Stránka 2 z 3
Napsal: 03 dub 2007, 17:52
od Havran
Díky chlapy. Rozhodl jsem se pro tu 81kw. Má i origo liťáky, servisku a má najeto o něco míň Km (111tis), ale ta cena vychází na 180tis za auto a cca 5tis za vyřízení papírů. A je to dovoz z D, a z výbavy bych mohl uvést např. ABS, klima, 4xAirbag, vyhř. sedačky, el.okna, mlhovky, centrál. Takový standart

Napsal: 03 dub 2007, 18:59
od tomáš karbus
dobrá volba
Napsal: 03 dub 2007, 19:00
od Sopťa
Abude to v kombíku? Posklopení sedaček by se do toho aspon jedna rakev vešla ne?
Napsal: 03 dub 2007, 19:35
od maros261177
Havran píše:Díky chlapy. Rozhodl jsem se pro tu 81kw. Má i origo liťáky, servisku a má najeto o něco míň Km (111tis), ale ta cena vychází na 180tis za auto a cca 5tis za vyřízení papírů. A je to dovoz z D, a z výbavy bych mohl uvést např. ABS, klima, 4xAirbag, vyhř. sedačky, el.okna, mlhovky, centrál. Takový standart

SA mi zda ze ma nejak malo nabehano na 7 rocne auto? chodim do DE casto ale take auta najme TDI maju toho priemerna najazdene ovela viac... ale moze by ze toto nie?...Vies nemci ked kupuju diesla tak vetsinou preto ze na aute potrebuju viac jazdit..., takze na km by som velmi nepozeral skor si skontroluj stav auta a co na nom treba vymenit (rozvody, tlmice, brzdy, veci na naprave...)aby ta to auto nevyslo draho..., ale mozno to bude super kupa to ti prajem
Napsal: 03 dub 2007, 19:35
od Havran
Sopťa píše:Abude to v kombíku? Posklopení sedaček by se do toho aspon jedna rakev vešla ne?
Kombíka nechci. Já chci klasiku
Napsal: 03 dub 2007, 19:47
od Havran
maros261177 píše:Havran píše:Díky chlapy. Rozhodl jsem se pro tu 81kw. Má i origo liťáky, servisku a má najeto o něco míň Km (111tis), ale ta cena vychází na 180tis za auto a cca 5tis za vyřízení papírů. A je to dovoz z D, a z výbavy bych mohl uvést např. ABS, klima, 4xAirbag, vyhř. sedačky, el.okna, mlhovky, centrál. Takový standart

SA mi zda ze ma nejak malo nabehano na 7 rocne auto? chodim do DE casto ale take auta najme TDI maju toho priemerna najazdene ovela viac... ale moze by ze toto nie?...Vies nemci ked kupuju diesla tak vetsinou preto ze na aute potrebuju viac jazdit..., takze na km by som velmi nepozeral skor si skontroluj stav auta a co na nom treba vymenit (rozvody, tlmice, brzdy, veci na naprave...)aby ta to auto nevyslo draho..., ale mozno to bude super kupa to ti prajem
Díky. No uvidím co tam bude špatné. Kdyby to nevyšlo, tak mám ježtě jednu v záloze, ale má o něco víc najeto. Uvidím, která bude lepší, tak tu vezmu.
Napsal: 03 dub 2007, 21:48
od tomáš karbus
no k tem km jsem tez skeptickej
Napsal: 04 dub 2007, 16:14
od Sopťa
Havran píše:Sopťa píše:Abude to v kombíku? Posklopení sedaček by se do toho aspon jedna rakev vešla ne?
Kombíka nechci. Já chci klasiku
To budete ty nebožtíky jako vozit na střeše nebo kde?
Napsal: 05 dub 2007, 21:01
od Predator
Napsal: 08 dub 2007, 12:14
od Havran
No to teda není. Na MOBILE.DE se vůbec nedívám. Jo a nakonec jsem si koupil tu jak měla více najeto. Ten samý ročník, 66kw, najeto 146tis, klimatronik, volant+ručka+řadička kůže, vyhř.sedačky a jiné. za cenu 179tis+přihlášení
Napsal: 08 dub 2007, 19:37
od Predator
Havran píše:
No to teda není. Na MOBILE.DE se vůbec nedívám. Jo a nakonec jsem si koupil tu jak měla více najeto. Ten samý ročník, 66kw, najeto 146tis, klimatronik, volant+ručka+řadička kůže, vyhř.sedačky a jiné. za cenu 179tis+přihlášení
179 tis. je zhruba 6300 Euro (nevim jestli v tom mas zapocitanej odtah)- zadnej Nemec ti Octavku v tdi ve SLUSNYM stavu nenecha- predpokladam ze je uz s cirejma lampama. Ale pokud ano, jen ti to preji... .
Napsal: 08 dub 2007, 19:55
od Havran
Predator píše:Havran píše:
No to teda není. Na MOBILE.DE se vůbec nedívám. Jo a nakonec jsem si koupil tu jak měla více najeto. Ten samý ročník, 66kw, najeto 146tis, klimatronik, volant+ručka+řadička kůže, vyhř.sedačky a jiné. za cenu 179tis+přihlášení
179 tis. je zhruba 6300 Euro (nevim jestli v tom mas zapocitanej odtah)- zadnej Nemec ti Octavku v tdi ve SLUSNYM stavu nenecha- predpokladam ze je uz s cirejma lampama. Ale pokud ano, jen ti to preji... .
No, pravě že je to ta přechodná verze sice s novým interiérem, ale ze starýma lampama.

, ale to se dá ježtě oželit při té výbavě kterou tam mám a při tom stavu, ve kterém to auto je. Jo pár škrábanečků tam je, ale ne tak hrozných jako byly u těch s těma novýma lampama (tam bych musel celý předek přestříkat) a interiér je jak nový a u těch novějších byl tak zralý na výměnu. Mě osobně to zas tak nevadí, akorát si každý myslí, že to mám nějkou starou kvu a přitom je to už r.v.2000. Pokud se najde nějaký "blázen" tak pujde stejně prič a koupím si už s čirýma

. Třeba teď jsem prodal Passata B3, r.v. 91, 1.6TD v hrozném stavu za 45tis. A nikoho jsem nenutil. Byl tu i se svým mechanikem, ten mu řekl že do toho vrazí min. 20tis bez laku a on to stejně vzal a vůbec se semnou nebavil.
Napsal: 09 dub 2007, 06:40
od maros261177
Havran píše:Predator píše:Havran píše:
No to teda není. Na MOBILE.DE se vůbec nedívám. Jo a nakonec jsem si koupil tu jak měla více najeto. Ten samý ročník, 66kw, najeto 146tis, klimatronik, volant+ručka+řadička kůže, vyhř.sedačky a jiné. za cenu 179tis+přihlášení
179 tis. je zhruba 6300 Euro (nevim jestli v tom mas zapocitanej odtah)- zadnej Nemec ti Octavku v tdi ve SLUSNYM stavu nenecha- predpokladam ze je uz s cirejma lampama. Ale pokud ano, jen ti to preji... .
No, pravě že je to ta přechodná verze sice s novým interiérem, ale ze starýma lampama.

, ale to se dá ježtě oželit při té výbavě kterou tam mám a při tom stavu, ve kterém to auto je. Jo pár škrábanečků tam je, ale ne tak hrozných jako byly u těch s těma novýma lampama (tam bych musel celý předek přestříkat) a interiér je jak nový a u těch novějších byl tak zralý na výměnu. Mě osobně to zas tak nevadí, akorát si každý myslí, že to mám nějkou starou kvu a přitom je to už r.v.2000. Pokud se najde nějaký "blázen" tak pujde stejně prič a koupím si už s čirýma

. Třeba teď jsem prodal Passata B3, r.v. 91, 1.6TD v hrozném stavu za 45tis. A nikoho jsem nenutil. Byl tu i se svým mechanikem, ten mu řekl že do toho vrazí min. 20tis bez laku a on to stejně vzal a vůbec se semnou nebavil.
Tak to si mal radsej zobrat tu v horsom stave ked vies dobre predat skoro/vrak a tu lepsiu nechat pre tych ktori si kupuju auto pre seba a budu sa na nom vozit dalsich 10 rokov

Napsal: 09 dub 2007, 20:04
od Predator
Havran píše:
No, pravě že je to ta přechodná verze sice s novým interiérem, ale ze starýma lampama.

, ale to se dá ježtě oželit při té výbavě kterou tam mám a při tom stavu, ve kterém to auto je. Jo pár škrábanečků tam je, ale ne tak hrozných jako byly u těch s těma novýma lampama (tam bych musel celý předek přestříkat) a interiér je jak nový a u těch novějších byl tak zralý na výměnu. Mě osobně to zas tak nevadí, akorát si každý myslí, že to mám nějkou starou kvu a přitom je to už r.v.2000. Pokud se najde nějaký "blázen" tak pujde stejně prič a koupím si už s čirýma

. Třeba teď jsem prodal Passata B3, r.v. 91, 1.6TD v hrozném stavu za 45tis. A nikoho jsem nenutil. Byl tu i se svým mechanikem, ten mu řekl že do toho vrazí min. 20tis bez laku a on to stejně vzal a vůbec se semnou nebavil.
Asi je trochu rozdil prodavat auto za 200 nebo za 50 tis. Kc. Uz jen kvuli tomu, ze je fuk jestli si koupis rok 91 nebo 92, ale u auta za 200tis. je rok zhruba 10tis. Kc - podle znacky(a modelu). Kratka 2000 bez cirejch lamp je tezko prodejna nad 190, leda ze by to byla super vonavka, ale takovych je malo, nehlede na to, ze ceskej clovicek ti kvalitu jen tak nezaplati, radeji si koupi stocenej srot, za 150 - a behem prvniho mesice do ni 30litru vrazi (a srotem stejne zustane). Uz se to tady resilo hodnekrat...
Napsal: 10 kvě 2007, 09:43
od Shear_5
Chtěl jsem se zeptat kde jste auto hledal, jestli na autoscout nebo něco takového, když na mobile.de ne..
Se mi nějak nezdají ty nejeté km, ikdyž je velký rozdíl mezi 150tkm u nás a v Německu nebo Rakousku odkud mám Passata (81kW, 1998 rok, plná palba za 160tkm + světlá kůže a 150tkm a asi taky potočené dolů, jenom to nechci vědět

). Že by s tím němec nenajezdil ani 20tkm za rok.. Možné to je, jenom tomu moc nevěřím.
Bral bych passata, možná ta přední náprava odejde dřív, ale je tam obrovský rozdíl v komfortu a ve všem. Octávia z edice L&K (snaha o stajnou výbavu, ale něco málo tomu chybí oproti mému, jinak stejné) se s tím stejně nemůže rovnat. Je to rozdíl třídy, ten nikdo nesmaže.. Octacia má přece ještě jedno + oproti passatu a to je pružnost, je lehčí a je to poznat..