Felicia 1.6 128kw 180Nm jak na to?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
webery v 21. století? proč? Když za stejný peníze máš čtyřklapku z motorky a vstřikováni Megasqirt, a bude to fungovat rozhodně lépe než karburátory a i s lepší spotřebouMarkus01 píše:Na hobby účely bych tam prásknul dva Webery a zbytek úprav podomácku. Myslim že 110kW by se z toho vyloudit dalo. Některý úpravy by se snad daly vynechat.
každopádně mi příjde blbost stavět felicii. Co radši třeba Clio Sport 2.0 16v. Auto seženeš do 100tis. kč a dáš tam jen rám, lepší desky, tlumiče, gumy a jedeš
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
jinak jestli tě ještě nepřešlo ladění tý prašivý 1,6 8v, tak abys měl přestavu o ceně:
Motor-excel dělá úpravu na 70kw (vačka+čip) za nějakých 15tis. kč
a kdybys chtěl 82kw, tak za to už dáš skoro 50tis. kč
docela dost, ne? 35tis. kč za 12kw, co? A kolik by asi stálo těch 128kw
proto říkám, když už felici 1,6, tak motor dát 1,6 16V z Pola GTI, tam máš 90kw už v sérii..
Motor-excel dělá úpravu na 70kw (vačka+čip) za nějakých 15tis. kč
a kdybys chtěl 82kw, tak za to už dáš skoro 50tis. kč
docela dost, ne? 35tis. kč za 12kw, co? A kolik by asi stálo těch 128kw
proto říkám, když už felici 1,6, tak motor dát 1,6 16V z Pola GTI, tam máš 90kw už v sérii..
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Záleží na co to chce, pokud by to auto chtěl někdy legalizovat na R značky tak to s 16V nepujde. Webery proto, že si to naladíš s trochou trpělivosti i doma. Nevěřim tomu, že el. motomanagement i s odladěnim tě vyjde cenově stejně jako Webery. To by to měl každej...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
třeba proto, že je to uplně jinej motor? A zástavba by asi nebyla jednoduchá. Ten 1.6 16V sedne na origo převodovku i držáky, protože je to skoro stejnej motor... to samý i 1.4 16V z fábkyJarda S. píše:turbo kamna power proč ne rovnou 1.8T základ 110kw pokud použije z okty rs tak 132kw
každej by to neměl, protože každej si to neodladí. Ale webery si taky nenaladí každejMarkus01 píše:Záleží na co to chce, pokud by to auto chtěl někdy legalizovat na R značky tak to s 16V nepujde. Webery proto, že si to naladíš s trochou trpělivosti i doma. Nevěřim tomu, že el. motomanagement i s odladěnim tě vyjde cenově stejně jako Webery. To by to měl každej...
kitový feldy byly 1,3 i 1,6...Jarda S. píše:pokud vim tak kit car vychází z 1.3
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Můžeš si ho koupit sám, ale ono megasquirt je dost obecnej pojem
Kamarád má MS1, V3 main board a vyšlo ho to na nějakých 6 tis. kč včetně pošty z UK 
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Kdysi mi rikal Pesu (Petr Sedlacek, majitel tuning.cz), ze ladit diesel je nesmysl, navic dle jeho slov "udejchanej ctyrvalec". Tehdy jsem si rikal, jestli naaahodou nema tak trosku pravdu, protoze tehdy bylo 200 koni zbozne prani a vyvoj byl v plenkach.
... ale co se tyce ladeni nepreplnovane Felicie mi pripada jako opravdovy nesmysl, zvlast v dobe, kdy uz existuje seriove reseni ve forme Hondy VTi, na jejiz parametry se nema snad ani za 100tis. CZK Felda dostat.
Takze ANO, vrhni se do toho pokud nevis co s prachama, jinak se na to vykasli a radeji kup neco detem, nebo si za ty penize postav G1 1,8turbo 500k.
... ale co se tyce ladeni nepreplnovane Felicie mi pripada jako opravdovy nesmysl, zvlast v dobe, kdy uz existuje seriove reseni ve forme Hondy VTi, na jejiz parametry se nema snad ani za 100tis. CZK Felda dostat.
Takze ANO, vrhni se do toho pokud nevis co s prachama, jinak se na to vykasli a radeji kup neco detem, nebo si za ty penize postav G1 1,8turbo 500k.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)