Stránka 2 z 3

Napsal: 04 pro 2015, 07:26
od Marek77
Je to krok zpátky. AFN má větší vstřiky. Řečeno opačně - ASV má menší (kvůli emisní normě).

Jinak s čerpadlem to nemá vůbec nic společného. Vstřikovací tlak čerpadla je něco zcela jiného, než otvírací tlak vstřikovače. Otvírací tlak je tlak paliva, při kterém se vstřik otevře. AFN má 190/300, ASV 220/300. Rozdíl je tedy pouze v otvíracím tlaku první pružiny, pak už je to jedno.


Maximální tlak čerpadla je daleko vyšší (cca 900-1000 Bar).

Napsal: 04 pro 2015, 08:44
od spirib
ale tu pisu ze afn a asv maju rovnake trysky

DSLA 150P 520 1.9TDI AFN/ASV .205 .205

http://www.alfatuning.sk/vag_19_tdi_ve.php

Napsal: 04 pro 2015, 12:30
od Marek77
Pokud ASV je Euro3, pak dozajista nemá stejné trysky. A také jiný otvírací tlak první pružiny.

Stejné trysky jako AFN má třeba AHF, což je Octavia 81kW podle Euro2.

Napsal: 04 pro 2015, 14:48
od spirib
Rozumiem, takze teoreticky by ale nemal byt problem co sa tyka cerpadla/otvaracie tlaky ... ? a ked dam nasledne doladit soft malo byt to byt ok nie ?

vdaka

Napsal: 04 pro 2015, 17:49
od turbo kamna power
a jaký je důvod dávat trysky z ASV do AFN? :? pojede to o dost míň, připravíš se minimálně tak o 15 koní... a následně upravovat soft, aby to jelo stejně jak série mi přijde fakt úchylný (noteeth)

Napsal: 04 pro 2015, 18:59
od spirib
S tym softom to som len tak teoretizoval :) momentalne riesim nepekny chod motora tak tam chcem prdnut tieto asv vstreky lebo viem ze su v super stave a preto sa pytam ci to bude mat nejaky dopad na chod teda kontretne ten prvy otvaraci tlak predvstreku ... inak vstetko mam ponastavovane tiptop rozvody robene mierkami na desatinu mm... vsetky hodnoty cerpadla su v norme ...

Napsal: 04 pro 2015, 19:16
od turbo kamna power
tak můžeš vyzkoušet ty ASV vstřiky a uvidíš sám, jestli se chod zlepší a případně potom koupit nové trysky na AFN (nebo rovnou větší :D ). Ale uvidíš sám, že to vůbec nepojede ;)

Napsal: 05 pro 2015, 20:45
od martinsidlo
Myslím mistr " Huml " někde psal,že když do ASV dáš vstřiky z AHF ( 81 Kw Euro 2 ),obživne.

Napsal: 05 pro 2015, 22:04
od standa123
ASV = 0,197qmm
AHF = 0,205qmm

Napsal: 06 pro 2015, 11:35
od Marek77
martinsidlo píše:Myslím mistr " Huml " někde psal,že když do ASV dáš vstřiky z AHF ( 81 Kw Euro 2 ),obživne.
Ano, ale tady se hovoří o opačné výměně.

Napsal: 07 pro 2015, 05:52
od martinsidlo
Marek77 píše:
martinsidlo píše:Myslím mistr " Huml " někde psal,že když do ASV dáš vstřiky z AHF ( 81 Kw Euro 2 ),obživne.
Ano, ale tady se hovoří o opačné výměně.
A když to logicky otočíš ?

Napsal: 07 pro 2015, 07:16
od jordee_23
spirib píše:Zdravim pani,

Potreboval by som radu. Zohnal som lacno komplet vstreky v super stave z ASV teda euro3 (vacsie tlaky) mozem ich dat do AFN euro2 bez vymeny cerpadla teda zvladne tie tlaky AFN cerpadlo ? ak ano aky je tam potom rozdiel, v softe alebo ziadny ?

dakujem za radu
mal som.asv vstreky euro3 na AFN. normalne to slo.
nie som upravca sw ..ale ak si spravne myslim ..je tam cas ako dlho by mal byt otvoreny vstrek..pri rotacke je dany asi mnozstvom nafty ktore prejde z cerpadla k vstreku..
euro2 sa otvori skor ..ako euro3.. to ma vplyv na lepsie rozprasenie..zrejme..aj ked ten druhy tlak je rovnaky..
mozno to niekto vysvetli.ja som len zauvazoval.


mal som aj uz na sw upravenom na sprinty (euro 2) ..vstreky euro 3 s PP764.
tak isto to jazdilo..no malo vacsi vykon samozrejme . potom som dal upravit sw. jasne ze pp na sof..te na sprinty viac zadymia pri prechodovych javoch

Napsal: 07 pro 2015, 07:50
od Frenzy
Ja bych se toho nejak moc nebal. Na AFN jsme daly PP764 + chip (od DP), nehnalo se to do nejakejch extremu, turbo tlacilo 1,1 baru. Potom sly PP764 do ASV a z neho se daly origo trysky do toho chipnutyho AFN. Pocital jsem s naslednou upravou sw, ale nakonec se tak nekonalo. Auto jelo temer stejne a dymivost se snizila.

Napsal: 08 pro 2015, 15:18
od turbo kamna power
Frenzy: to snad nemyslíš vážně? PP764 trysky mají tuším 0.226mm, ASV mají 0.197mm, to je docela podstatný rozdíl. Já, když jsem dal do AFN trysky z AHU (0.205 vs. 0.184), tak to byl propastný rozdíl a auto jelo jako SDI :D Naopak AFN s 0.216 tryskama (P764) docela citelně ožije, prestože rozdíl ve velikosti trysek je malý - proto myslím, že AFN s ASV tryskama (navíc díky vyššímu otevíracímu tlaku tam jde ještě o malinko méně nafty) citelně zleniví :)

Napsal: 08 pro 2015, 21:54
od spirib
Je to tak, islo to dost slabo ale kultura chodu bola kus lepsia. Teraz som tam dal 764 ale brasil na AFN drziaky a ide to slusne aj ked je citit vacsie vybracie ale to uz bude dvojhmotou (skoro 400t). Trochu sa bojim tych made in Brasil spisiek maju dost velke korekcie na vstrekoch od 0.3 do 0.8 kdes to na ASV tryskach bola korekcia do 0.2 ....