomu este trochu velflobinu a po dlhom toceni motor nabehol.
Nie, nemal som problem s filtrom, ani ta nafta nebola stuhnuta...
No co, asi vadna zavazka, clovek to prakticky nema ako dokazat, navyse, aj v pripade poskodenia motora, by bolo tazke dokazovanie, ze porucha nastala len koli nekvalitnemu palivu a zrovna tak aj urcenie nahrady skody a jej plnenia. Tankujem aj nadalej na Benzine, vlastne mi je to jedno, ci to je OMV, Shell, Benzina, Avia a ja neviem co este, no predovsetkym na frekventovanych pumpach.
Vtedy som natankoval na cerpacke Benzina (od Rozvadova na Plzen), kedze osobne som mal dlhodoby dojem, ze ta nafta z Benziny proste motoru chuti. Cesta domov v pohode. Rano auto nenastartuje ani za ..... Doslo az na vybratie cerpadla s plavakom. Na moje prekvapenie ta "nafta" bola proste sedo-cierna. V nadrzi jej uz bolo malo, dolial som 20 l nafty OMV, k tomu este trochu velflobinu a po dlhom toceni motor nabehol.
Nie, nemal som problem s filtrom, ani ta nafta nebola stuhnuta...
No co, asi vadna zavazka, clovek to prakticky nema ako dokazat, navyse, aj v pripade poskodenia motora, by bolo tazke dokazovanie, ze porucha nastala len koli nekvalitnemu palivu a zrovna tak aj urcenie nahrady skody a jej plnenia. Tankujem aj nadalej na Benzine, vlastne mi je to jedno, ci to je OMV, Shell, Benzina, Avia a ja neviem co este, no predovsetkym na frekventovanych pumpach.
Já bych tu INU klidně vinil dál. cca 8 let zpět jsem jel do Chorvatska benzíňákem - 2,8E V6 - klasickej 12ventil a zajimavé bylo, že tam jsem jel na náš benzín mezi 8-9l, po Chorvatsku a zpět za 11+? A přiznejme si, v cizině to člověk nevalí jako doma.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

do chorvatska ides dole kopcom a naspat horelt.kubosh píše:Já bych tu INU klidně vinil dál. cca 8 let zpět jsem jel do Chorvatska benzíňákem - 2,8E V6 - klasickej 12ventil a zajimavé bylo, že tam jsem jel na náš benzín mezi 8-9l, po Chorvatsku a zpět za 11+? A přiznejme si, v cizině to člověk nevalí jako doma.

Ja som mal tiez dole spotrebu 5,5L a naspat proti vetru 7L a isiel som 1.000km dole a 1.000 naspat

VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm