Prestalo jet na benzin

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

To mas pravdu ale kolko benzinu sa do toho koša vleze. Pol litra,liter? A este tam pere teply benzin od motoru. A ked je ho tam viac,benzin chladi koš,koš benzin v koši a benzin v koši cerpadlo. Aspon taka je moja uvaha. Samozrejme to nemusi byt pravda.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33536
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

alfik píše:To mas pravdu ale kolko benzinu sa do toho koša vleze. Pol litra,liter? A este tam pere teply benzin od motoru. A ked je ho tam viac,benzin chladi koš,koš benzin v koši a benzin v koši cerpadlo. Aspon taka je moja uvaha. Samozrejme to nemusi byt pravda.
uvaha

musel bys skusit několik hodin venku přečerpávat palivo pak zjistíš že se čerpadlo nehřeje a není potřeba chladit
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Pokial mas takuto skusenost berem predosle prispevky spet.
Ja som toto nikdy neskusal.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Pravdou je, že mně to bylo vysvětleno s tím chlazením čerpadla také :) Zajímavý info Miloši, nikdy jsem nad tím takhle nepřemejšlel :)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33536
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

je klidně možné že to je mimo koncern jinak

ale ty naše čerpadla koncernu chladit nepotřebujou, pamatuji sii že jsem vzal jednou čerpadlo z feldy drbnul na to hadici z chlazení a udělal z toho venkovní čerpadlo na forda makalo spolehlivě několik let mimo nádrž ;)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4283
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Patricius píše:pozri aj hadicky v nadrzi, stalo sa kamaratovi na LPG, kedze sa cerpadlo toci stale aj ked ides na plyn, tak to tlakovalo az jedna prdla...a cerpadlo bolo dobre.
to je nějaká blbost, čerpadlo normálně běží tlakuje systém a přes regulátor tlaku se zas vrací do nádrže (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33536
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jarda S. píše:
Patricius píše:pozri aj hadicky v nadrzi, stalo sa kamaratovi na LPG, kedze sa cerpadlo toci stale aj ked ides na plyn, tak to tlakovalo az jedna prdla...a cerpadlo bolo dobre.
to je nějaká blbost, čerpadlo normálně běží tlakuje systém a přes regulátor tlaku se zas vrací do nádrže (hm)
není fakt se to stane ta hadice umí prasknout a pak teče benál z čerpadla do nádrže

co je příčinou nevím ale ty husí krky si z čerpadel nechávám velmi zřídka se tato závada stane, je to ale slyšet čerpadlo bzučí pořád stejně že se nazatlakuje po sepnutí klíčku a je slyšet fontána
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Alfík má pravdu, něco jiného je, když čerpadlo čerpá "na prázdno" ,a pak když musí udržovat tlak ...Docela obdivuji jeho konstrukci, když musí třeba 250000 km neustále běžet..
nepropadat panice...
kawas
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 05 srp 2009, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kawas »

slovacek.milos píše:čerpadlo v nádrži klasika,

zapneš klíček musí pár vteřin bzučet a pak vypne, pokud to chceš zkoušet vagem si najdi motor mí tam akční členy start a dál až najdeš čerpadlo pokud ho vag nespíná je KO

lít to nádrže nějaký sajrajt pokud neznáš situaci v nádrži není moudré

;)
Tak cerpadlo vymeneno -po zapnuti klicku stale nic nebylo slyset asi jsem uz nahluchly az jsem zacal startovat tak jo , no malem jsem vybil baterku nez auto chytlo a bylo to kvuli tomu ze ten neorigo bazmek ma trochu jine tvary a byla skripla hadicka , tak jsem upiloval kousek plastu co prebyval oproti origu a i tak nemuzu zavrit deklik protoze bych skripl hadicku znova .
Zkusim tam dat nejake male Tcko na hadici a z jedne strany zaslepit.
Hlavne ze to jede , jo tesneni vyzvykane nikde ho nevidim v nabidce asi budu vzit origo a co plavalo v nadrzi byl pekny bordel -da se to nejak vycistit bez demontaze nadrze?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33536
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nevím ten šulek aby byl jiný a nešel zavřít dekl, to se mi nestalo podlě mě jsi skřípl ten spodní okroužek a celí jsi to dojebal, vyteče ti koš,

dávat to tam bez čistění nádrže to je sebevražda čerpadla,

nádrž musíš vysát čistit acetonem, někdy zabere přípravek na sklokeramické desky, vanavan, prostě podle sajrajtu teplá voda, odsaheš a další várka, dozadu dostaneš smetákem a tak až je v nádrži černo ;)
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 719
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

slovacek.milos píše:pokud ti prdne hadička v čerpadle tak čerpadlo běží a slyšíš fontánu v nádrži,

fachčí to takto: plynaři jsou šetřílci a korunkáři, benzín je jich třídní nepřítel a nalít ho do nádrže je jejich noční můra,


starý benál rozežírá těsnění v deklu na nádrži koroduje a likviduje co se dá,

musíš acetonem vyčistit nádrž sací koš, dát nové těsnění pod dekl to tě trkne budeš mít hned ruce jak prase jen se ho chytneš a nové čerpadlo stojí asi dvojku, nový palivák a jedeš,

tankuj benál raději méně a vyjížděj ho aby nestárl, kanystru vydrží desítky let ale v nádrži stárně a mění se v žíravinu ;)
Fuj, na to si vzpomínám kdysi u Fiatu Croma, tam byla nádrž asi na 70 litrů. Blbě to jelo na benzín, potom hůř a nakonec vůbec.
Hadičky u čerpadla popraskané a křehké jako sklo, ale nejhoší bylo, že se mi rozpatlalo těsnění mezi čerpadlem a košem a to se nedalo nikde koupit, jen celé čerpadlo za cca. 7-8k kč.
Nakonec vrakec a mnoho telefonátů než jsem našel čerpadlo, které nešlo a které mi týpek poslal za asi 200kč. :)
Máš pravdu, kdo neviděl, neuvěří, že benzín se dokáže proměnit v takovou sračku.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33536
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Richi píše:
Máš pravdu, kdo neviděl, neuvěří, že benzín se dokáže proměnit v takovou sračku.

ono stačí otevřít někde místo kde je benál a očichat jinak smrdí a stípe do rukou

v tomto stavu prožere všechno, u nás je jeden metrosexuál IQ má houpacího koně na sebe investuje desetitisíce ale nalít benál ani omylem, stále se mění hadičky, na zimu čerpadlo, a jen nadává ;) ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“