To ma kazde VP37 nad 200t km vydrety obal cerpadla??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

no je to tak, jenom pruzinka tohle neudela je to hlavne tim ze na ty rolny tlaci vacka ktere dela odpor pistek, tak se musi ten unasec nekam natlacit a vzhledem k tomu ze unasec je ukotvenej jen v jednom bode a to v pistku predsuvniku, je to vlastne takova reakcni paka a je to vzdy na strane ve smeru otaceni hridele, dalsi vec co hodne napomaha vydreni je to ze pri tehle sile od vacky jeste se ten unasec porad nataci podle regulace predvstriku a tech cyklu tam je hodne. A jestli chces vedet jakou silou na ten unasec pusobi vacka tak staci kdyz oddelas bocni kryty pistku predvstriku a zatocis si hrideli cerpadla a zkusis prstama ten pistek podrzet, a to bude na vacku pusobit jen sila vratnych pruzin pistku vstrikovaci hlavy bez tlaku stlacovane nafty pred celem pistku.

S tim soustruzenim nevim aby nepraskl pri provozu obal nebo pouzdro a nebo aby se to nezacalo kroutit nebo deformovat. Driv jsem do golfu do 1,5 a 1,6 D a TD delavali vlozky do valcu a ty se ale zacli kroutit a chytat ovalitu, a tim ztrata komprese a v zime problem se startama, tak aby to nedelalo taky nejakej problem. Nevim jestli nebudes muset drazku vyfrezovat pred nalisovanim vlozky jestli vychazi naproti dire v obalu aby se tam dostalo s frezou
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Ja len ze ci to uz niekto neskusal. Mat doma frezovacku a sustruh tak sa asi do toho pustim.
Lecos se dá, když se to umí. Suché vložky, to je běžná oprava a není s tím problém. Např. Szakalmetal prodává suché vložky ve velkém sortimentu, Mercedes 123D je měl už z výroby a tlouštka stěny cca 2mm! Aby to fungovalo, tak musí být díra honovaná a vložka broušená, ty plochy musí být velmi hladké, jinak je přenos tepla nedostatečný a opravdu se to kroutí. Pokud to někdo vysoustružil a vyblejskal šmirglpapírem, tak to nestačí.
K tomu čerpadlu:
Pokud se na to cítíš, tak proč to nezkusit. Hlavně ten futrál moc nezeslabit a zvolit vhodný materiál na tu vložku. Nejvhodnější se mi jeví fosfor. bronz. Nezapomenout na pojištění proti pootočení, chod toho čerpadla je trochu taková cukatůra.
Otázka zní, jestli se to ale vyplatí. Celé čerpadlo se dnes dá sehnat za slušný peníz a někdy se někomu válí čerpadlo, kde prasknul rotační píst a tak z toho vzít futrál.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

No my pouzili na vyrobu vlozek original starej blok z golfa ten se normal roztavil odlili se z nej vlozky ty se opracovali, stejne tak blok, proste profi prace a stejne se to kroutilo
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Tady je jasně nevhodný materiál, jehož vlastnosti se přetavením ještě zhoršily. Předpokládám, že se to neodlévalo odstředivě, ale do písku. Před lety jsem vložkoval Uno 1,4 TD a nikde se to v té době sehnat nedalo (O SZmetal jsem v té době nevěděl), tak jsem z Žiguláckého bloku "vyoperoval" válce a vložky z toho vyrobil. Bylo to nouzové řešení a hrozně moc práce. Kupodivu to auto jezdilo několik let bez problémů a potom to majitel někam prodal.

Takhle se prodává ta "šakalí", tl. stěny 1,5 mm

Obrázek
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

delal se i chemickej rozbor a testy vse se zhodovalo, zkouseli jsme vyrobit i vstrikovaci hlavy ale to se neosvedcilo, praskaly pistky. presto ze material i zpracovani a presnost byla shodna s originalem. ted uz by neslo vyrobyt nic bo fabriky v kterych se to vyrabelo uz jsou rozkradeny, kralovopolska, prvni brnenska No ted uz jsou i vlozky k dostani ale tehdy nebylo nic v podstate, napr loziska do zadnich kol se upravovali z zigulika
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

kolik stojí novej obal s futrama a těsněním, 5000Kč?
:-@
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Ten obal stojí bratru 8000,- :(
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

staval 12-15t.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

tehdy nebylo nic v podstate, napr loziska do zadnich kol se upravovali z zigulika
To máš pravdu, pořád na tu dobu vzpomínám ve zlém. Že dnes někdo volí bolševika nechápu. Já bych mu hlas nedal, ani kdyby mne tam před bajonetama přivlíkli.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mě by museli vykleštit, pochcat a posrat a stejně bych je nevolil. Mám takový sen, když mám blbou noc, že před natažením brk si koupím odstřelovačku a aspoň jednoho nejvyššího odprásknu za to , co mají na svědomí... :(
nepropadat panice...
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

prezatial som to vyriesil tak, ze som ostre vydrete hrany zabrusil - horsie to uz aj tak nebude.
Nastartovat motor, to bol porod, ale uz pekne pradie a zda sa ze kleslo aj mnozstvo bieleho dymu v urcitych otackach.
Ak budem realizovat to vypuzdrenie, dam vediet ako to dopadlo.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

porod by to byt nemel, kdyz si pekne natahnes plny cerpadlo nafty tak vetsinou do 10s motor chytne.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

No kluci komance stejne volite neb jsou svinsky rozlezli uplne ve vsech stranach a skoro na vsech dulezitych postech. Me stve nejvic ze velko lhar a tunelar Havel nechal slusne fungujici podniky v republice rozkradnout vytunelovat a zlikvidovat. Je mozny ze by jsme byvali do eu nemuseli vubec vstupovat kdyby bylo cr skoro sobestacny, atd atd. Ja osobne jsem kdysi volil Sladka, i kdys to byl urco smejd tak to byl tehdy jedinej clovek kterej tam nejakym zpusobem ceril vodu. Pak uz nebylo v podstate koho volit neb to byl jeden slyzkej smejd vedle druhyho.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

tuner píše:... Me stve nejvic ze velko lhar a tunelar Havel nechal slusne fungujici podniky v republice rozkradnout vytunelovat a zlikvidovat....
... si pleteš figurky, ne? Velkotunel zvaný dvě kola privatizace byl z pera někoho úplně jiného... bohužel Havel a další chartisté, když seděli po listopadu u stolu, tak byli soudní, že ekonomice moc nerozumí... tak přizvali ode dveří takového přizdisráče v obleku z prognosťáku a udělali z něj ministra financí...
... systematickou likvidaci fabrik... tam by se spíš hodila jména jako Dlouhý (... se nám chce vrátit do politiky jako prezident), Ježek, Čalfa... to byly tzv. "tři králové"
GIV Variant TDi ???kW
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

i nepletu havel taky pekne tuneloval uz jen tim ze s tim nic nedelal a v tichosti s tim souhlasil. A tuneloval nebo si privlastnoval uz za komancu a to penize ze zapadu co se posilali na podporu politickym veznum, pulku zabavil stat a druhou pulku rozebral pravdolaskar a elita chartistu. Nic z toho co nasliboval nesplnil ale za to podepsal exekucni zakony, propustil vrahy a nasilniky, vymyslel humanisticky bombardovani, to jen par veci na ktery jsem si jen tak v rychlosti vzpomel. Nicmene jiz dost s politikou, je to OT neb tema tu je uplne o necem jinym
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“