Presne tak. Navyse vstky PD maju dost neohrabany chod, cize....Vici píše:nejlépe kup common rail
Volkswagen Passat 2.0 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Trošku si mimo.
Pokud zvolíš verzy motoru s PD vstřikováním do roku 2008,tak si můžeš vybírat mezi motory s filtrem DPF i bez.
Ale motory CR jsou u VW pouze s filtrem DPF.
Od roku 2006 je filtr DPF skoro ve všech dízlech.To aby to nehulilo jak kamna.Takže pokud chceš auto bez problémů,tak si kup starou koktu,u nových aut je problémů na každém.
Pokud zvolíš verzy motoru s PD vstřikováním do roku 2008,tak si můžeš vybírat mezi motory s filtrem DPF i bez.
Ale motory CR jsou u VW pouze s filtrem DPF.
Od roku 2006 je filtr DPF skoro ve všech dízlech.To aby to nehulilo jak kamna.Takže pokud chceš auto bez problémů,tak si kup starou koktu,u nových aut je problémů na každém.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: 25 črc 2010, 18:50
- Bydliště: SVK / Zlate Moravce
Odpovědi: 0
podla info z roznych for vychadza najlepsia volba 77kW.
Tie maju v serii aj viac ako 90kw a nemaju tolko problemov ako dvojlitre.
Das to nachipovat na 115kW + lepsiu spojku a je to.
Inak kolega teraz kupil 2,0PD BMR 125kW a ten chod je podla mna kraaaasny (pravda je ze vstreky uz menil predchadzajuci majitel
), tie 103kw co sme skusali isli jak traktor...
Tie maju v serii aj viac ako 90kw a nemaju tolko problemov ako dvojlitre.
Das to nachipovat na 115kW + lepsiu spojku a je to.
Inak kolega teraz kupil 2,0PD BMR 125kW a ten chod je podla mna kraaaasny (pravda je ze vstreky uz menil predchadzajuci majitel

VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm