Stránka 2 z 3
Napsal: 19 lis 2012, 12:29
od roman1648
"Nemůže to být propálený píst od kapajícího ventilu ?"
myslíš jako vstřiku?? nebo ?
jak píšou kluci, pokud to tahalo olej přes turbo, nemusel sis toho ani všimnout
chytlo to kalup na plnej ceres než to zdechlo ?? mohl se dostat olej nad píst a ohnout ojnice, logicky pak nenastaruješ
mohly "jen" skočit rozvody na čerpadle
omrknout rozvody,turbo,změřit tlaky a pak se uvidí
Napsal: 19 lis 2012, 19:28
od Granad
Nene. Motor běžel na volnoběh naprosto rovnoměrně a pak i na volnoběhu sám zdechnul. Jen to fest dýmilo .
Napsal: 19 lis 2012, 22:09
od mirauh
čím to je že se tohle stane?? malo vzduchu?
Napsal: 19 lis 2012, 22:18
od hansdob
mirauh píše:
čím to je že se tohle stane?? malo vzduchu?
Ne umře turbo tím se to stane a turbo umře bud opotřebováním z provozu nebo špatným zacházením.
Napsal: 19 lis 2012, 22:26
od mirauh
hansdob píše:mirauh píše:
čím to je že se tohle stane?? malo vzduchu?
Ne umře turbo tím se to stane a turbo umře bud opotřebováním z provozu nebo špatným zacházením.
no to je mi jasny, ale proč to beží na samozápal a proč to nejde chcípnout a tolik to točí samo..
Napsal: 19 lis 2012, 22:44
od Rudas
Protože to běží na olej,kterej předtím turbo šouplo do sání.
Napsal: 19 lis 2012, 22:54
od mirauh
Rudas píše:Protože to běží na olej,kterej předtím turbo šouplo do sání.
hm husty, a proc to nechcípne chcípací klapka?
Napsal: 19 lis 2012, 23:03
od rehak6co
Třeba proto, že lidi rádi vylepšujou svoje auta, např. vyhodí egr se chcípací klapkou a nahradí ho trubkou....
Napsal: 19 lis 2012, 23:26
od brankar30
rehak6co píše:Třeba proto, že lidi rádi vylepšujou svoje auta, např. vyhodí egr se chcípací klapkou a nahradí ho trubkou....
..ale ako to vysvetlit ze je to bludne riesenie???

Napsal: 04 pro 2012, 19:40
od Granad
Tak novinky ze světa : Turbo je na kaši , motor to přežil bez problému. Otevřel jsem jej - tesnění pod hlavou uplně krásné, všechno OK. Vačka krásná bez zubů, Válce uplně krásné , šlo s nima hýbat hladce, byly bez jediné oděrky . Takže pravděpodobně dle mechoše - turbo rublo ( sání bylo kompletně naplněno olejem) motor si cucnul oleje a zhasnul . Na baterce mám přehořelou 50A pojistku (kabel jde asi ke starteru) jinač olej byl i ve svodech, takže počítám že bude i Kat v hajzlu že?
Mechoš říkal že vyčistit celý motor, koupit nebo zrepasovat turbo a jede se dál ..plus teda nové rozvody
Napsal: 04 pro 2012, 20:16
od jericho-3
A měřil jsi písty, zda jsou stejně ke hraně válce? Pro jistotu...
Napsal: 04 pro 2012, 20:36
od Granad
To ještě ne . Respektivě, nebyl k tomu přímo důvod. ALe když už se bude dělat GO motoru tak to nechám zprubnout. Ale na 99% je tedy příčina mého problému ohnutá osas u turba. Moc teda nevydrželo. najeto mám 269 000 , s tímž e si myslím že je tak cca 100 000 skočeno. A turbo bude ještě origo. Nevíte kdo by prodával nějakého slušného garetta? Případně nějaký tip kde jsou dobří na repasy ?
Napsal: 04 pro 2012, 22:16
od hansdob
myslím že pokud sosl motor olej a zdechl tak myslím že je přiohlá ojnica jelikož ten olej se nevejde a nestlačí.
Napsal: 05 pro 2012, 07:29
od anydraj
Nebo vybrani v pistu plne oleje.Pak to neprotocis.Moc velka komprese.
Napsal: 05 pro 2012, 07:43
od hansdob
to ano ale když je nastartovanej tak se protočí ale ohne ojnici