Problem s filtrem pevnych castic

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

luis216
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Odpovědi: 0
Registrován: 03 lis 2010, 20:05

Příspěvek od luis216 »

jaykay píše:jen ze zvedavosti, kolik mas najeto?
ma najeto 215 tis.
GIV GTI TDI
luis216
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Odpovědi: 0
Registrován: 03 lis 2010, 20:05

Příspěvek od luis216 »

http://www.youtube.com/watch?v=QMf4m946aKA a tohle ste nekdo nezkousel udelat?
GIV GTI TDI
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

luis216 píše:http://www.youtube.com/watch?v=QMf4m946aKA a tohle ste nekdo nezkousel udelat?
a jaká má být pointa?jako,že když tam jen navráš díru a zbytek zůstane,tak ŘJ nic nepozná?

to je blbost.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
luis216
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Odpovědi: 0
Registrován: 03 lis 2010, 20:05

Příspěvek od luis216 »

DOLPH píše:
luis216 píše:http://www.youtube.com/watch?v=QMf4m946aKA a tohle ste nekdo nezkousel udelat?
a jaká má být pointa?jako,že když tam jen navráš díru a zbytek zůstane,tak ŘJ nic nepozná?

to je blbost.
Da se to tak rict,jekstli by to slo,aniz by se to muselo odstavit na ridici jednotce.
GIV GTI TDI
luis216
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Odpovědi: 0
Registrován: 03 lis 2010, 20:05

Příspěvek od luis216 »

a jeste sem se chtel zeptat,jak se ten spatny filtr projevuje,krom rozsvecene kontrolky?
GIV GTI TDI
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

luis216 píše:a jeste sem se chtel zeptat,jak se ten spatny filtr projevuje,krom rozsvecene kontrolky?
ŘJ pozný problém s fapem dřív než ty.
pokud nic nesvítí,je to ok.
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
VPetr
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2008, 20:42

Příspěvek od VPetr »

Nad tim potakem jsem uz premyslel taky...misto nejakeho prehravani softu.
Je to jednoduche,zmeni se tlak na ele.velicinu. Tzn.ze se meni odpor a tim napeti. Max 5V...Presneji nevim zda je 5V ucpany ci ok..to je asi i tam napsane. Potakem nastavis hodnotu tak aby byl jako po regeneraci..Hotovo 20...

Skoro vsechny snimace v autech pracuji na principu regulaci vnitrniho odporu a tim se meni napeti...

Elektronci me jiste doplni ci opravi... :o)))
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

VPetr píše:Nad tim potakem jsem uz premyslel taky...misto nejakeho prehravani softu.
Je to jednoduche,zmeni se tlak na ele.velicinu. Tzn.ze se meni odpor a tim napeti. Max 5V...Presneji nevim zda je 5V ucpany ci ok..to je asi i tam napsane. Potakem nastavis hodnotu tak aby byl jako po regeneraci..Hotovo 20...

Skoro vsechny snimace v autech pracuji na principu regulaci vnitrniho odporu a tim se meni napeti...

Elektronci me jiste doplni ci opravi... :o)))
já bych to tak růžově neviděl,tlak se měří na vstupu do FAPu a pak na výstupu,ty tlaky řídící jednotka porovnává,podle jízdního režimu....,ojebat se dá všechno,ale tak jednoduché,že by jsi tam nastavil 2,5 voltu a hotovo to nebude...
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
Honza 3C2
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 04 srp 2012, 15:15

Příspěvek od Honza 3C2 »

Taky existuje repas DPF, stoji to zhruba 7 tis tak ... A máš tam záruku a nemusiš nic ojebávat a můžeš jet do Rakouska ... Češi by vše jen ojebavali,hroznej národ jsme, ale ono zase není divu, každej tady má hluboko do kapsy, to v Rak nebo v Něm nemají ...
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

u nas to robia za cca 150-200eur. Ale tiez tu ludia spekuluju a davaju si to vypinat a potom casom nadavaju
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
ajk
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:51
Bydliště: brno

....

Příspěvek od ajk »

proč měnit až tu el. veličinu?není lepší ho provrtat jako ve videu a tím vlastně srovnat tlak před a za filtrem?taková díra už se neucpe a jednotka bude dostávat napořád z obou čidel zhruba stejnej tlak a nebude vynucovat regeneraci....
Autoservis pneuservis geometrie Brno
Uživatelský avatar
mecano
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Odpovědi: 0
Registrován: 24 dub 2006, 20:07
Bydliště: Břeclav

Re: ....

Příspěvek od mecano »

ajk píše:proč měnit až tu el. veličinu?není lepší ho provrtat jako ve videu a tím vlastně srovnat tlak před a za filtrem?taková díra už se neucpe a jednotka bude dostávat napořád z obou čidel zhruba stejnej tlak a nebude vynucovat regeneraci....
Pouhým provrtáním /vytlučením/ DPF nic nevyřešíš..jednotka to pozná na základě hodnot ze snímače rozdílu tlaku a snímačů teplot před a za filtrem. Pokud jen odstraníš filtr a neupravíš sof. v jednotce,bude ti psát závadu"filtr pevných částic-nesprávná funkce,vadný". Popř se i omezí výkon motoru snížením dávky paliva. Někdy se stane že nějaká závada ohledně dpf "vyskočí" i po přehrátí soft. a ten se musí dál upravovat..doladit.
Odstranění filtru pevných částic je ale kravina a až ta nejposlednější možnost!!! Lepší je problém řešit opravou. U VW dost často odchází snímače rozdílu tlaku,tak problém nemusí být hned v DPF jako takovém. Filtr se mění jedině když je zaplněný popílkem...ale i to de vyřešit vyčištěním,i když je to celkem složité. Pokud je jen zanesený sazemi,řeší se to spuštěním regenerace.
po tom v čem jezdím a co mám všechno OFF nebo ON je každému HOV..
JENDA T4
Aktivista
Příspěvky: 2904
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 18:30
Bydliště: praha 9

Příspěvek od JENDA T4 »

superb 07 to bude asi SI s močovinou.
nedošla ti močovina??
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Rudolf
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2006, 18:36

Příspěvek od Rudolf »

JENDA T4 píše:superb 07 to bude asi SI s močovinou.
nedošla ti močovina??
Na močovinu u Superba zapomeň. Ta se používá u SCR.
U DPF (jen některých) se používá aditivum :)
Dayco
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 17:10
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Dayco »

treba to priadne vyčistit a bude OK .robil som RAV4 2.2crdi spotreba 9.5 po vyčisteni 7.,l a tah motor a ako novy. (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“