Stránka 2 z 2

Napsal: 04 pro 2012, 21:45
od oldaf

Napsal: 04 pro 2012, 22:09
od mev1
by mě zajímalo na kolik taková hračka příjde :-D

Napsal: 04 pro 2012, 22:30
od k5ynd1
Problém s maximální dávkou ani tak není, spíš je problém to tam dostat ve vysokých otáčkách, uvidíme co s tím udělají nový rozdělovací hlavy[/quote]
napsal jsem to zjednodusene. cetl jsem, co resite... ;-)
a ty mercedesacky radovky jsou stejny pro D i TD? myslim, ze pro zacatek by to bohate stacilo, vykon z toho jde dostat solidni.
dat tam nejaky ten motorpal, to by bylo asi hodne jiny kafe.

Napsal: 04 pro 2012, 22:35
od oldaf
Z D nemá přidavač.

Napsal: 04 pro 2012, 22:39
od k5ynd1
tak jsem si spatne precetl prispevek od mev1, proto jsem se tak blbe ptal ;-) predpokladal jsem, ze by td cerpadlo (i radove) melo mit pridavac....

Napsal: 04 pro 2012, 22:44
od mev1
k5ynd1 píše:tak jsem si spatne precetl prispevek od mev1, proto jsem se tak blbe ptal ;-) predpokladal jsem, ze by td cerpadlo (i radove) melo mit pridavac....
TD čerpadlo ho ma D nema přidavač...

Napsal: 04 pro 2012, 22:47
od k5ynd1
mev1 píše: TD čerpadlo ho ma D nema přidavač...
jasne, to jsem si myslel a predpokladal. spatne jsem precetl jeden tvuj prispevek a nejak se mi to nezdalo, proto jsem se tak "blbe" zeptal ;-)

Napsal: 05 pro 2012, 06:44
od mev1
k5ynd1 píše:
mev1 píše: TD čerpadlo ho ma D nema přidavač...
jasne, to jsem si myslel a predpokladal. spatne jsem precetl jeden tvuj prispevek a nejak se mi to nezdalo, proto jsem se tak "blbe" zeptal ;-)
v pohode, ja to taky nevedel pred par dny mi to rikal oldaf, shanel sem radovku a sehnal z D tak sem mu psal jestli se da pouzit, protoze treba rotacka co mame mi z e28 se da pouzit i z D jen se prehodi vstup do pridavace

Napsal: 05 pro 2012, 11:07
od oldaf
mev1 píše:
k5ynd1 píše:
mev1 píše: TD čerpadlo ho ma D nema přidavač...
jasne, to jsem si myslel a predpokladal. spatne jsem precetl jeden tvuj prispevek a nejak se mi to nezdalo, proto jsem se tak "blbe" zeptal ;-)
v pohode, ja to taky nevedel pred par dny mi to rikal oldaf, shanel sem radovku a sehnal z D tak sem mu psal jestli se da pouzit, protoze treba rotacka co mame mi z e28 se da pouzit i z D jen se prehodi vstup do pridavace
Taky e28 2,4d bylo jedno z mála aut co mělo čerpadlo s přidavačem. To se jen tak nevidí aby na nepřeplňovaným motoru byl přidavač.

Napsal: 05 pro 2012, 13:14
od k5ynd1
oldaf píše:[e28 2,4d bylo jedno z mála aut co mělo čerpadlo s přidavačem. To se jen tak nevidí aby na nepřeplňovaným motoru byl přidavač.
presne tak. proto taky spotreba u 2,4d byla takove jaka byla oproti 2,4td. snad kazdy td motor nehlede na vyrobce by mel mit pridavac.