Volkswagen Passat 2.0 TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Vici píše:nejlépe kup common rail
Presne tak. Navyse vstky PD maju dost neohrabany chod, cize....
kamilo311
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 19 led 2013, 11:22

Příspěvek od kamilo311 »

A můžete mi jestě prosím Vás vysvětlit, co je to PD, DPF a 3C? Díky
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

pd je sistém vstřikování Pumpe Duse, dpf je filtr pevných částic a 3c
je označení verze vw pasat
kamilo311
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 19 led 2013, 11:22

Příspěvek od kamilo311 »

Ok, takže jestli tomu rozumím, měl bych si vybrat auto bez PD, tzn. Common rail a bez DPF?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

CR už bude asi jen s dpf
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Trošku si mimo.
Pokud zvolíš verzy motoru s PD vstřikováním do roku 2008,tak si můžeš vybírat mezi motory s filtrem DPF i bez.
Ale motory CR jsou u VW pouze s filtrem DPF.
Od roku 2006 je filtr DPF skoro ve všech dízlech.To aby to nehulilo jak kamna.Takže pokud chceš auto bez problémů,tak si kup starou koktu,u nových aut je problémů na každém.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
kamilo311
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 19 led 2013, 11:22

Příspěvek od kamilo311 »

A filtr DPF je nějak hodně zavadovy nebo rizikovy?Chtěl bych tak červenec 2008, tak to se tomu asi nevyhnu...
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

podla info z roznych for vychadza najlepsia volba 77kW.

Tie maju v serii aj viac ako 90kw a nemaju tolko problemov ako dvojlitre.
Das to nachipovat na 115kW + lepsiu spojku a je to.
Inak kolega teraz kupil 2,0PD BMR 125kW a ten chod je podla mna kraaaasny (pravda je ze vstreky uz menil predchadzajuci majitel ;) ), tie 103kw co sme skusali isli jak traktor...
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
kamilo311
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 19 led 2013, 11:22

Příspěvek od kamilo311 »

Ty jo,každý člověk-jiný názor...Teď babo raď.A jaká je třeba investice do nových střiků,případně jiných náhradních dílů,co jsou víceméně závadové?
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

jeden vstrek cca 500€ (LOL) ale udajne vo VW na ne davaju 7 rocnu zaruku, cize vymenia bezplatne...
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
kamilo311
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 19 led 2013, 11:22

Příspěvek od kamilo311 »

Dokonce jsem od dvou lidí slyšel,že tyto vstriky opravují bez záruky automaticky...chtěl bych se ještě zeptat,je výhodnější pořídit auto s bixenonovymi světlomety?díky
steilmann
Nováček
Příspěvky: 17
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2011, 14:07
Bydliště: Praha

Příspěvek od steilmann »

Je to opravdu tak :) , tento týden jsem byl v servisu a sami mi provedli výměnu všech vstřiků zcela zdarma.
Nicméně si myslím, že tato informace by se mohla hodit i ostatním majitelům 2,0TDI.
VW Passat 2,OTDI/103 kW BKP
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“