Napsal: 04 pro 2012, 21:45
by mě zajímalo na kolik taková hračka příjde

by mě zajímalo na kolik taková hračka příjde
TD čerpadlo ho ma D nema přidavač...k5ynd1 píše:tak jsem si spatne precetl prispevek od mev1, proto jsem se tak blbe ptalpredpokladal jsem, ze by td cerpadlo (i radove) melo mit pridavac....
jasne, to jsem si myslel a predpokladal. spatne jsem precetl jeden tvuj prispevek a nejak se mi to nezdalo, proto jsem se tak "blbe" zeptalmev1 píše: TD čerpadlo ho ma D nema přidavač...
v pohode, ja to taky nevedel pred par dny mi to rikal oldaf, shanel sem radovku a sehnal z D tak sem mu psal jestli se da pouzit, protoze treba rotacka co mame mi z e28 se da pouzit i z D jen se prehodi vstup do pridavacek5ynd1 píše:jasne, to jsem si myslel a predpokladal. spatne jsem precetl jeden tvuj prispevek a nejak se mi to nezdalo, proto jsem se tak "blbe" zeptalmev1 píše: TD čerpadlo ho ma D nema přidavač...
Taky e28 2,4d bylo jedno z mála aut co mělo čerpadlo s přidavačem. To se jen tak nevidí aby na nepřeplňovaným motoru byl přidavač.mev1 píše:v pohode, ja to taky nevedel pred par dny mi to rikal oldaf, shanel sem radovku a sehnal z D tak sem mu psal jestli se da pouzit, protoze treba rotacka co mame mi z e28 se da pouzit i z D jen se prehodi vstup do pridavacek5ynd1 píše:jasne, to jsem si myslel a predpokladal. spatne jsem precetl jeden tvuj prispevek a nejak se mi to nezdalo, proto jsem se tak "blbe" zeptalmev1 píše: TD čerpadlo ho ma D nema přidavač...
presne tak. proto taky spotreba u 2,4d byla takove jaka byla oproti 2,4td. snad kazdy td motor nehlede na vyrobce by mel mit pridavac.oldaf píše:[e28 2,4d bylo jedno z mála aut co mělo čerpadlo s přidavačem. To se jen tak nevidí aby na nepřeplňovaným motoru byl přidavač.