Stránka 2 z 3
Napsal: 02 pro 2012, 14:55
od TDI tech
jear ewing píše:TDI tech píše:Suhlasim, ale 4x4 by som sa vyhol pokial to naozaj nepotrebuje. Ked byva v horach kde ho 6 mesiacov v roku zasype snehom tak ano, ale niekde na nizinu kde kruta zima trva 2 tyzdne max. 1 mesiac v roku to nestoji zato. Osobna skusenost. Alebo ked ma chatu v tazko schodnom terene pre prednohrabos tak tiez hej.
Kdo jednou dlohoudobě jezdí ve voze s pohonem všech kol, už se nerad vrací zpět, za všech okolností lepší jízdní vlastnosti, trakce,
ale nutno si uvědomit, že to brzdí stejně jako obyčejná Octava!
Ještě je zajímavá motorizace 1.8 TSI do Octavy 4x4 a za těch 250.000,-Kč to lze sehnat.
Jazdim dlhodobo v Octavii Combi 1U 4x4 TDI a aj v prednohrabosovej a nemam ten pocit. Osobne mam rdsej predny nahon ako Haldex. A v koncinach ktorych byvam nam 4x4 vobec netreba. Je mi to len na pritaz a ziadnu vyhodu v obycajnom jazdeni po meste a okolitych cestach to neprinasa skor naopak. Nechcem 4x4 pokial ho naozaj nepotrebujem.
Napsal: 02 pro 2012, 15:48
od jear ewing
Napsal: 02 pro 2012, 17:01
od rehak6co
Už z fotky je vidět lakovanej předek

Napsal: 02 pro 2012, 18:07
od titan0306
rehak6co píše:
Už z fotky je vidět lakovanej předek

A to vidíš kde?

Napsal: 02 pro 2012, 18:12
od bauic
Jak to tady tak čtu,tak opravdu půjdu do tý Oktávky,přeci jenom BMW by bylo pro mě moc velký sousto a neměl bych na následný servis.Oktávku v benzínu ale opravdu nechci,mám strach,že to bude hodně žrát a verze 4x4 je pro mě zbytečná,jen další náklady navíc.Každopádně děkuji za vaše názory a rád uvítám další

Napsal: 02 pro 2012, 21:30
od jear ewing
bauic píše:Jak to tady tak čtu,tak opravdu půjdu do tý Oktávky,přeci jenom BMW by bylo pro mě moc velký sousto a neměl bych na následný servis.Oktávku v benzínu ale opravdu nechci,mám strach,že to bude hodně žrát a verze 4x4 je pro mě zbytečná,jen další náklady navíc.Každopádně děkuji za vaše názory a rád uvítám další

Podívej se na cenu pohonných hmot u stojanu!
Můj Forestr v dieslu bere 6,5 l (manuální převodovka)
Bratrovo Legacy ve 2.0 benzínu v automatu bere 8,5 l
Forestr stál o 100.tis Kč více, vyplatí se diesel-dražší servis, zimní provoz (starty), zkurvený filtr pevných částic, problémy s nekvalitní naftou??
Podle mě můj poslední diesel, benzín můžeš tankovat téměř kdekoliv-neznám nikoho kdo by v zimě s benzínem skákal jako Já a to z důvodu ztuhlé nafty.
P.s. zkus se projet v 1.8 TSI a 1.9 TDI cena bude podle mě stejná a nebo pouvažuj o Supovi, nedávno jsem v tom jel jako spolujezdec a je to kus auta..
Napsal: 03 pro 2012, 20:22
od bauic
Kluci co říkáte na tuto stránku,ty auta vypadají dobře a nejsou ani tak drahý.
http://www.carleasing.cz/
Napsal: 03 pro 2012, 20:38
od Forest
Neco mi napovida, ze toto je presne ten duvod tve registrace a celeho tveho topicu tu ... hrozne rad, opravdu rad bych se mylil.
Napsal: 03 pro 2012, 21:31
od bauic
Forest píše:
Neco mi napovida, ze toto je presne ten duvod tve registrace a celeho tveho topicu tu ... hrozne rad, opravdu rad bych se mylil.
mysli si co chceš,nejsem tu pro to,abych dělal někomu reklamu,jen hledám kvalitní auto,jelikož u nás je to samý zm..,který se tě snaží jen ojebat...pardon,že jsem sprostý,ale chci si koupit pořádný auto a ne plečku...
Napsal: 03 pro 2012, 23:10
od TDI tech
bauic píše:... ale chci si koupit pořádný auto a ne plečku ....
Tak to ta sklamem poriadne auta sa dnes uz nevyrabaju. Tie poriadne sa prestali vyrabat niekedy okolo roku 1996 a tie poloporiadne asi v roku 2004. Dnes sa uz vyrabaju iba same ekologicke sunty max. na 4 roky a asi tak 150.000km. Hovori sa tomu laicky ze kapitalizmus, alebo odborne povedane "riadena zivotnost". Asi tak kamarat

Napsal: 03 pro 2012, 23:59
od vilozx6
TDI tech píše:bauic píše:... ale chci si koupit pořádný auto a ne plečku ....
Tak to ta sklamem poriadne auta sa dnes uz nevyrabaju. Tie poriadne sa prestali vyrabat niekedy okolo roku 1996 a tie poloporiadne asi v roku 2004. Dnes sa uz vyrabaju iba same ekologicke sunty max. na 4 roky a asi tak 150.000km. Hovori sa tomu laicky ze kapitalizmus, alebo odborne povedane "riadena zivotnost". Asi tak kamarat

Presne tak - tiež mám ten názor.

Napsal: 04 pro 2012, 00:13
od jurino
vilozx6 píše:TDI tech píše:bauic píše:... ale chci si koupit pořádný auto a ne plečku ....
Tak to ta sklamem poriadne auta sa dnes uz nevyrabaju. Tie poriadne sa prestali vyrabat niekedy okolo roku 1996 a tie poloporiadne asi v roku 2004. Dnes sa uz vyrabaju iba same ekologicke sunty max. na 4 roky a asi tak 150.000km. Hovori sa tomu laicky ze kapitalizmus, alebo odborne povedane "riadena zivotnost". Asi tak kamarat

Presne tak - tiež mám ten názor.

Tiež súhlasím, no sem tam sa nájde výnimka. Kamarát vo firme má Peugeota 2,8HDI Boxer-dodávka a si predstav má to 400tisíc km. už to bolo x krát v oprave, ale vraj s motorom nikto nič nerobil.

Napsal: 04 pro 2012, 01:08
od Fantomeš
jurino píše:vilozx6 píše:TDI tech píše:
Tak to ta sklamem poriadne auta sa dnes uz nevyrabaju. Tie poriadne sa prestali vyrabat niekedy okolo roku 1996 a tie poloporiadne asi v roku 2004. Dnes sa uz vyrabaju iba same ekologicke sunty max. na 4 roky a asi tak 150.000km. Hovori sa tomu laicky ze kapitalizmus, alebo odborne povedane "riadena zivotnost". Asi tak kamarat

Presne tak - tiež mám ten názor.

Tiež súhlasím, no sem tam sa nájde výnimka. Kamarát vo firme má Peugeota 2,8HDI Boxer-dodávka a si predstav má to 400tisíc km. už to bolo x krát v oprave, ale vraj s motorom nikto nič nerobil.

Hmm a kamarád má sprintera 2007 315CDI a má najeto 750000km a světe div se je tam třetí motor... Grrr Předtím měl 316CDI 2003 a světe div se, prodával ho s milionem a původním motorem....... O něčem to svědčí. Stojí to s kvalitou za pěknou bačkoru...
Napsal: 04 pro 2012, 14:33
od jear ewing
TDI tech píše:bauic píše:... ale chci si koupit pořádný auto a ne plečku ....
Tak to ta sklamem poriadne auta sa dnes uz nevyrabaju. Tie poriadne sa prestali vyrabat niekedy okolo roku 1996 a tie poloporiadne asi v roku 2004. Dnes sa uz vyrabaju iba same ekologicke sunty max. na 4 roky a asi tak 150.000km. Hovori sa tomu laicky ze kapitalizmus, alebo odborne povedane "riadena zivotnost". Asi tak kamarat

Jsem rád, že existuji i racionálně uvažující lidé, Já kolem sebe slýchávám že AUDI, BMW, VW jsou věčné a dělají se jen lepší a lepší

,

,

Napsal: 04 pro 2012, 16:31
od jericho-3
Mám za to, že to je vina nejen továren..Továrny se vždy zařídí podle požadavků...Ale dělá to trend, lidé chtějí nové a nové modely, s novými vychytávkami , chtějí mít v autě do práce vše, co má nejvyšší model pro managera.Opovrhují staršími vozy, chtějí být úspěšní za každou cenu.. A když se tomu přidá mimo tlaku na ceny i ekologický tlak a plná zaměstnanost je z toho to, co napsal TDI tech..Řekl bych , že se strefil poměrně přesně..Mne osvobozuje to, že mi nový model nesmí do baráku i kdybych na něj měl "zbytečné peníze"..U mne je kvalita a spolehlivost nade vše..
