fabia BMD 1.2 HTP 6v

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vojta_TDi »

hubo44 píše:To bude iba literatura že sa neda. Ja to kružkujem ako na pase + repas hlavy.

http://www.cc-autodily.cz/sada-pist-kro ... odel=FABIA
Ano ale Originál by se do bloku nemělo lézt vůbec proto škoda kruhy ani nic ze spodku nedodává protože ten blok je z dvou kusů a aby jsi je dal přesně do polohy jak mají být tak by jsi musel mít na to stolici což jaksi asi nemáš. a muže se stát že to nedáš přesně a muže nastat problém
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 808
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od superb10 »

budem to musiet rozobrat....piesty su zakarbonovane na sracku....
asi budu pripecene aj kruzky (wallbash)
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Hlava

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Netvrdím, že se nedá, dá, ale...
Každý, at si dělá , co chce. Pokud Ti někdo podepíše, že po Tobě nebude nic v případě reklamace požadovat, tak není problém.
Proč by jinak servis-škodovka byla sama proti sobě a nedělala opravy těchto motorů, když je to takový dobrý kšeft!
To je situace!
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Re: Hlava

Příspěvek od vojta_TDi »

DIAGNOSTIK píše:Netvrdím, že se nedá, dá, ale...
Každý, at si dělá , co chce. Pokud Ti někdo podepíše, že po Tobě nebude nic v případě reklamace požadovat, tak není problém.
Proč by jinak servis-škodovka byla sama proti sobě a nedělala opravy těchto motorů, když je to takový dobrý kšeft!
Jasně já neříkám že se to nedá ale že se pak může vyskytnout problém. Když ti zákazník podepíše papír ta NO PROBLEM je to jeho věc. A kšeft je to dobrý když to máš natrénovaný a víš kde co tak je šup šup a je to. Já osobně nikdy do bloku na 1.2 nelezl. Stačilo zrepásnout hlavu a vyměnit katík a motor jako nový
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

hlava

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Oprava hlavy+ inovovaný kat.
Přesně tak!!!
Kroužkovat jsou vyhozené peníze.Po opravě hlavy jsou tlaky naprosto v pořádku.
To je situace!
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Ano ked to maš natrenovane to je radosť robiť. Ale nad 120tis. sa to musi už kružkovať.
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 808
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od superb10 »

chlapi ale 3b je kurva malo
a tesnost ventilov tam aka taka je
kde sa ta kompresia podeje ked tvrdite ze su kruzky ok
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Hlava

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Než, abych to kroužkoval, to si raději seženu celý motor, který ma najeto do 50000. A to mně ještě bude stát mín, než práce na motoru.
To je situace!
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Re: hlava

Příspěvek od hubo44 »

DIAGNOSTIK píše:Oprava hlavy+ inovovaný kat.
Přesně tak!!!
Kroužkovat jsou vyhozené peníze.Po opravě hlavy jsou tlaky naprosto v pořádku.
Jeden motor mal 180tis. chalan že len hlavu že ani gram oleja to nebere. Tak hovorim dobre ale ked bude žrať olej je to tvoja vec potom. Neuveritelne 3L na 1000km to bralo.
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 808
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Re: Hlava

Příspěvek od superb10 »

DIAGNOSTIK píše:Než, abych to kroužkoval, to si raději seženu celý motor, který ma najeto do 50000. A to mně ještě bude stát mín, než práce na motoru.

vsak tento ma 80 000 to by som asi nevyhral
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

superb10 píše:chlapi ale 3b je kurva malo
a tesnost ventilov tam aka taka je
kde sa ta kompresia podeje ked tvrdite ze su kruzky ok
Ked to lizneš frezou uvidiš ake bubu ovalne sedla.
superb10
Přispěvovatel
Příspěvky: 808
Registrován: 01 říj 2007, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od superb10 »

tak kruzkovat ci nie?
davam hlasovat (rofl)
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

hlava

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Znovu píšu, přidírají se ventily!!!!Nedovírají...
Znám motory, které mají 20000km a jsou přidřené ventily. Čím větší kanec stím jezdí, tím víc to vydrží....
Odchází to na rodinných autech, které jezdí málo.

NEKROUŽKOVAT

Základ je , změřit kompresi!!!
Musí být všechny OK a žádné rozdíly mezi nima
Naposledy upravil(a) DIAGNOSTIK dne 16 pro 2012, 18:47, celkem upraveno 1 x.
To je situace!
Uživatelský avatar
vojta_TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 19 čer 2011, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od vojta_TDi »

Ale já netvrdím že to je v HLAVĚ já ten jeho motor ani hlavu neviděl. to musí vědět on když to má rozebrané. klidně můžou být i kruhy v tahu. Tady můžeme polemizovat do nekonečna ale nikdo z nás ten jeho motor neviděl a jsou to jenom dohady muže mít třeba i puknutý blok. Proto prostě mám zato že když nevím jak to fachčí a jak se to má třeba chovat když to je OK tak ať do toho nerejpe a dá to někomu kdo tomu rozumí a ví o čem je řeč. Viz první příspěvek "ventily vypadají pohledově ok" když teda neví jak je má zkontrolovat případně vyloučit že jsou špatné tak ať to nedělá!
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

,,ventily vypadají pohledově ok" když teda neví jak je má zkontrolovat případně vyloučit že jsou špatné tak ať to nedělá!,,

Velmi spravne si to vystihol.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“