chladic oleja

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

nie odbrzdil som so sierovym autom bol tam iba chip ..
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Na 180k a 400Nm tam daj ol.chladic z ARL ASZ a neries blbosti ak nejazdis kopce zavodne. Huml s tym zavodil a pohoda. Ten to vymenik je fakt dost ucinny .. Ak ti neulietne teplota vody tak ani oleja pri tvojom vykone ;)
GIV var asz 4mot upraveny
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

mě spíš zajímali + a - když je to bez termostatu na běžný ježdění
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

prave ja nechcem riskovat.. chladic uz doma je ..tak ho zapojim urcite.. ide mi o nazor zapojenia .. chladic tam pojde !
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

Tak nějak a proč tam rvát termostat, když ve výsledku "je k ničemu"
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

termostat tam určitě k ničemu nebude, vytáhni termostat na vodu a uvidíš co se bude dít to je skoro to samí.
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

kiklop32 píše:Tak nějak a proč tam rvát termostat, když ve výsledku "je k ničemu"
myslis k nicomu , ze sa nikdy neotvori? .. toho by som sa nebal .. u mna sa olej urcite zohreje.. (noteeth)
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

Ne, tak to nemyslím. Někde jsem tu četl, že se dává normál bez termostatu a auta jezdí ( nemůžu najít ).

Myslím, že voda má jiný význam.
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

těžko říct. Nejlepší zabudovat budík na teplotu oleje a hned vím na čem jsem a jestli potřebuju dodatečný chladič
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

Mám, nepotřebuji, ale je doma tak proč nedát :)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jordee_23 píše:Na 180k a 400Nm tam daj ol.chladic z ARL ASZ a neries blbosti ak nejazdis kopce zavodne. Huml s tym zavodil a pohoda. Ten to vymenik je fakt dost ucinny .. Ak ti neulietne teplota vody tak ani oleja pri tvojom vykone ;)
Přesně tak. ASZ/ARL výměník stačí až nad hlavu
S chladičem oleje bez termostatu dosáhne leda toho že bude jezdit s příliš nízkou teplotou oleje = motor bude "rád"...
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Vici píše:
jordee_23 píše:Na 180k a 400Nm tam daj ol.chladic z ARL ASZ a neries blbosti ak nejazdis kopce zavodne. Huml s tym zavodil a pohoda. Ten to vymenik je fakt dost ucinny .. Ak ti neulietne teplota vody tak ani oleja pri tvojom vykone ;)
Přesně tak. ASZ/ARL výměník stačí až nad hlavu
S chladičem oleje bez termostatu dosáhne leda toho že bude jezdit s příliš nízkou teplotou oleje = motor bude "rád"...

Ja som chcel meniť tiež z ARL no AHF mal väčší vymeník ako ALH. Veľkostne niečo medzi ALH a ARL. Ani som nevedel, že sú 3 rozdielné druhy - aspoň s viacerými som sa osobne nestretol. Myslím, že ASV má rovnaký ako AHF - či?
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Leon/kissiakos píše:
kiklop32 píše:Tak nějak a proč tam rvát termostat, když ve výsledku "je k ničemu"
myslis k nicomu , ze sa nikdy neotvori? .. toho by som sa nebal .. u mna sa olej urcite zohreje.. (noteeth)
Na zaklade ceho soudis, ze se otevre? Mas snad logy?

Udelej, jak ti radi, dej tam chladic z ARL/ASZ a bude to naprosto optimalni. Ostatne nechapu, proc to resis, kdyz uz se to resilo v tvem topicu a tam ti bylo receno tusim to same, prinejmensim ja jsem ti rikal, ze ten chladic bude k nicemu. Vez, ze pocet koncovek vyfuku nema vliv na teplotu oleje, takze je tvuj zajem na zvyseni chlazeni (ve smyslu externiho chladice) bezpredmetny, resp. kontraproduktivni.

Mam duvod se domnivat, ze jiz davno nadesel cas, kdy sis mel uvedomit, ze timto nejenze motoru nepomuzes ale dokonce i uskodis ... a pokud by ses nalezal v takovem rozpolozeni, ze bys daval prednost "zkusene" pokyvujicim tuzingarum z benzinky vyjadrujicich tak svuj obdiv a respekt pred stavem motoru, pak nema vyznam o cemkoliv diskutovat.

Jen se te zeptam dost mozna trochu zakerne - mas vubec diagnostiku?

PS: byt tebou, pokud mas uz ten material na to nakoupeny, bud to ulozim na sklad pro dobu, kdy se budes pokouset o vykony nad 250 koni a nebo to nekde nabidnu k prodeji a za utrzene penize dopreju autu neco, co by melo logicke opodstatneni a hlavne prakticke vyuziti
Naposledy upravil(a) Forest dne 02 led 2013, 14:59, celkem upraveno 4 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
jizzle
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 29 dub 2011, 14:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od jizzle »

Vy ale pořád nechápete, že tam bude mít EXTRÉMNÍ výkon 180PS!!! (LOL)
Ibiza mk3 230hp 440nm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

no jo to je fakt (LOL)
to by pak chtělo dát pryč i čelní sklo, aby se dostatečně chladil i řidič (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“