Stránka 2 z 3

Napsal: 04 led 2013, 19:38
od bombastiq
jo takhle . takže volva maj vlastní řj . já myslel že to běhá na koncernové
to je ažtak velkej problém to rozchodin na koncernovce ???

Napsal: 04 led 2013, 19:52
od pistabazar
A6 najeto přes 50 000km,turbo T4 111kw,ovládání přetlakem,bez softu,vstřiky powerplus 764,tahá pěkně,váha vzduchu z passata 2.0i.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
http://youtu.be/_rZ-SvzZUQ8

Napsal: 04 led 2013, 21:16
od Forest
Na TDIclubu tam toho je dost, otazkou je, zda i ohledne aplikace ve Volvu (nezkoumal jsem).

Jinak predpokladam, ze prekopat Volvo na Audi se nikomu nebude chtit, ze?

Co se rizeni VNT turba za pomoci externi RJ tyce, verim, ze Richard by myslim reseni mel ... otazkou je, zda i cas, ale jak se rika "za penize v Praze dum"

PS: GTB2260VK je hodne zajimava volba ... myslim si, ze s ni by to mohlo pekelne litat :o

Napsal: 04 led 2013, 23:21
od dali
Celkem pravidelně TDIclub prolézám a pokud vím ani na audině to nikdo do konce nedotáhnul. Vysloveně jsem se tam ptal jestli by to třeba nešlo řešit přes Apexi AVC-R a ten přes pětiválce nejpovolanější - Shadowmaker (postavil T4 transportéra s 350koňma) odpověděl, že na spolehlivý ovládání VNT je AVC-R a cokoli tomu podobný pomalý.
Padnul tam taky návrh zkusit udělat ovládání baňky přetlakem plus tam vřadit ještě externí wastegate jako mají starý benzínový audiny a ten ovládat prostřednictvím N75. Tuším že by pro tenhle účel mohly posloužit i svody z MC 10V turba, který mají přírubu na EWG, rozteče myslím vychází.
Potenciálu 2260VK jsem si vědom, ani bych ho v autě na denní ježdění nepotřeboval plně využít.

Napsal: 04 led 2013, 23:57
od Forest
Vidis a ja se domnival, ze Janne (shadowmaker) ma s tim twinem uz pres 400 koni ... ale pravdou je, ze jsem tomu uz nevenoval pozornost dost dlouho.

350 koni mel uz v roce 2007 a od te doby to prestavoval na twina 2259+3782, ktereho tusim zprovoznil.

S nazorem na Apexi souhlasim, jedinou "profi" cestu, kterou vidim jako realnou je vyuziti serioveho el. ovladani ve spojeni s (externi) ridici jednotkou.

Zde je jeho "recept" na dosazeni 240 koni:

http://forums.t5d5.org/topic/8749-v70-2 ... 0hp-600nm/

http://smg.beta.photobucket.com/user/Pe ... sort=6&o=0

... pro registrovane:
http://forum.turboperformanceclub.com/v ... 9&t=227305

Nejzavaznejsi prekazkou pro dosahovani vykonu na tomto motoru mi rikal, ze je spojka.

Napsal: 05 led 2013, 00:32
od dali
Forest píše:Vidis a ja se domnival, ze Janne (shadowmaker) ma s tim twinem uz pres 400 koni ... ale pravdou je, ze jsem tomu uz nevenoval pozornost dost dlouho.

350 koni mel uz v roce 2007 a od te doby to prestavoval na twina 2259+3782, ktereho tusim zprovoznil.
Vážně? :o A kde to postoval? Poslední zmínka o jeho T4 na TDIclubu, na kterou jsem narazil byla někdy v roce 2010, kdy odlehčoval kliku na tom budoucím twin turbo setupu, což mi z mojeho laickýho pohledu nepřipadalo jako nejšťastnější řešení.
Forest píše: Zde je jeho "recept" na dosazeni 240 koni:
Nejzavaznejsi prekazkou pro dosahovani vykonu na tomto motoru mi rikal, ze je spojka.
Znám... Respektive na 280+ koní se stejným hardwarem pokud místo často kritizovaných a diskutabilních 7 děrových FB Race 520 stage 2 použiješ francouzský DSS Ultime2 ;)
Omyl..ne spojka.... problémem je volvo převodovka, která nesnese diesel + jednohmotu. Vydržela jim opakovaně 14 dní i při šetrným zacházení. Pak zkoušeli dvouhmotu + odpruženou lamelu, dál jsem to s ním pak už neřešil, protože prioritou pro mě bylo rozchození VNT.
Ale pokud by se podařilo rozchodit VNT, tenhle problém by byl hned další na řadě....Kdyby tak SBC dělali Silent SMF i pro 5válce, bylo by to se spojkou a převodovkou o poznání jednodušší. Nikdy se mi taky nepodařilo vypátrat, jakou spojku používal R5 vytrvalostní Golf TDI-R s komplet agregátem (příčný R5TDI + M56 převodovka) z Volva a tuším 300koňma.

Napsal: 05 led 2013, 23:49
od wr8
pistabazar:kolik s tim tlacis?taky sem nad tim premyslel,zkusenosti s ovladanim pretlakem uz mam a chodilo to vyborne


dali:mam rok 97 takze tam krasne pasnou 764ky

jakej je na tomto motoru potencial GTB2260VK?

Napsal: 06 led 2013, 14:00
od dali
wr8 píše: dali:mam rok 97 takze tam krasne pasnou 764ky

jakej je na tomto motoru potencial GTB2260VK?
Podle borců z TDIclubu by 300koní neměl bejt problém, ale o to mi fakt nejde. Nebo aspoň ne hned. Jedno na normální ježdění nepoužitelný auto už mám ;)

Napsal: 06 led 2013, 15:23
od wr8
jaj tak to je moc ,moje predstava je 180- 200koni s peknym prubehem

Napsal: 06 led 2013, 19:46
od pistabazar
wr8 píše:pistabazar:kolik s tim tlacis?taky sem nad tim premyslel,zkusenosti s ovladanim pretlakem uz mam a chodilo to vyborne


dali:mam rok 97 takze tam krasne pasnou 764ky

jakej je na tomto motoru potencial GTB2260VK?
zdar,nemam tam moc,ve špičce 1.5,jinak normálně 1.2 baru,nechci víc mám špatný hadice a praskaj.

Napsal: 07 led 2013, 14:55
od dali
wr8 píše:jaj tak to je moc ,moje predstava je 180- 200koni s peknym prubehem
To je ale pak otázka jestli neni zbytečný kvůli tomu laborovat s VNT. Na spodní hranici by měly stačit ty trysky + soft k nim. Další šikovná úprava díky který ze sériovýho turba vymáčkneš víc jsou tužší ventilový pružiny + případně přebroušená vačka. Se sériovým K14 se dá pak dostat až skoro na hranici 200koní. VNT20 ze 111kW transportéra tě výkonově nikam neposune (neni z mojí hlavy, tvrdili to borci na TDIclubu). Případně zkusit nějakýho hybrida z K14. Připadá mi škoda se kvůli pár koním navíc zbavovat turba který je sice obstarožní, ale snese hrozně moc. Osobně nevím o nikom komu by se ho podařilo zabít. Díky tomu jak je malý tak se i sbírá v celkem rozumných 1700-1800 otáčkách a pokud odstraníš špunt za ním (minimálně katalyzátor) tak mu dojde dech až skoro na hranici 4500 otáček.

Napsal: 07 led 2013, 15:20
od bombastiq
dali píše:Další šikovná úprava díky který ze sériovýho turba vymáčkneš víc jsou tužší ventilový pružiny + případně přebroušená vačka..
dá se aplikovat i u 1,9tdi ??? nebo namáš prosimtě odkaz na tdiclub . na nějaký povídání o tom ???

Napsal: 07 led 2013, 15:38
od Thomy
Možná tak ta vačka, už tu pár grafů je.. Jinak pružiny asi ne páč 1.9 má hydroštely

Napsal: 07 led 2013, 17:34
od dali
bombastiq píše: dá se aplikovat i u 1,9tdi ??? nebo namáš prosimtě odkaz na tdiclub . na nějaký povídání o tom ???
Teoreticky jo, 2.5 má hodně věcí stejných jako některý typy 1.9.
Pohledám, ale byla to jen zmínka v topiku o úpravách 2.5, doporučovali pružiny Rosten.
Thomy píše:Možná tak ta vačka, už tu pár grafů je.. Jinak pružiny asi ne páč 1.9 má hydroštely
2.5 má taky hydroštely, ale psalo to víc lidí, že to funguje. Můžou ty tužší pružiny mít vliv na životnost hydroštelů?

Napsal: 10 led 2013, 14:27
od ARCREW
Čus,

mám vw Caravellu 1998 2.5 TDi 75kw, a potřebuju zvednout nějak vykon , ted jsem dal celou novou spojku i s jednohmotnostim setrvákem . Jede pěkně , ale neni to ono . Poradte jak zvednout u tohoto motoru výkon . Doporučit čip trysky a turbo ... ?

Budu rád za jakoukoliv zpravu ..



Dík
Márty