Ano ale Originál by se do bloku nemělo lézt vůbec proto škoda kruhy ani nic ze spodku nedodává protože ten blok je z dvou kusů a aby jsi je dal přesně do polohy jak mají být tak by jsi musel mít na to stolici což jaksi asi nemáš. a muže se stát že to nedáš přesně a muže nastat problémhubo44 píše:To bude iba literatura že sa neda. Ja to kružkujem ako na pase + repas hlavy.
http://www.cc-autodily.cz/sada-pist-kro ... odel=FABIA
fabia BMD 1.2 HTP 6v
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
-
DIAGNOSTIK
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Hlava
Netvrdím, že se nedá, dá, ale...
Každý, at si dělá , co chce. Pokud Ti někdo podepíše, že po Tobě nebude nic v případě reklamace požadovat, tak není problém.
Proč by jinak servis-škodovka byla sama proti sobě a nedělala opravy těchto motorů, když je to takový dobrý kšeft!
Každý, at si dělá , co chce. Pokud Ti někdo podepíše, že po Tobě nebude nic v případě reklamace požadovat, tak není problém.
Proč by jinak servis-škodovka byla sama proti sobě a nedělala opravy těchto motorů, když je to takový dobrý kšeft!
To je situace!
Re: Hlava
Jasně já neříkám že se to nedá ale že se pak může vyskytnout problém. Když ti zákazník podepíše papír ta NO PROBLEM je to jeho věc. A kšeft je to dobrý když to máš natrénovaný a víš kde co tak je šup šup a je to. Já osobně nikdy do bloku na 1.2 nelezl. Stačilo zrepásnout hlavu a vyměnit katík a motor jako novýDIAGNOSTIK píše:Netvrdím, že se nedá, dá, ale...
Každý, at si dělá , co chce. Pokud Ti někdo podepíše, že po Tobě nebude nic v případě reklamace požadovat, tak není problém.
Proč by jinak servis-škodovka byla sama proti sobě a nedělala opravy těchto motorů, když je to takový dobrý kšeft!
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF
-
DIAGNOSTIK
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
hlava
Oprava hlavy+ inovovaný kat.
Přesně tak!!!
Kroužkovat jsou vyhozené peníze.Po opravě hlavy jsou tlaky naprosto v pořádku.
Přesně tak!!!
Kroužkovat jsou vyhozené peníze.Po opravě hlavy jsou tlaky naprosto v pořádku.
To je situace!
-
DIAGNOSTIK
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Hlava
Než, abych to kroužkoval, to si raději seženu celý motor, který ma najeto do 50000. A to mně ještě bude stát mín, než práce na motoru.
To je situace!
Re: hlava
Jeden motor mal 180tis. chalan že len hlavu že ani gram oleja to nebere. Tak hovorim dobre ale ked bude žrať olej je to tvoja vec potom. Neuveritelne 3L na 1000km to bralo.DIAGNOSTIK píše:Oprava hlavy+ inovovaný kat.
Přesně tak!!!
Kroužkovat jsou vyhozené peníze.Po opravě hlavy jsou tlaky naprosto v pořádku.
-
DIAGNOSTIK
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
hlava
Znovu píšu, přidírají se ventily!!!!Nedovírají...
Znám motory, které mají 20000km a jsou přidřené ventily. Čím větší kanec stím jezdí, tím víc to vydrží....
Odchází to na rodinných autech, které jezdí málo.
NEKROUŽKOVAT
Základ je , změřit kompresi!!!
Musí být všechny OK a žádné rozdíly mezi nima
Znám motory, které mají 20000km a jsou přidřené ventily. Čím větší kanec stím jezdí, tím víc to vydrží....
Odchází to na rodinných autech, které jezdí málo.
NEKROUŽKOVAT
Základ je , změřit kompresi!!!
Musí být všechny OK a žádné rozdíly mezi nima
Naposledy upravil(a) DIAGNOSTIK dne 16 pro 2012, 18:47, celkem upraveno 1 x.
To je situace!
Ale já netvrdím že to je v HLAVĚ já ten jeho motor ani hlavu neviděl. to musí vědět on když to má rozebrané. klidně můžou být i kruhy v tahu. Tady můžeme polemizovat do nekonečna ale nikdo z nás ten jeho motor neviděl a jsou to jenom dohady muže mít třeba i puknutý blok. Proto prostě mám zato že když nevím jak to fachčí a jak se to má třeba chovat když to je OK tak ať do toho nerejpe a dá to někomu kdo tomu rozumí a ví o čem je řeč. Viz první příspěvek "ventily vypadají pohledově ok" když teda neví jak je má zkontrolovat případně vyloučit že jsou špatné tak ať to nedělá!
Octavia I. 1.9 TDi PD Combi 4x4 74kw / EGR OFF