GOLF 4 agr

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Musí tam být brutální protitlak , na VNT turbu při 1,2bar nahoře a 764kách 145ps nekouří .
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Se starým obtokem je při 1,25 b v 1600 ot 420 Nm? :D
No to snad ne... :kol1:
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

no asi bych pomale shanel jine turbo :P
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@LibangVW: Preco? Vies o nejakom inom co by dalo v tych otackach na tomto motore pri takom plniacom tlaku TOLKO mg/R vzduchu? Menit treba nieco ine, ale turbo to podla mna nebude :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

notak, sem s tym videom :tajny:
:D
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Rika se, ze papir snese vsechno. Tez se rika, ze z hovna bic neupletes ... nekteri rikaji, ze z velbloudiho ano :roll:

V tomto pripade se obavam, ze doslo bud k velkemu omylu a nebo objevu (nebo snad zazraku) nevidanych rozmeru. Pro smerodatne rozhodnuti o jaky pripad jde bych skromne doporucoval premereni na jine brzde.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

380 nm pri tlaku 1,1 som mal aj ja z race 520 a 12 mm hlavou
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Toreto píše:380 nm pri tlaku 1,1 som mal aj ja z race 520 a 12 mm hlavou
ale tlak predpisany, nie realny ................
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

http://www.turbomaster.info/eng/applica ... 3-0002.php
Ak katalog turbin neklame, tak maximum toho turba je cca. 12 lb/min.... co je na "nase" jednotky zhruba 90 g/s. Myslim ze na 440Nm v tych otackach by bolo potrebnych daleko viac, presnu hodnotu nech doplni BH, Reesha, TDIfun (...) ak toto citaju. Takze,Toreto, aj tvojich 380Nm na tom turbe je nepresna (nadhodnotena) hodnota...
Este nejake otazky? :D
Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 22 led 2013, 18:48, celkem upraveno 1 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

ty tomu nerozumies, to je sucet z 2 merani ! :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 880
Registrován: 27 led 2010, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od cacinek »

Nedavno jsme na agr s tryskama z asv namerili 96kw/310nm.
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

subz3ro_tdi píše:http://www.turbomaster.info/eng/applica ... 3-0002.php
Ak katalog turbin neklame, tak maximum toho turba je cca. 12 lb/min.... co je na "nase" jednotky zhruba 90 g/s. Myslim ze na 440Nm v tych otackach by bolo potrebnych daleko viac, presnu hodnotu nech doplni BH, Reesha, TDIfun (...) ak toto citaju. Takze,Toreto, aj tvojich 380Nm na tom turbe je nepresna (nadhodnotena) hodnota...
Este nejake otazky? :D
Kolik mg vzduchu je potřeba na prohoření 1 mg nafty? :)
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
zelyvel
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 20 říj 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, Jindřichův Hradec

Příspěvek od zelyvel »

video je zde, natočeno mobilem, v jednu chvíli nebylo vidět na metr :).

http://www.youtube.com/watch?v=sXvIcaRd ... e=youtu.be
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4308
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

moucha píše:

Kolik mg vzduchu je potřeba na prohoření 1 mg nafty? :)
v ideálním případě 15 (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

zelyvel píše:video je zde, natočeno mobilem, v jednu chvíli nebylo vidět na metr :).

http://www.youtube.com/watch?v=sXvIcaRd ... e=youtu.be
tak to chce novy zadny stierac a dekarbonizator do ostrekovacov (noteeth)

daj 11mm hlavu, ulahci privod vzduchu do airboxu, porozmyslaj ako co najucinnejsie priviest chladny vzduch na SMIC a ako dostat von ohriaty (najlepsie pred-nic a za-nic)...
Su to detaily, ale ked vychytas rezervy, tek zredukujes cierny dym na polovicu ;)
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“