JEEP Cherokee 2,5TD
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Do lesa máme suzuki samurai, vyjede to snad všude a spotřeba ani na silnici není hrozná, je to malý takže to projede všude mezi stromama. Dílů všude kupa za pár korun. Jak nemám rád japonce tak tohle je dokonalý bezúdržbový auto.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
No akorat kup samuraje v dobrym stavu za rozumnej peniz...
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

To je pravda, když jsem ho scháněl tak jsme toho dost oblítaly, zjistily jsme že ty starší jsou většinou v lepším stavu než nějaký z 1995. Nakonec jsme vzaly 1987 a není to žádná orezlina ani vyvařovanej drek. Nějaký oděrky to má ale do lesa to je jedno, stál 45 tisíc.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
abych to uvedl presne. ted bude jednorazova akce kaceni mnoha stromu a nezvladam to proste rukama a mojim osobakem nevyjedu po louce ani bez viziku,ale ze bych potreboval traktor za ctvr milionu to zase ne.drevo budu dleat celej zivot, a proto heldma auto co neco utahne vyjede na chalupu aj v zime ale neco peknyho s cim si uziju aj na silnici. jinak bych si do lesa koupil nivu a je to vyreseny. ja si chcu chcu jako mlady udleat radost a koupit neco luxusnejsiho a silnejsiho. drv sme chtel nejakou Vžstku benzin,ale to pri cnenach benzinu proste nejde. navic benzin uz nechci ani videt. nechci rict,ze bych s ropou nemel problem,ale co sem mel benzinaky tak opravy co by se meli udelat sli do takovych castek,ze si raci u dieselu zrepasnu turbo a cerpadlo.batoo píše:VW nema nic do lesa na tahani stromu (ostatne to ani BMW!!)
To bych poridil spis tohle :
http://stroje.bazos.cz/inzerat/18916404 ... nik-7t.php
a nebo finance zajimavejsi:
http://stroje.bazos.cz/inzerat/19072626 ... -SUPER.php
a na cesty si kup rotacku a je to.
EDIT:
a nebo tohle a oprav si to:
http://stroje.bazos.cz/inzerat/18397519 ... R-7211.php
A do toho muzes nalejt i tu slunecnici
subaru nechcu na to sou dily sileny navic boxera tomu nerozumim vubec. jezdil sem s legacy 1,8 a nedostal sem se pod 10 litru kdyz sem lechtal plyn kdyz sem jel normalne bralo to 14 litru. myslim si,ze kdyz vemu nejaky 3 litr naftu budu se spotrebou nekde kolem 9 kombinovane na ceste
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Ja mel kdysi taky rok myslim ze to byl 1987, samik byl bilej a mel jsem ho na jezdeni po Praze v plynu a byla to bomba, zadni sedacky z trabanta, vsude se to veslo, nejaky diry a nebo obrubniky cloveka nerozhazej...
Akorat si pamatuju, ze to melo hrozne malou nadrz na benzin
) jo a jeste jsem s tim vozil lodku a na to jakej to je prcek tak uplne v pohode, ale na lesni klady to fakt neni 
Akorat si pamatuju, ze to melo hrozne malou nadrz na benzin


Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

Tak tak znamej ma 3.0 TD Landcruisera 100 Toyku a na silnici 12 v lese 15-20L (ale silu to ma jak bejk a vyjede to skoro vsechno) akorat se do toho musej i sypat prachy, ale vsechno bere z ebaye a v pohode prej.
EDIT: Kup si Fiat Panda 4x4 a budes si piskat
EDIT: Kup si Fiat Panda 4x4 a budes si piskat

Naposledy upravil(a) batoo dne 21 říj 2012, 17:38, celkem upraveno 1 x.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

landcruiser stoji tolik co o 3 roky mladsi X5 nebo tuareg.
jeste je dulezite si priznat,ze kdyz se mi u terenaku posere neco na pohonu,tak se muzu jit klouzat myslim diferencialy apod. a taky cim min valcu tim min se ma co posrat zejo. jako ona aj ta niva utahne tunu vpohode sice ne do kopce po louce,ale stahovat drevo budu s kopce ci po rovine to je detail. spis trosku rozumne at me nenapadne si koupit neco jako tuareg V10:D na coz sem se dival. Mel bych byt asi trosku pri zemi vzhledem k me situaci,ale zatim sem proste nemel vic nez 4valce a laka me ta sila a ten zvuk jako zatim stale mladeho
musim prvni strelit tu bravu to je podminka a uz to prodavam 3 mesice a ani tuk
jeste je dulezite si priznat,ze kdyz se mi u terenaku posere neco na pohonu,tak se muzu jit klouzat myslim diferencialy apod. a taky cim min valcu tim min se ma co posrat zejo. jako ona aj ta niva utahne tunu vpohode sice ne do kopce po louce,ale stahovat drevo budu s kopce ci po rovine to je detail. spis trosku rozumne at me nenapadne si koupit neco jako tuareg V10:D na coz sem se dival. Mel bych byt asi trosku pri zemi vzhledem k me situaci,ale zatim sem proste nemel vic nez 4valce a laka me ta sila a ten zvuk jako zatim stale mladeho

musim prvni strelit tu bravu to je podminka a uz to prodavam 3 mesice a ani tuk
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Opice a banany, pokud mas holou rit, tak si nekupuj neco co pak nejsi schopen servisovat (to neber ve zlem).
A pises, ze nechces shnilou mrdku a nahodis Nivu, ta hnije uz na letaku...
Btw s karbecem je to jenom 4 kvalt ale zase jede lip jak strikacka s 5 kvaltem. Ale oboje hnije festovne. To nechas tejden v koprivach a hned je co delat.
Videl jsem zastavbu karbec + 5 kvalt a plyn (kterej udelat je levny protoze je to jenom do sani)
A pises, ze nechces shnilou mrdku a nahodis Nivu, ta hnije uz na letaku...
Btw s karbecem je to jenom 4 kvalt ale zase jede lip jak strikacka s 5 kvaltem. Ale oboje hnije festovne. To nechas tejden v koprivach a hned je co delat.
Videl jsem zastavbu karbec + 5 kvalt a plyn (kterej udelat je levny protoze je to jenom do sani)
Naposledy upravil(a) batoo dne 21 říj 2012, 17:51, celkem upraveno 1 x.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

ja sem uvedl nivu pouze na tahani do elsa tam je mi jendo jetsli jsou diry v blatnikach vim,ze to hnije uz po 3 letech. X5 je hovno terenak to vime,ale louku to vyjede a strom to stahne jak nic,ale samozrejme to auto by bylo jako vonavka pomohl bych si odvets par voziku s lesa a pak uz normalne na jezdeni.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Nebo audi 100, nebo a6 do roku 98, 2.5l diesel, rotacka, 5 valec, stalej nahon torsenem.
Pokud to neni bourany, tak to nerezne, zatah to ma peknej, na kouli to utahne dost, moc to nezere i tu slunecnici to spapne a je to krasne prostorne.
Pokud to neni bourany, tak to nerezne, zatah to ma peknej, na kouli to utahne dost, moc to nezere i tu slunecnici to spapne a je to krasne prostorne.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

vim co myslis. to se prestalo delat driv:) to je drzak jak blazen a dily za hubicku. ale na me uz moc stare ja se nedokazu posunout z5 mam auto rok 2000 . asi skoncim stejne u 1,9 TDI i kdyz urcite PD kvuli vekubatoo píše:Nebo audi 100, nebo a6 do roku 98, 2.5l diesel, rotacka, 5 valec, stalej nahon torsenem.
Pokud to neni bourany, tak to nerezne, zatah to ma peknej, na kouli to utahne dost, moc to nezere i tu slunecnici to spapne a je to krasne prostorne.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm