Fulltank píše:to ja mam zase zkusenost, ze se to poradne odvzusni jen spodem velkou strikackou.
To jsem dostal info právě. že tam je odvzdušnovák na pulí cestě a to,že netečou bublinky nezna,mená,že je odvzdušněná. Tím pádem jak ji vlastně odvzdušním?? Chci zatím něco zkusit než to zhodím dolů tu skřín
normalne vezmu vetsi strikacku, nasadi prislusnej prumer hadicky aby pasoval na odvzdusnovak a tim odvzdusnovakem na prevodovce vytlacim kapalinu do nadrzky. Ideal je kdyz v aute sedi kolega a vzdy parkrat do toho slapne
Fulltank píše:
normalne vezmu vetsi strikacku, nasadi prislusnej prumer hadicky aby pasoval na odvzdusnovak a tim odvzdusnovakem na prevodovce vytlacim kapalinu do nadrzky. Ideal je kdyz v aute sedi kolega a vzdy parkrat do toho slapne
ještě to zdokonal že další oko klidně web kamera čumí do nádobky, když neuvidíš a ani neuslyšíš bublinu tak je to k ničemu
Fulltank píše:to ja mam zase zkusenost, ze se to poradne odvzusni jen spodem velkou strikackou.
To jsem dostal info právě. že tam je odvzdušnovák na pulí cestě a to,že netečou bublinky nezna,mená,že je odvzdušněná. Tím pádem jak ji vlastně odvzdušním?? Chci zatím něco zkusit než to zhodím dolů tu skřín
normalne vezmu vetsi strikacku, nasadi prislusnej prumer hadicky aby pasoval na odvzdusnovak a tim odvzdusnovakem na prevodovce vytlacim kapalinu do nadrzky. Ideal je kdyz v aute sedi kolega a vzdy parkrat do toho slapne
A tímhle způsobem se fakt vytlačí vzduch z ložiska?
Dyť odvzdušňovák máš na vedení nahoře a ložisko je o 15cm níž ( to taky vymyslel odborník ), ideálně když odvzdušňovák vede přímo z ložiska.
Ještě taky co dělám je to, že někdo stlačí pedál v kabině, já zaškrtím hadičku u převodovky, pomocník pedál pustí a pak odškrtím hadičku, je hezky slyšet jak zasyčí vzduch do banky a takhle párkrát dokola.
Tohle má Traker ve voze, hydraulické ložisko bez vyvedeného odvzdušňováku:
Takhle má řešené ložisko stejného principu T4 2.5TDi:
S tím rozdílem, že odvzdušňovák vede přímo z ložiska.
Pro muj příspěvek co sem psal o odvzdušnění platí to 1. ložisko...a spojka funguje..Má někdo tu DP..jak by se mělo postupovat při výměně..ve výrobě to plní mašinou asi komplet systém do vákua..?
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..
ten muj zpusob staci i na ty proradny loziska , zrovna tento tyden jsme delali spojku na alhamre a stacolo parkrat slapnou, dve strikacky a spojkovalo se jedno vino
Tak ted jsme bojovali,rozebral jsem celý ten váleček na rychlospojky,gu mičky OK,vyčistil jsem to. Vypadl stoho takoví čtyřhránek s malou dírkou,ale nevim kde byl tak jsem jej tam nedal aspon pětkrát jsme našlapali a odvzdušnovali. Spojka jde asi o centimetr líp než předtím,ale pořád zabírá hodně na podlaze a řadí se dost těžko,jdou v šajtře citět ty zuby
slovacek.milos píše:a taky ruku na srdce jestli jsi nedojebal montáž
...Mam rad ludi ktori vedia ocom hovoria
Na vypodkladanie sa vyprdni pokial ti to nebezi jak ma, a pokial chces asi uz sam vies ze musis moc rozoberat.
Nechcem ani ja nic, ale co tak disk spojky? nepretocil sa naopak pri montazi? Spojka uplne na samom spodku znie celkom podozrivo...
říkám vůbec nevim zda se něco pootočilo či ne,já to nejdřív budu muset rozhodit a uvidíme co tam bude ale chci nejdřív mít jistotu,že to není za vzdušněné. Je tu někdo s okolí brna kdo by to zkusil???
Ahoj, taky mám problém se spojkou. Mám to první ložisko na obrázku, spojka občas proklouzne na 5a6 převodový stupeň. Nevím jestli má bejt vůle mezi přítlačákem a ložiskem. Já mám ložisko opřené o přítlačák, spojka je strašne citlivá. Děkuji za rady
Naposledy upravil(a) pepahrudka dne 09 úno 2013, 13:28, celkem upraveno 1 x.
Mezi setrvákem a ložiskem je ještě lamela a přítlačák... Nějak Ti podle toho popisu nerozumím..Ložisko mačká přítlačák, kterej přitláčí lamelu na setvák..
Jestli klouže je asi lamela k.o. nebo přítlačák nemá sílu.Jaký auto, výkon, spojka najeto..?
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..
Dal jsem novou sadu od Luku (dvouhmota) a asi po cca 1000km začla na 5a6 převodový stupeň občas prokluzovat. Stačí ubrat plyn a pak auto jede normálně. Teď jsem zjistil že je ložisko opřené o přítlačak. Tak se ptám jestli má bejt mezi přítlačákem a ložiskem vůle. Spojkový pedál zabírá hned nahoře. Auto je : Galaxy 1.9 tdi pd 85kW