Stránka 2 z 2

Napsal: 12 úno 2013, 20:39
od Sayllo
sniper-- píše:objimka totozna je ale uz se kluci blizi k tomu rozdilu....prihoriva :D
kedze je kalibracna mapa rozdielna, potom to bude asi ine vrtanie v pieste alebo vacka.

Ale asi nieco pletem, myslite rozdiel AFN AHU? Ci 1Z AFN :?

Napsal: 13 úno 2013, 06:46
od toefuk
Sayllo píše:
sniper-- píše:objimka totozna je ale uz se kluci blizi k tomu rozdilu....prihoriva :D
kedze je kalibracna mapa rozdielna, potom to bude asi ine vrtanie v pieste alebo vacka.

Ale asi nieco pletem, myslite rozdiel AFN AHU? Ci 1Z AFN :?
mame tu vytaza!
Vyhral si rekreacny pobyt v dielni dieselpower, kde ti chlapci s radstou odovzdaju vsetky tazko-vybojovane skusenosti z oblasti chiptunigu

:D

Napsal: 13 úno 2013, 11:54
od tuner
vacka i vrtani je stejny

Napsal: 13 úno 2013, 12:23
od sniper--
by mi zajimalo kdo prvni rozhodi nejaky cerpadlo a zacne studovat a merit (noteeth) rozdil je jen v jednej veci

Napsal: 13 úno 2013, 12:43
od tuner
musi rozhodit 2 cerpadla

Napsal: 16 úno 2013, 00:40
od Sayllo
toefuk píše:
Sayllo píše:
sniper-- píše:objimka totozna je ale uz se kluci blizi k tomu rozdilu....prihoriva :D
kedze je kalibracna mapa rozdielna, potom to bude asi ine vrtanie v pieste alebo vacka.

Ale asi nieco pletem, myslite rozdiel AFN AHU? Ci 1Z AFN :?
mame tu vytaza!
Vyhral si rekreacny pobyt v dielni dieselpower, kde ti chlapci s radstou odovzdaju vsetky tazko-vybojovane skusenosti z oblasti chiptunigu

:D
To si cenim, ale co ma chiptuning s rozdielom jedneho dielu v pumpe, fakt netusim.... Rozhodene mam asi 2 AFNky, no AHU mam stale na motore...