Golf IV ARL soft TDIfun 203PS 429Nm
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
A co třeba fakt že je mezi námi spousta těch kterým prostě stačí pocit že auto původně postavené se 130-150 koňmi má nyní 190-200 koní a ze seriového krouťáku 310-320 Nm se dostali až na 450 Nm a to bez větší práce či investic. GT1749VB montované do golfů ARL je ověřená a výrobcem vybraná kombinace která prostě funguje, její zástavba je plug and play jak píšeš. Mě osobně takový výkon postačuje a není to otom že bych se bál experimentovat, ale každý experiment něco stojí a to nejen finančně, ale i časově a třeba já jsem z těch kteří už vyrostli z toho hnát se za extrémními výkony a každý rok stavět nový motor. Lidi co chtějí ze svého motoru dostat maximum i na úkor živostnosti tu stejně moc není, protože každej by chtěl tunit, ale málokdo má na originál spojku která tam patří, takže pochybuji že takoví lidé budou experimentovat s turbama původně určenými pro jiný vůz a budou doufat že jim to někdo odladí tak aby to fungovalo. Sám jistě víš že je tu spousta i takových kteří nemají na to zaplatit čip u kvalitního ladiče a spokojí se s tvrzením že po zásahu takového rádoby úpravce má auto takový a takový výkon aniž by kdy bylo na brzdě a aniž by tušil zda je motor opravdu v pořádku a čip mu zbytečně neublíží. Co já Vím tak u Vičiho šlo oto že si pořídil na rady spousty zdejších odborníků hybrida a auto mu ladil Fun, což jak jistě uznáš není žádnej nýmant a prostě to nefungovalo až do doby kdy pořídil toto odepsané a zastaralé turbo a ejhle dnes má ve své koktě hodnoty, které by mu zde mohl závidět nejeden hybrid. Sami tu popisujete spoustu nutných úprav aby se vůbec dalo uvažovat otom že to novější turbo pujde do golfa či kokty, co teprve instalace samotná a následně odladění. Až budu mít auto na to abych zněj dostal maximum a pak mohl oslňovat na sprintech a tuning srazech tak potom proč né, ale většina z nás denně autem jezdí a potřebuje něco co funguje a fungovat bude a auto nebude muset stát měsíce v garáži u ladiče. Není to nic proti Vám pánové, ale takto jako já uvažuje většina řidičů co uvažuje o navýšení výkonu a pro ně je VB dostatečně dobrá volba.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Kdybych se tu bavil o vyraznem navyseni vykonu, navrhuji prinejmensim GTB1756VK nasledne GTB2056VK nebo GTB2260VK.
Co se zastavby tyce, neni to az tak horke, jak se vetsina domniva. Staci sehnat jete svody z podelneho motoru, riznout je, nechat vypalit prirubu ze slitiny a nechat poradne privarit (tim poradne myslim ne priblemcat COckem ale nechat nahrat a pak privarit elektrodama na to urcenyma a nasledne vnitrek vybrousit). Prizpusobit sani a vyfuk take neni takova kovbojka. Verim, ze kdyz si vetsina takovych sahne do svedomi, kolik toho prohuli, prochlasta nebo zbytecne proji tak zajiste najde ve svem rozpoctu dostatek penez na takovouto prestavbu.
Kdyz si pozorne prectes, co jsem napsal, vzdy mi slo predevsim o spodek ovsem s benefitem ve vyssich RPM. Vez, ze sam vim, ze VB je dobre turbo, a sam jsem takoveto turbo mel. Ja tu hovorim o turbu s ocekavatelnym (vzhledem k vyvoji za tu dobu) lepsim prubehem v celem spektru otacek a navic, vetsina lidi prahne po 200 konich (takova magicka hodnota jako 20 cm ud asi), ale tam se jen stezi bez koure u vice jetych vstriku dostane VBcko.
Ostatne, bylo to tu jiz nekolikrat napsano a mnoho lidi povazuje na PDcku s VBckem 200 koni jako samozrejmost ... ale realita je jina.
... a co se Viciho kauzy tyce, tam to bylo vse diskutabilni a doslo zjevne ke komunikacnimu sumu. Vskutku nerad bych to tu rozebiral (ostatne jsme se na tom spolu dohodli). Ne proto, ze bych se obaval neco napsat ale bylo by to tvrzeni proti tvrzeni a nikterak by to ani jednomu ze zucastnenych neprospelo.
Co se zastavby tyce, neni to az tak horke, jak se vetsina domniva. Staci sehnat jete svody z podelneho motoru, riznout je, nechat vypalit prirubu ze slitiny a nechat poradne privarit (tim poradne myslim ne priblemcat COckem ale nechat nahrat a pak privarit elektrodama na to urcenyma a nasledne vnitrek vybrousit). Prizpusobit sani a vyfuk take neni takova kovbojka. Verim, ze kdyz si vetsina takovych sahne do svedomi, kolik toho prohuli, prochlasta nebo zbytecne proji tak zajiste najde ve svem rozpoctu dostatek penez na takovouto prestavbu.
Kdyz si pozorne prectes, co jsem napsal, vzdy mi slo predevsim o spodek ovsem s benefitem ve vyssich RPM. Vez, ze sam vim, ze VB je dobre turbo, a sam jsem takoveto turbo mel. Ja tu hovorim o turbu s ocekavatelnym (vzhledem k vyvoji za tu dobu) lepsim prubehem v celem spektru otacek a navic, vetsina lidi prahne po 200 konich (takova magicka hodnota jako 20 cm ud asi), ale tam se jen stezi bez koure u vice jetych vstriku dostane VBcko.
Ostatne, bylo to tu jiz nekolikrat napsano a mnoho lidi povazuje na PDcku s VBckem 200 koni jako samozrejmost ... ale realita je jina.
... a co se Viciho kauzy tyce, tam to bylo vse diskutabilni a doslo zjevne ke komunikacnimu sumu. Vskutku nerad bych to tu rozebiral (ostatne jsme se na tom spolu dohodli). Ne proto, ze bych se obaval neco napsat ale bylo by to tvrzeni proti tvrzeni a nikterak by to ani jednomu ze zucastnenych neprospelo.
Naposledy upravil(a) Forest dne 18 lis 2012, 22:00, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@favo: Nemam teraz moc cas sa rozpisovat... ale napr. uz Forestom spominany GTB1749VK alebo GTB1752VK hybrid vo zvodoch na ARL motore da bez dalsich uprav a prestavby na ARL motore min. 210ps a s lepsim spodkom... Slovo hybrid je velmi obecny pojem a hlavne to co bolo na trhu pred par rokmi sa neda zrovnat s tym co sa da zohnat momentalne, preto som sa Viciho pytal ci sa jedna o "jeho pribeh" alebo hovori vseobecne.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ano, krasnej, ale s nejvetsi pravdepodobnosti ne tak hezkej jako u GTB1752VK a jak uz zminil Stano, tech 200 koni tam dostanes a predpokladam, ze hlavne bez koure, pricemz to turbo si tam bude hovet a ne jako v pripade "200k VB aplikaci" makat s ne prilis vzdalenou hranici zivotnosti. Navic, paklize by se podarilo zajistit VLK turbo s chlazenym stredem, zajiste to turbo doceni, jakoz i ridic, ktery nebude nucen tak dbat na dochlazovani - nerikam "vubec dbat" ale "tak moc dbat".
Jinak ja se tu narozdil od Stana bavim o seriove pouzivanych turbodmychadlech, nikoliv hybridech.
Problem lidi ovsem je (jak zminil trefne favo), ze lidi by dnes nejradeji dali turbo za 5000, za chip 1500 a chteli by tam 300 koni (nadsazka).
A co se priruby tyce, to je vskutku temer ten posledni problem - viz. muj predchozi prispevek. Neni muj problem, ze lidi furt maji tendence vyrabet nejake mezikusy mezi turbo a svody, ostatne na levem uchu je mozne se poskrabat i pravou rukou, jakoz je i pravdou, ze psi jsou schopni toto delat nohou - ale proc to delat? Proc si tak pridelavat pripadne neprijemnosti kvuli moznym netesnostem?!

... cozpak to neni ciste a elegantni reseni (myslim na 1752, ne 2260)?
Jinak ja se tu narozdil od Stana bavim o seriove pouzivanych turbodmychadlech, nikoliv hybridech.
Problem lidi ovsem je (jak zminil trefne favo), ze lidi by dnes nejradeji dali turbo za 5000, za chip 1500 a chteli by tam 300 koni (nadsazka).
A co se priruby tyce, to je vskutku temer ten posledni problem - viz. muj predchozi prispevek. Neni muj problem, ze lidi furt maji tendence vyrabet nejake mezikusy mezi turbo a svody, ostatne na levem uchu je mozne se poskrabat i pravou rukou, jakoz je i pravdou, ze psi jsou schopni toto delat nohou - ale proc to delat? Proc si tak pridelavat pripadne neprijemnosti kvuli moznym netesnostem?!

... cozpak to neni ciste a elegantni reseni (myslim na 1752, ne 2260)?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nemel jsem to stesti, ze bych jezdil na novem VBcku - holt v te dobe, kdy jsem na nem jezdil, tak to bylo znacne nedostupne zbozi a dovolim si tvrdit, ze jsem byl tak max. druhy zakaznik s VBckem, ktere Richard ladil (nejsem si ted jist, zda byla "autoskola" prede mnou. Navic, tehdy jsem nemel ani EGT budik a o EMP, jakozto velicine hodne mereni se tehdy jeste nevedelo, pricemz se zilo v dojmu, ze cim vyssi tlak, tim vyssi vykon. Takze jsem jezdil na 1,8 barech ... ale nutno dodat, ze s dvema IC v serii za sebou (seriovy+ARL) takze kdo vi, jak to vlastne bylo, rozhodne teplota v sani byla ve srovnani s ARL lepsi a nejake navyseni turbolagu nebylo patrne.Jayson píše:Nezlob se na mě, ale jak dlouho jsi jezdil s novým VB na 200HP, že tu tvrdíš o ne příliž vzdálené životnosti?
A vím co myslíš a kam tím míříš, pokud budeš mít lepší turbo na menším tlaku, ale stejně pokud tu mluvíme o aplikaci na PD, tak trysky ti dají max. 210HP, nemluvě o dalších věcech jako je spojka, podvozek, brzdy,..
Furt mi vychází lepší plug n play VBčko.
Ale k veci - VBcko na 200 konich imho dostava na prdel prave diky vyssimu EGT. Nerikam, ze ho to popravi v kratkodobem hledisku, ale hovorim tu vseobecne o tom, ze uz jen fakt vyssiho EGT neni nic, co by motoru prospivalo. A v tomto, predevsim z dlouhodobeho hlediska, hovori vse v prospech mnou navrhovane novodobe 1752ce s jak jsi zminil nizsim tlakem (IMP i EMP) jakoz i EGT.
Co se vstriku tyce, nemas pravdu, resp. hovoris o hodnotach v souvislosti s VB. Je znamo, ze ALka v dobrem stavu jsou schopna dat i vice ... ale ne na VBcku, protoze to uz je proste mimo mapu a IMP, EMP i EGT nemilosrdne a neefektivne stoupa.
Jinak pokud hovoris o spojce, podvozku a brzdach - spojku musis i tak resit, podvozek neni zavisly az tak moc na vykonu (kdyz tu hovorime o rozdilu 20 koni) a diskuze o brzdach je bezpredmetna a rozdeluje nas na dva tabory. Ty vis, co mam za brzdy a jak uz jsem napsal - drive se mi rozpadly kotouce starim, nezli bylo nutne je menit - to same desticky. Zalezi na jizdnim stylu a pro nekoho jsou malo i brzdy na FRS na seriovem vykonu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@Jayson: Ja osobne rozumiem ze niekto nie je ochotny experimentovat so zivotnostou motora aj ze nepotrebuje za kazdu cenu viac ako 200ps na ukor n-i-e-c-o-h-o (myslim ze sam som toho dokazom, staci si pozriet moje vlakno). Forest to berie zase vsetko komplexnejsie, co zrejme vacsina ludi nedoceni (a len cakam kedy mu niekto vytkne siahodlhe referaty), kazdopadne mne sa jednalo o to ze VB v sucastnosti nie je najlepsie a dovolim si tvrdit ani ze skoro najlepsie turbo v ramci aplikacie plug-and-play na ARL (resp. inom 1.9tdi motore), nie pokial sa nevyspecifikuje o ake naroky a aplikaciu sa jedna - ale hovori sa vseobecne. Kvoli tomuto som mal potrebu reagovat, prislo mi to trochu zavadzajuce tvrdenie - aj ked nemozem s urcitostou povedat ze Vici to takto myslel, na to si musime pockat na jeho vyjadrenie... zatial sa tu ozyvaju uplne ini ludia 
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Já naštěstí nepiju ani nekouřím, ale bohužel mám jinou blbou vlastnost a to že všechny volný prachy sypu do aut. Do nedávna to byly nedomrlý jednatrojky od škodovky nyní je to chorchtadlo od VW. Zatím si jen zvykám na vysoký částky o který si můj golf říká, ale to nemění nic na věci že ty prachy v něm prostě skončí. Momentálně mám ASZ a od funa je tam nabržděných 164,5 PS a 393Nm při 2047ot/min. Mě osobně to stačí, ale moje ego říká že to takhle nemůže zůstat takže je v plánu na jaře nový turbo (žádný repas) komplet chlazení z ARL a komplet brzdy z RS (když už tu je o nich řeč). Pokud by mi někdo upřimě řekl že když se vyprdnu na GT1749VB a půjdu do něčeho lepšího a nebude to stát zbytečně balík navíc se zanedbatelným výkonovým rozdílem a montáž mě časově i náročností nezrujnuje a nebude problém jej naladit tak aby to pěkně fungovalo tak jsem pro každou špatnost. Představa že bych cca 200 koní provozoval na turbu který se bude o třetinu méně namahat než zmíněné VB by mě celkem lákala, ale auto používám denno denně na ježdění do práce a nechci je na moc dlouho odstavovat, protože přesednout zpátky do 1.3 MPi je pro mě už celkem utrpení, protože si připadám že na silnici s něčím takovým jen zavazím. Na všechny úpravy mám jen víkend a maximálně volno který s v práci vyhádám, proto ta časová náročnost a výhoda Plug and Play řešení v podobě VB turba. Ale tohle téma je o něčem jiném než o mích plánech takže už končím s OT.
PS: JInak spojka je objednaná Sachs s dvouhmotou a lamela organika a podvozek je Bilstein B6 a plný silentbloky ala TT.
PS: JInak spojka je objednaná Sachs s dvouhmotou a lamela organika a podvozek je Bilstein B6 a plný silentbloky ala TT.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Stano : díky za opravu, samozřejmě jsem to myslel tak jak jsi to pochopil, jen jsem to nepřesně napsal.
Pokud chce někdo něco většího co bude umět víc, tak má na výběr opět z nových turb, jen zástavba už nebude PNP přesně jak jsi napsal - a ani udělat to a lanadit aby to fungovalo jak má už nebude zrovna jednoduché.
Další věc je jaký pak bude spodek... VBčko je dle mě tak na hraně, cokoliv bude mít horší spodek by se mi nelíbilo.
Navíc je otázka zfa poznáš třeba rozdíl 10-20 koní, pokud spodek bude horší.. já myslím že to na cestě ani moc nepoznáš, kdysi jsem se o tom bavil i s Hoblikem a říkal to samé....
Ale je to k diskuzi, vyzkoušení...
Pokud chce někdo něco většího co bude umět víc, tak má na výběr opět z nových turb, jen zástavba už nebude PNP přesně jak jsi napsal - a ani udělat to a lanadit aby to fungovalo jak má už nebude zrovna jednoduché.
Další věc je jaký pak bude spodek... VBčko je dle mě tak na hraně, cokoliv bude mít horší spodek by se mi nelíbilo.
Navíc je otázka zfa poznáš třeba rozdíl 10-20 koní, pokud spodek bude horší.. já myslím že to na cestě ani moc nepoznáš, kdysi jsem se o tom bavil i s Hoblikem a říkal to samé....
Ale je to k diskuzi, vyzkoušení...
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
No prave co sa spodku tyka, tak VB ma velku nevyhodu v technologicky zastaralom type VNT regulacie (aspon na dnesnu dobu), tym padom aj turba s vacsim kompresorom ako VB ale novsim typom VNT mozu mat rychlejsi nabeh plniaceho tlaku (samozrejme co sa tyka turbolag to uz nemusi byt pravda)
Druhy extrem je ze na 200ps na VB je ten potrebny plniaci tlak opat vyssi... a opat narazame na hranicu moznosti starsieho typu VNT ktory sa s regulaciou tak vysokeho plniaceho tlaku zvycajne nedokaze uplne korektne vysporiadat (vysoke EMP) 
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
souhlas... no ještě že už jsem starý a nebaví mě to, tím pádem mě to neinspiruje k pokusům s jiným turbem
ono je to stejně všechno legrace - třeba pořád se řeší jaký max tlak které turbo zvládne. Ale kdo má budík, ví že pokud jezdí normálně v provozu, turbína tlačí skoro nic.. jen v plné zátěži s plynem v podlaze proti kopci bude tlačit maximum, což se neděje často, jinak by asi řidič dlouho nepřežil
. Spíš je důležitá "jetelnost" a použitelnost v provozu, tak aby člověk nemusel pořád podřazovat a motor vytáčet, aby to vůbec nějak fungovalo....
Někdy se mi celkem i líbí auto s 1749V s dobrým softem na těch max rozumných +-150PS, kdy to jede pěkně, hezky odspoda, akorát pak dost chybí šestikvalt. Samozřejmě chiplé ARL je o něco jinde, ale zase už se s tím tak příjemně nejezdí.
Jiná věc jsou auta na hraní a na sprinty, ale to je jiná liga.. i finančně
Jinak - kdo chce mít hodně koní a nechá na autě typu O1,G4 a dalších sériový podvozek a nejlíp 280ky (čí menší!) brzdy je idiot, magor, jistý sebevrah a případný vrah
Na to aby se dalo s 200PS přežít je třeba podvozek typu HPsporting, nebo srovnatelný, 17ky kola (stačí s 205 pneu), uložení ramen minálně sériové nové a v pořádku a aspoň 288 brzdy vepředu, s tím že předek i zadek fugnuje a brzdí bezvadně. Jinak je to jen rakev na kolech
ono je to stejně všechno legrace - třeba pořád se řeší jaký max tlak které turbo zvládne. Ale kdo má budík, ví že pokud jezdí normálně v provozu, turbína tlačí skoro nic.. jen v plné zátěži s plynem v podlaze proti kopci bude tlačit maximum, což se neděje často, jinak by asi řidič dlouho nepřežil
Někdy se mi celkem i líbí auto s 1749V s dobrým softem na těch max rozumných +-150PS, kdy to jede pěkně, hezky odspoda, akorát pak dost chybí šestikvalt. Samozřejmě chiplé ARL je o něco jinde, ale zase už se s tím tak příjemně nejezdí.
Jiná věc jsou auta na hraní a na sprinty, ale to je jiná liga.. i finančně
Jinak - kdo chce mít hodně koní a nechá na autě typu O1,G4 a dalších sériový podvozek a nejlíp 280ky (čí menší!) brzdy je idiot, magor, jistý sebevrah a případný vrah
Na to aby se dalo s 200PS přežít je třeba podvozek typu HPsporting, nebo srovnatelný, 17ky kola (stačí s 205 pneu), uložení ramen minálně sériové nové a v pořádku a aspoň 288 brzdy vepředu, s tím že předek i zadek fugnuje a brzdí bezvadně. Jinak je to jen rakev na kolech
- talec
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 245
- Registrován: 16 dub 2010, 07:50
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Kontaktovat uživatele:
No já mám origo 17" GTI kola, podvozek mám Leon Cupra R, Brzdy komplet RS 312/256 a zatím mi stačí origo ARL + soft... Přecijen to mám na denní ježdění a ne na závody, takže zatím stačí 
Samozřejmě bych chtěl něco více a zástavbu GTB turba, ale to je momentálně finančně jinde a vše časem, zatím jsem spokojen
Samozřejmě bych chtěl něco více a zástavbu GTB turba, ale to je momentálně finančně jinde a vše časem, zatím jsem spokojen
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
Já jsem zjistil, že když mě popadnou myšlenky na nějaký navyšování výkonu u golfa je nejlepší sednout do mé feldy 1.3 a jít se projet a nebo týden s ní jezdit do práce, potom jsem zatraceně rád za to jak golf nyní jede a myšlenky na úpravu motoru mě zase na chvíli přejdou.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Jinak - kdo chce mít hodně koní a nechá na autě typu O1,G4 a dalších sériový podvozek a nejlíp 280ky (čí menší!) brzdy je idiot, magor, jistý sebevrah a případný vrah
Na to aby se dalo s 200PS přežít je třeba podvozek typu HPsporting, nebo srovnatelný, 17ky kola (stačí s 205 pneu), uložení ramen minálně sériové nové a v pořádku a aspoň 288 brzdy vepředu, s tím že předek i zadek fugnuje a brzdí bezvadně. Jinak je to jen rakev na kolech
svatá pravda pamatuju si kdy jsem s ještě Jettou s TDI a asi 130hp projel křižovatku protože jsem měl červený brzdy od těch dob jsem asi zestárnul
(viz podpis)
Na to aby se dalo s 200PS přežít je třeba podvozek typu HPsporting, nebo srovnatelný, 17ky kola (stačí s 205 pneu), uložení ramen minálně sériové nové a v pořádku a aspoň 288 brzdy vepředu, s tím že předek i zadek fugnuje a brzdí bezvadně. Jinak je to jen rakev na kolech
svatá pravda pamatuju si kdy jsem s ještě Jettou s TDI a asi 130hp projel křižovatku protože jsem měl červený brzdy od těch dob jsem asi zestárnul
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!