Stránka 2 z 2
Napsal: 12 úno 2013, 20:39
od Sayllo
sniper-- píše:objimka totozna je ale uz se kluci blizi k tomu rozdilu....prihoriva

kedze je kalibracna mapa rozdielna, potom to bude asi ine vrtanie v pieste alebo vacka.
Ale asi nieco pletem, myslite rozdiel AFN AHU? Ci 1Z AFN

Napsal: 13 úno 2013, 06:46
od toefuk
Sayllo píše:sniper-- píše:objimka totozna je ale uz se kluci blizi k tomu rozdilu....prihoriva

kedze je kalibracna mapa rozdielna, potom to bude asi ine vrtanie v pieste alebo vacka.
Ale asi nieco pletem, myslite rozdiel AFN AHU? Ci 1Z AFN

mame tu vytaza!
Vyhral si rekreacny pobyt v dielni dieselpower, kde ti chlapci s radstou odovzdaju vsetky tazko-vybojovane skusenosti z oblasti chiptunigu

Napsal: 13 úno 2013, 11:54
od tuner
vacka i vrtani je stejny
Napsal: 13 úno 2013, 12:23
od sniper--
by mi zajimalo kdo prvni rozhodi nejaky cerpadlo a zacne studovat a merit

rozdil je jen v jednej veci
Napsal: 13 úno 2013, 12:43
od tuner
musi rozhodit 2 cerpadla
Napsal: 16 úno 2013, 00:40
od Sayllo
toefuk píše:Sayllo píše:sniper-- píše:objimka totozna je ale uz se kluci blizi k tomu rozdilu....prihoriva

kedze je kalibracna mapa rozdielna, potom to bude asi ine vrtanie v pieste alebo vacka.
Ale asi nieco pletem, myslite rozdiel AFN AHU? Ci 1Z AFN

mame tu vytaza!
Vyhral si rekreacny pobyt v dielni dieselpower, kde ti chlapci s radstou odovzdaju vsetky tazko-vybojovane skusenosti z oblasti chiptunigu

To si cenim, ale co ma chiptuning s rozdielom jedneho dielu v pumpe, fakt netusim.... Rozhodene mam asi 2 AFNky, no AHU mam stale na motore...