Stránka 2 z 4

Napsal: 27 lis 2012, 16:28
od luis216
jaykay píše:jen ze zvedavosti, kolik mas najeto?
ma najeto 215 tis.

Napsal: 16 pro 2012, 12:57
od luis216
http://www.youtube.com/watch?v=QMf4m946aKA a tohle ste nekdo nezkousel udelat?

Napsal: 16 pro 2012, 13:37
od DOLPH
luis216 píše:http://www.youtube.com/watch?v=QMf4m946aKA a tohle ste nekdo nezkousel udelat?
a jaká má být pointa?jako,že když tam jen navráš díru a zbytek zůstane,tak ŘJ nic nepozná?

to je blbost.

Napsal: 16 pro 2012, 20:31
od luis216
DOLPH píše:
luis216 píše:http://www.youtube.com/watch?v=QMf4m946aKA a tohle ste nekdo nezkousel udelat?
a jaká má být pointa?jako,že když tam jen navráš díru a zbytek zůstane,tak ŘJ nic nepozná?

to je blbost.
Da se to tak rict,jekstli by to slo,aniz by se to muselo odstavit na ridici jednotce.

Napsal: 19 pro 2012, 20:05
od luis216
a jeste sem se chtel zeptat,jak se ten spatny filtr projevuje,krom rozsvecene kontrolky?

Napsal: 19 pro 2012, 20:43
od DOLPH
luis216 píše:a jeste sem se chtel zeptat,jak se ten spatny filtr projevuje,krom rozsvecene kontrolky?
ŘJ pozný problém s fapem dřív než ty.
pokud nic nesvítí,je to ok.

Napsal: 19 pro 2012, 23:24
od VPetr
Nad tim potakem jsem uz premyslel taky...misto nejakeho prehravani softu.
Je to jednoduche,zmeni se tlak na ele.velicinu. Tzn.ze se meni odpor a tim napeti. Max 5V...Presneji nevim zda je 5V ucpany ci ok..to je asi i tam napsane. Potakem nastavis hodnotu tak aby byl jako po regeneraci..Hotovo 20...

Skoro vsechny snimace v autech pracuji na principu regulaci vnitrniho odporu a tim se meni napeti...

Elektronci me jiste doplni ci opravi... :o)))

Napsal: 20 pro 2012, 21:18
od DOLPH
VPetr píše:Nad tim potakem jsem uz premyslel taky...misto nejakeho prehravani softu.
Je to jednoduche,zmeni se tlak na ele.velicinu. Tzn.ze se meni odpor a tim napeti. Max 5V...Presneji nevim zda je 5V ucpany ci ok..to je asi i tam napsane. Potakem nastavis hodnotu tak aby byl jako po regeneraci..Hotovo 20...

Skoro vsechny snimace v autech pracuji na principu regulaci vnitrniho odporu a tim se meni napeti...

Elektronci me jiste doplni ci opravi... :o)))
já bych to tak růžově neviděl,tlak se měří na vstupu do FAPu a pak na výstupu,ty tlaky řídící jednotka porovnává,podle jízdního režimu....,ojebat se dá všechno,ale tak jednoduché,že by jsi tam nastavil 2,5 voltu a hotovo to nebude...

Napsal: 20 pro 2012, 21:44
od Honza 3C2
Taky existuje repas DPF, stoji to zhruba 7 tis tak ... A máš tam záruku a nemusiš nic ojebávat a můžeš jet do Rakouska ... Češi by vše jen ojebavali,hroznej národ jsme, ale ono zase není divu, každej tady má hluboko do kapsy, to v Rak nebo v Něm nemají ...

Napsal: 21 pro 2012, 00:01
od lubomt
u nas to robia za cca 150-200eur. Ale tiez tu ludia spekuluju a davaju si to vypinat a potom casom nadavaju

....

Napsal: 21 pro 2012, 01:20
od ajk
proč měnit až tu el. veličinu?není lepší ho provrtat jako ve videu a tím vlastně srovnat tlak před a za filtrem?taková díra už se neucpe a jednotka bude dostávat napořád z obou čidel zhruba stejnej tlak a nebude vynucovat regeneraci....

Re: ....

Napsal: 21 pro 2012, 07:41
od mecano
ajk píše:proč měnit až tu el. veličinu?není lepší ho provrtat jako ve videu a tím vlastně srovnat tlak před a za filtrem?taková díra už se neucpe a jednotka bude dostávat napořád z obou čidel zhruba stejnej tlak a nebude vynucovat regeneraci....
Pouhým provrtáním /vytlučením/ DPF nic nevyřešíš..jednotka to pozná na základě hodnot ze snímače rozdílu tlaku a snímačů teplot před a za filtrem. Pokud jen odstraníš filtr a neupravíš sof. v jednotce,bude ti psát závadu"filtr pevných částic-nesprávná funkce,vadný". Popř se i omezí výkon motoru snížením dávky paliva. Někdy se stane že nějaká závada ohledně dpf "vyskočí" i po přehrátí soft. a ten se musí dál upravovat..doladit.
Odstranění filtru pevných částic je ale kravina a až ta nejposlednější možnost!!! Lepší je problém řešit opravou. U VW dost často odchází snímače rozdílu tlaku,tak problém nemusí být hned v DPF jako takovém. Filtr se mění jedině když je zaplněný popílkem...ale i to de vyřešit vyčištěním,i když je to celkem složité. Pokud je jen zanesený sazemi,řeší se to spuštěním regenerace.

Napsal: 21 pro 2012, 08:13
od JENDA T4
superb 07 to bude asi SI s močovinou.
nedošla ti močovina??

Napsal: 21 pro 2012, 08:30
od Rudolf
JENDA T4 píše:superb 07 to bude asi SI s močovinou.
nedošla ti močovina??
Na močovinu u Superba zapomeň. Ta se používá u SCR.
U DPF (jen některých) se používá aditivum :)

Napsal: 21 pro 2012, 08:33
od Dayco
treba to priadne vyčistit a bude OK .robil som RAV4 2.2crdi spotreba 9.5 po vyčisteni 7.,l a tah motor a ako novy. (LOL)