chladic oleja
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Leon/kissiakos
- Aktivista
- Příspěvky: 2603
- Registrován: 24 pro 2010, 13:58
- Bydliště: Poprad
nie odbrzdil som so sierovym autom bol tam iba chip ..
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
- Leon/kissiakos
- Aktivista
- Příspěvky: 2603
- Registrován: 24 pro 2010, 13:58
- Bydliště: Poprad
prave ja nechcem riskovat.. chladic uz doma je ..tak ho zapojim urcite.. ide mi o nazor zapojenia .. chladic tam pojde !
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
- Leon/kissiakos
- Aktivista
- Příspěvky: 2603
- Registrován: 24 pro 2010, 13:58
- Bydliště: Poprad
myslis k nicomu , ze sa nikdy neotvori? .. toho by som sa nebal .. u mna sa olej urcite zohreje..kiklop32 píše:Tak nějak a proč tam rvát termostat, když ve výsledku "je k ničemu"
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Přesně tak. ASZ/ARL výměník stačí až nad hlavujordee_23 píše:Na 180k a 400Nm tam daj ol.chladic z ARL ASZ a neries blbosti ak nejazdis kopce zavodne. Huml s tym zavodil a pohoda. Ten to vymenik je fakt dost ucinny .. Ak ti neulietne teplota vody tak ani oleja pri tvojom vykone
S chladičem oleje bez termostatu dosáhne leda toho že bude jezdit s příliš nízkou teplotou oleje = motor bude "rád"...
Vici píše:Přesně tak. ASZ/ARL výměník stačí až nad hlavujordee_23 píše:Na 180k a 400Nm tam daj ol.chladic z ARL ASZ a neries blbosti ak nejazdis kopce zavodne. Huml s tym zavodil a pohoda. Ten to vymenik je fakt dost ucinny .. Ak ti neulietne teplota vody tak ani oleja pri tvojom vykone
S chladičem oleje bez termostatu dosáhne leda toho že bude jezdit s příliš nízkou teplotou oleje = motor bude "rád"...
Ja som chcel meniť tiež z ARL no AHF mal väčší vymeník ako ALH. Veľkostne niečo medzi ALH a ARL. Ani som nevedel, že sú 3 rozdielné druhy - aspoň s viacerými som sa osobne nestretol. Myslím, že ASV má rovnaký ako AHF - či?
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Na zaklade ceho soudis, ze se otevre? Mas snad logy?Leon/kissiakos píše:myslis k nicomu , ze sa nikdy neotvori? .. toho by som sa nebal .. u mna sa olej urcite zohreje..kiklop32 píše:Tak nějak a proč tam rvát termostat, když ve výsledku "je k ničemu"
Udelej, jak ti radi, dej tam chladic z ARL/ASZ a bude to naprosto optimalni. Ostatne nechapu, proc to resis, kdyz uz se to resilo v tvem topicu a tam ti bylo receno tusim to same, prinejmensim ja jsem ti rikal, ze ten chladic bude k nicemu. Vez, ze pocet koncovek vyfuku nema vliv na teplotu oleje, takze je tvuj zajem na zvyseni chlazeni (ve smyslu externiho chladice) bezpredmetny, resp. kontraproduktivni.
Mam duvod se domnivat, ze jiz davno nadesel cas, kdy sis mel uvedomit, ze timto nejenze motoru nepomuzes ale dokonce i uskodis ... a pokud by ses nalezal v takovem rozpolozeni, ze bys daval prednost "zkusene" pokyvujicim tuzingarum z benzinky vyjadrujicich tak svuj obdiv a respekt pred stavem motoru, pak nema vyznam o cemkoliv diskutovat.
Jen se te zeptam dost mozna trochu zakerne - mas vubec diagnostiku?
PS: byt tebou, pokud mas uz ten material na to nakoupeny, bud to ulozim na sklad pro dobu, kdy se budes pokouset o vykony nad 250 koni a nebo to nekde nabidnu k prodeji a za utrzene penize dopreju autu neco, co by melo logicke opodstatneni a hlavne prakticke vyuziti
Naposledy upravil(a) Forest dne 02 led 2013, 14:59, celkem upraveno 4 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
