
zvyšovani vykonu ale benzin
Moderátoři: šulda, Moderátoři
na to domácí ladění je lepší mít hladké svody ne? Vím o tom, že se sací svody by měly mít trochu jinej povrch, ale v domácích podmínkách je lepší svody sundat a vyleštit než to nechávat někde ladit lepší je to mít o něco lepší než to bylo za pár korun za smireg a leštící pastu, než dát třeba 5000 za laděné svodyJayson píše:toto ovšem neni pravda, pokud je povrch moc hladký, tak to také není dobré..xkain píše: - vyleštit svody - čím hladší povrch, tím menší odpor a rychlejší proudění vzduchu
Naposledy upravil(a) xkain dne 19 pro 2012, 22:25, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
... ale bez lubrikace se do ni jen stezi dostava, ze?;) toto ber jako zaklad odpovedi na Tvou moznou otazkuxkain píše:musí bejt vnitřní stěna hladká, jak kunda
Pokud by lestil odpoledne a zvladnul by dva kanaly, tak by to byl velky machr. Jinak plati to, co napsal Jayson - paradoxne, donedavna jsem si to take myslel, ze nejlepsi je maximalne vylestene ale neni tomu tak). Dostal jsem podnet, nasel jsem i o tom vice info a ejhle, ono tomu tak vskutku je.
Optimalni hodnotu hrubosti, kterou jsem nalezl na internetu (tudiz neovereno) je 300 - 400 s naslednym lehkym jemnym prelestenim (chapejme jen uhlazenim tech "ostrych hornich hran", ktere vzniknou pri lesteni 300-400ou).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
na vstřikovací liště je regulátor, ten hodíš do pryč a dáš místo něj sportovní kterej má budík a můžeš měnit tlak v liště, seriově bejvá kolem 2,5 - 3 barezop píše:jjj maš s tim pravdu chce to trpělivost.Ja si to představoval jednodušejcjinak s filtrem dobrej napad.Hlavu dolu vyleštit kanalky +zabrousit ventily dle stavu samozřejmě a nechat snizit nakej typ o kolik?A ted ted ten tlak ve vstřikovaci liště s budikem.Zatim jsem uplně vedle.Jak ten tlak zvyšit?
ale nevím, jestli 1,4 ho má na liště, nebo ve filtru
dá se, já za jedno odpoledne vyleštil límec na jednom kole...Forest píše:... ale bez lubrikace se do ni jen stezi dostava, ze?;) toto ber jako zaklad odpovedi na Tvou moznou otazkuxkain píše:musí bejt vnitřní stěna hladká, jak kunda
Pokud by lestil odpoledne a zvladnul by dva kanaly, tak by to byl velky machr. Jinak plati to, co napsal Jayson - paradoxne, donedavna jsem si to take myslel, ze nejlepsi je maximalne vylestene ale neni tomu tak). Dostal jsem podnet, nasel jsem i o tom vice info a ejhle, ono tomu tak vskutku je.
Optimalni hodnotu hrubosti, kterou jsem nalezl na internetu (tudiz neovereno) je 300 - 400 s naslednym lehkym jemnym prelestenim (chapejme jen uhlazenim tech "ostrych hornich hran", ktere vzniknou pri lesteni 300-400ou).
takže to chce, aby to mělo hruhost jako 300 smireg a pak tomu pastou strhnout hrany? jestli jsem to pochopil dobře?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Limec se da vylestit na soustruhu za mene, nezli 10 minut (nedelal jsem to, ale byl jsem pritomen). Uvedom si, jaka je pristupnost v kanalech hlavy a pochopis ten rozdil.
Jinak jsi to pochopil spravne.
Jinak jsi to pochopil spravne.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jo, v hlavě to je horší, já myslel kanály ve svodech, ale asi to blbě vyznělo...
já jsem vždycky leštil tak, že jsem si vzal tyčku, nejčastěji to byla zdvihátkková tyčka ze 120 do ní zářez do zářezu strčit smirek a takhle šukat, postupně snižovat hrubost a nakonec namotat hadru a pastu a šukat dál.... bude mne to čekat za chvilku na svém, nemáš nějakej lepší fígl na šukání sacích svodů? ale musím dodat, že posledná co jsem leštil byli svody kamarádovy do felicie pře 5 lety, tak za jakoukoliv čqasovou náročnost a blbost se předem omlouvám
já jsem vždycky leštil tak, že jsem si vzal tyčku, nejčastěji to byla zdvihátkková tyčka ze 120 do ní zářez do zářezu strčit smirek a takhle šukat, postupně snižovat hrubost a nakonec namotat hadru a pastu a šukat dál.... bude mne to čekat za chvilku na svém, nemáš nějakej lepší fígl na šukání sacích svodů? ale musím dodat, že posledná co jsem leštil byli svody kamarádovy do felicie pře 5 lety, tak za jakoukoliv čqasovou náročnost a blbost se předem omlouvám
napadlo mě: kamoš ma na předleštěni hliniku takove neco jak pišeš ty že zařez a do toho šmirgl ale on to ma origo a těch šmirglu tam je nalepenejch hodně zasebou je to ztakove špirglove kolo ktere se ta upnout do vrtačky s tim by to hnedka.Předleštoval jsem si s tim zaobliny na kolach a super.Dělal jsem to prvni šmirglem 800 pak 1500 a pak pastou a dělal jsem to snad dva dny.Pak mi pujčil ten šmirgl hodil jsem to do vrtačky a parada.
Tak to zhrnme. 44Kw motor 8 ventil. Znizit hlavu , upravit spalovacie priestory, zle obtekaju plyny okolo ventilov. Ostrejsiu vacku a hlavne dajaky dospely vyfuk aj zo zvodmi. potom sa da dostat aj cez 90PS na tomto motore AEX trebars. Mam to odmerane. Treba 4 barovy regulator tlaku, vstreky origo soft a kone mas... Apropo. vstreky nemaju na vykon ziaden vplyv. musis to dobre doladit a zistis ze si ziskal 0 koni A 0 Nm. a to je ten najlepsi pripad. Vstreky na atmosfere so sekvencnym vstrekovanim netreba menit kym PWM DTY nieje vacsia ako 90 percent. Ale to uz je troska ina veda. A s tym lestenim je to pravda. Vylestene do hladka je uplne zle. Horsie ako nic nerobit niekedy
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
další co se dost dlalo bylo zužení dříku ventilu v místě, kde je dřík v kanále, někde bych možná našel výkres na takhle upravený ventili pro 120...
Tohle co se tu zatím řešilo byli úpravy, kde když se to dobře odladí, nebudeš mít problém na technické, další varianta je oturbit, nebo compresor, atmpsféru jsem turbil, tak ze zkušenosti bych šel spíš už do compresoru, ale otázka je co snese klika- myslím že tyhle motory ji maj uloženou poze 3x
Tohle co se tu zatím řešilo byli úpravy, kde když se to dobře odladí, nebudeš mít problém na technické, další varianta je oturbit, nebo compresor, atmpsféru jsem turbil, tak ze zkušenosti bych šel spíš už do compresoru, ale otázka je co snese klika- myslím že tyhle motory ji maj uloženou poze 3x