zvyšovani vykonu ale benzin

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

nevim no, podle mě samotný vstřiky toho u atmosféry moc nezmůžou :)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

Jayson píše:
xkain píše: - vyleštit svody - čím hladší povrch, tím menší odpor a rychlejší proudění vzduchu
toto ovšem neni pravda, pokud je povrch moc hladký, tak to také není dobré..
na to domácí ladění je lepší mít hladké svody ne? Vím o tom, že se sací svody by měly mít trochu jinej povrch, ale v domácích podmínkách je lepší svody sundat a vyleštit než to nechávat někde ladit lepší je to mít o něco lepší než to bylo za pár korun za smireg a leštící pastu, než dát třeba 5000 za laděné svody
Naposledy upravil(a) xkain dne 19 pro 2012, 22:25, celkem upraveno 1 x.
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

Jinak, měli sme s pár klukama, co jsme si takhle ladili auta jedno přísloví a je pravdivé - kdo chce tuning, musí trpět, tak si na mne vzpomeň, až budeš nadávat, že už celé odpoledne leštíš svody, a máš hotové jen 2 kanály
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

jjj maš s tim pravdu chce to trpělivost.Ja si to představoval jednodušejc :) jinak s filtrem dobrej napad.Hlavu dolu vyleštit kanalky +zabrousit ventily dle stavu samozřejmě a nechat snizit nakej typ o kolik?A ted ted ten tlak ve vstřikovaci liště s budikem.Zatim jsem uplně vedle.Jak ten tlak zvyšit?
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

xkain píše:musí bejt vnitřní stěna hladká, jak kunda
... ale bez lubrikace se do ni jen stezi dostava, ze?;) toto ber jako zaklad odpovedi na Tvou moznou otazku

Pokud by lestil odpoledne a zvladnul by dva kanaly, tak by to byl velky machr. Jinak plati to, co napsal Jayson - paradoxne, donedavna jsem si to take myslel, ze nejlepsi je maximalne vylestene ale neni tomu tak). Dostal jsem podnet, nasel jsem i o tom vice info a ejhle, ono tomu tak vskutku je.

Optimalni hodnotu hrubosti, kterou jsem nalezl na internetu (tudiz neovereno) je 300 - 400 s naslednym lehkym jemnym prelestenim (chapejme jen uhlazenim tech "ostrych hornich hran", ktere vzniknou pri lesteni 300-400ou).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

ezop píše:jjj maš s tim pravdu chce to trpělivost.Ja si to představoval jednodušejc :) jinak s filtrem dobrej napad.Hlavu dolu vyleštit kanalky +zabrousit ventily dle stavu samozřejmě a nechat snizit nakej typ o kolik?A ted ted ten tlak ve vstřikovaci liště s budikem.Zatim jsem uplně vedle.Jak ten tlak zvyšit?
na vstřikovací liště je regulátor, ten hodíš do pryč a dáš místo něj sportovní kterej má budík a můžeš měnit tlak v liště, seriově bejvá kolem 2,5 - 3 bar
ale nevím, jestli 1,4 ho má na liště, nebo ve filtru
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

Forest píše:
xkain píše:musí bejt vnitřní stěna hladká, jak kunda
... ale bez lubrikace se do ni jen stezi dostava, ze?;) toto ber jako zaklad odpovedi na Tvou moznou otazku

Pokud by lestil odpoledne a zvladnul by dva kanaly, tak by to byl velky machr. Jinak plati to, co napsal Jayson - paradoxne, donedavna jsem si to take myslel, ze nejlepsi je maximalne vylestene ale neni tomu tak). Dostal jsem podnet, nasel jsem i o tom vice info a ejhle, ono tomu tak vskutku je.

Optimalni hodnotu hrubosti, kterou jsem nalezl na internetu (tudiz neovereno) je 300 - 400 s naslednym lehkym jemnym prelestenim (chapejme jen uhlazenim tech "ostrych hornich hran", ktere vzniknou pri lesteni 300-400ou).
dá se, já za jedno odpoledne vyleštil límec na jednom kole...
takže to chce, aby to mělo hruhost jako 300 smireg a pak tomu pastou strhnout hrany? jestli jsem to pochopil dobře?
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Limec se da vylestit na soustruhu za mene, nezli 10 minut (nedelal jsem to, ale byl jsem pritomen). Uvedom si, jaka je pristupnost v kanalech hlavy a pochopis ten rozdil.

Jinak jsi to pochopil spravne.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

Jo, v hlavě to je horší, já myslel kanály ve svodech, ale asi to blbě vyznělo...
já jsem vždycky leštil tak, že jsem si vzal tyčku, nejčastěji to byla zdvihátkková tyčka ze 120 do ní zářez do zářezu strčit smirek a takhle šukat, postupně snižovat hrubost a nakonec namotat hadru a pastu a šukat dál.... bude mne to čekat za chvilku na svém, nemáš nějakej lepší fígl na šukání sacích svodů? ale musím dodat, že posledná co jsem leštil byli svody kamarádovy do felicie pře 5 lety, tak za jakoukoliv čqasovou náročnost a blbost se předem omlouvám
ezop
Přispěvovatel
Příspěvky: 825
Registrován: 05 zář 2012, 20:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od ezop »

napadlo mě: kamoš ma na předleštěni hliniku takove neco jak pišeš ty že zařez a do toho šmirgl ale on to ma origo a těch šmirglu tam je nalepenejch hodně zasebou je to ztakove špirglove kolo ktere se ta upnout do vrtačky s tim by to hnedka.Předleštoval jsem si s tim zaobliny na kolach a super.Dělal jsem to prvni šmirglem 800 pak 1500 a pak pastou a dělal jsem to snad dva dny.Pak mi pujčil ten šmirgl hodil jsem to do vrtačky a parada.
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Tak to zhrnme. 44Kw motor 8 ventil. Znizit hlavu , upravit spalovacie priestory, zle obtekaju plyny okolo ventilov. Ostrejsiu vacku a hlavne dajaky dospely vyfuk aj zo zvodmi. potom sa da dostat aj cez 90PS na tomto motore AEX trebars. Mam to odmerane. Treba 4 barovy regulator tlaku, vstreky origo soft a kone mas... Apropo. vstreky nemaju na vykon ziaden vplyv. musis to dobre doladit a zistis ze si ziskal 0 koni A 0 Nm. a to je ten najlepsi pripad. Vstreky na atmosfere so sekvencnym vstrekovanim netreba menit kym PWM DTY nieje vacsia ako 90 percent. Ale to uz je troska ina veda. A s tym lestenim je to pravda. Vylestene do hladka je uplne zle. Horsie ako nic nerobit niekedy
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7572
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

ladit atmosféru s malým obsahem je mírně nesmysl, záleží kolik peněz máte nazbyt. Nějaké výsledky se dostaví, ale otázka zda mají smysl...

Navíc se v principu špatně hledají komponenty které OPRAVDU fungují, taky se může stát že vyhodíš desetitisíce a bude to na prd

zde plati : "Hovno nevyleštíš"
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

další co se dost dlalo bylo zužení dříku ventilu v místě, kde je dřík v kanále, někde bych možná našel výkres na takhle upravený ventili pro 120...
Tohle co se tu zatím řešilo byli úpravy, kde když se to dobře odladí, nebudeš mít problém na technické, další varianta je oturbit, nebo compresor, atmpsféru jsem turbil, tak ze zkušenosti bych šel spíš už do compresoru, ale otázka je co snese klika- myslím že tyhle motory ji maj uloženou poze 3x
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7572
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

zaručenou úpravu zmiňované fabky máte tady

http://www.motor-excel.cz/fa_14_69mpi.htm
Jiri92
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 24 dub 2011, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Jiri92 »

Ale tady byla řeč o motoru 1.4 44kw v Ibize a to je úplně jiný motor než OHV ve Fabii....
Octavia Combi ASZ
Octavia II BXE
Fabia Combi ATD - totalschaden...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“