Stránka 2 z 5
Napsal: 10 led 2013, 23:05
od Torgan
No 16v ma aj tie vyrive klapky nestastne, kazovejsie vstrekovace namahanejsie turbo , zotrvak aj spojku kedze je rovnaka ako u 8v. Ja som to dobre prezistoval nez som vybral. 88kw jede dobre na seriu. Zatial sa nechystam chipovat ale niekedy aj to dojde. Co som pozeral 8v a 16v sa da nachipovat na tie iste hodnoty cca.
Napsal: 13 led 2013, 12:51
od slovacek.milos
rodinné auto to jako mysíš že tam budeš vozit tatínka a dědečka?
do toho auta nevleze ani kočár, auto je těžké a při jízdě po horších cestách se bude furt jebat podvozek

Napsal: 13 led 2013, 15:54
od jericho-3
Je pro starší, nebo nejmladší, kteří mají reprodukci před sebou nebo již za sebou...Jinak to není špatné auto..

Napsal: 13 led 2013, 17:48
od jaykay
za ty penize, za co se da koupit, si myslim, ze to neni vubec spatna volba specialne JTD
Napsal: 13 led 2013, 18:11
od slovacek.milos
to jo ale aby bylo na banány

Napsal: 13 led 2013, 18:18
od autickar21
Ja si myslim, ze 85kw unijet je volba na jednoduchost a spolahlivost. A ked uz mjtd, tak uz rovno najsilnejsie v zaklade. Ale celkovo plati, v akom stave to uz je. Nejake 10rocne auto nebude mat tachometrovych 120tis. km Torgan povie sam, kolko aut pochodil, kym vobec kupil fiata co ma a to je tusim 6rocne auto. co potom take 10? Preto radsej som zastanca klasickeho unijetu, kvoli cenam nd. A ked chce niekto vykon s realnostou aj chipu a ked tak dalsich uprav, tak potom uz radsej alfu 156 2,4 mjtd, tam sa da ist na 220koni, co na beznu jazdu postacuje. Rozdiel medzi jtd a mjtd je v systeme rozprasovania a tlaku paliva. Ale kazdopadne, mjtd neda taku dvaku paliva ako da jtd, v tom je klasicke jtd lepsie. pri cenach zotrvacnikov a spojok, trisiek je to tutovka. sam mam klasicku 2,4ku 100kw. Obiehat sa s tym da, jazda bez ohladu na spotrebu robi 7l spotrebu. Nevyhoda je to priblble olejove cerpadlo s retiazkou a v serii na dnesnu dobu slaby vykon.
Napsal: 13 led 2013, 18:31
od Torgan
Ale ty uz seriu s daleka nemas

.
Par som ich pochodil a ponapichoval kym som nasiel obstojne. Ma to 5,5roka a najazdene 135 000km. Treba ratat priemerny rocny km najazd 25000km. Ale zase niektore auta s nemecka 3-4rocne maju nakrutene aj 300 000km.
Napsal: 13 led 2013, 19:03
od autickar21
Veru, treba ratat s vecsim najazdom kilometrov u naftaka ke dto je zo zahranicia. Predtym, co som mal jtd, tak to malo pri mojom predaji 634000km, z toho 600000km nalietalo v rakusku za 8rokov. Som neveril, bo ani sedacky nevysedene, len volant trochu koza zodrata. teraz mam na aute 270tis. km a pohoda. Tomas, inak uz aj tieto 310mm kotuce boli do fialova, daju sa upalit aj vecsie brzdy- staci z 200ky dupnut na brzdy. Nastatsie to bol iba na povorchu.
Napsal: 14 led 2013, 13:27
od sikin1987
me sere u tech novych rop,ze tam spojka stoji 5 litru a k tomu to hydraulicke lozisko dalsi 2-5 tis. setrvak taky neni za 7. vydrzi uz ty setrvaky vic? prej by meli byt uz daleko vci dimenzovane coz je videt u fordu 1,6 TDCi 66kw ma 240 mm spojku 2400 zacina byt nejaka norma:D zatim sem nenarazil u auta do 3 litru na vetsi spojku, ale treba 1,4 HDi tam bych se bal,ze ta spojka udrzi velice maly chip
Napsal: 14 led 2013, 13:33
od jaykay
sikin1987 píše:me sere u tech novych rop,ze tam spojka stoji 5 litru a k tomu to hydraulicke lozisko dalsi 2-5 tis. setrvak taky neni za 7. vydrzi uz ty setrvaky vic? prej by meli byt uz daleko vci dimenzovane coz je videt u fordu 1,6 TDCi 66kw ma 240 mm spojku 2400 zacina byt nejaka norma:D zatim sem nenarazil u auta do 3 litru na vetsi spojku, ale treba 1,4 HDi tam bych se bal,ze ta spojka udrzi velice maly chip
zrovna mi zacina na 407me klouzat spojka, rekl jsem si, ze to necham udelat vc. setrvaku, i kdyz je OK, cena materialu v Peugeotu - 23.000,-
nakonec jsem sehnal na netu komplet Sachs za 11.000,- ale i tak, zlatej koncern

Napsal: 14 led 2013, 16:57
od sikin1987
pocky pocky neriekj mi,ze od sachsu je spojka,setrvak a lozisko za 11 tis.
Napsal: 14 led 2013, 18:00
od jaykay
sikin1987 píše:pocky pocky neriekj mi,ze od sachsu je spojka,setrvak a lozisko za 11 tis.
http://www.mdily.cz/peugeot/407-sw-6e-0 ... 1-002.html
Napsal: 14 led 2013, 18:21
od fany6295
to milos: V prvním příspěvku píšu , že jde o MW, tam nám kočár vleze krásně.Jedná se o mě, manželku a dítě+kočár. Ideální kára, ne každý chce, nebo má na Oktávku-můj případ
velké poděkování autíčkár21 a torgan za fundované odpovědi. budu shánět 85 kw a 6kvalt pouštím z hlavy

Napsal: 14 led 2013, 18:55
od jericho-3
A hlavně se svez se Stilem po horší silnici jestli ti vzadu něco nemlátí a nevěř, že to je tlumič..Ono vyndavat nápravu a měnit v ní silentbloky není zrovna zábava...Před 2 hod. jsem s tím skončil...

Napsal: 14 led 2013, 21:13
od sikin1987
tak sorac tohle sem nezazil ani u fiatu a to je SACHS uplne totalne mimo dobre ceny. tam stoji spojka kolem 5 tis a setrvak ani nemluve tam se nedokaze clovek dostat ani do 15 tis