Felicia 1,6 špatný starty

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33780
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

x.gon píše:Při odpojení čidla teploty to ukazuje myslím -40 ,a o nouzovým režimu sem taky neslyšel..Jen že si jednotka vezme náhradní hodnotu když odpojíš třeba točidlo teploty..
fakt jo mínus 4O :roll: kdybys přidal tak u fáčka BMM se dvěma čidly na teplotu motoru byla náhradni teplota minus 49,5 ;)
bahno
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 21 zář 2012, 06:38
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od bahno »

x.gon píše:Při odpojení čidla teploty to ukazuje myslím -40 ,a o nouzovým režimu sem taky neslyšel..Jen že si jednotka vezme náhradní hodnotu když odpojíš třeba točidlo teploty..
A odkial myslis,ze to vezme?
bahno
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 21 zář 2012, 06:38
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od bahno »

slovacek.milos píše:
x.gon píše:Při odpojení čidla teploty to ukazuje myslím -40 ,a o nouzovým režimu sem taky neslyšel..Jen že si jednotka vezme náhradní hodnotu když odpojíš třeba točidlo teploty..
fakt jo mínus 4O :roll: kdybys přidal tak u fáčka BMM se dvěma čidly na teplotu motoru byla náhradni teplota minus 49,5 ;)
Tie cidla teploty su nejake zakliate.Niekedy sa z troch novych nepodari vybrat ani jedno,co funguje.Cinski sudruhovia pri skladani na to totalne jebu.Termistory su po rozobrati vzdy OK,problem je vzdy v tych dotykoch (hm).Lenze ked ti pri odpojeni cidla hodilo -40,mala riadiacka podvihnut obratky na volnobehu.Ak nie,mozes mat chybu v zadrbanej klapke,takze nespoji kontakty spinaca,moze byt zaneseny komutator v motorceku klapky,alebo v prdeli RJ,tak si vyber...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33780
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

bahno píše:
slovacek.milos píše:
x.gon píše:Při odpojení čidla teploty to ukazuje myslím -40 ,a o nouzovým režimu sem taky neslyšel..Jen že si jednotka vezme náhradní hodnotu když odpojíš třeba točidlo teploty..
fakt jo mínus 4O :roll: kdybys přidal tak u fáčka BMM se dvěma čidly na teplotu motoru byla náhradni teplota minus 49,5 ;)
Tie cidla teploty su nejake zakliate.Niekedy sa z troch novych nepodari vybrat ani jedno,co funguje.Cinski sudruhovia pri skladani na to totalne jebu.Termistory su po rozobrati vzdy OK,problem je vzdy v tych dotykoch (hm).Lenze ked ti pri odpojeni cidla hodilo -40,mala riadiacka podvihnut obratky na volnobehu.Ak nie,mozes mat chybu v zadrbanej klapke,takze nespoji kontakty spinaca,moze byt zaneseny komutator v motorceku klapky,alebo v prdeli RJ,tak si vyber...
bahno
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 21 zář 2012, 06:38
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od bahno »

Milosi,dako nerozumiem tvojej odpovedi :?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jsou to ale paradoxy, v dřívějších dobách odešlo čidlo, ŘJ nahodila provozní teplotu jako záložní informaci a majitel to poznal až ráno, kdy motor nenatočil..Změřilo se čidlo a bylo. Co je to za píčovinu -40 C, to je skrytá kamera? :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33780
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

bahno píše:Milosi,dako nerozumiem tvojej odpovedi :?
já vcelku nerozumím údajím o kterých píšeš no a abych ti mohl kvalifikovaně odpovědět bych se tím musel zabývat

škoda zrovna jsem měl dneska 1,6 na zvedáku a byl jsem s notesem v řj, tak jsem ti přesně mohl odpovědět i stou náhradní teplotou ale míns 4O to nebude
jak potkám 1,6 feldu což je často mrku a napíšem si miloš
bahno
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 21 zář 2012, 06:38
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od bahno »

No,ja mozem zmerat zajtra na mojej,kolko napise,ked odpojim cidlo.Potom napisem.
Jericho3,kym sa tie cidla vyrabali niekde v rajchu,tak boli asi dobre.Teraz to pecu asi v Cine a tam je nepodarkov....Ked meram odpor vo vode na varici,chova sa to ok.V motore to uz robi neplechu.Neviem,ci vibraciami nejako neodskakuje kontakt,ale pruzinky su tam dost silne.Rozmyslal som tam kontakty pribodnut kondenzatorom,alebo pouzit hotove termistory s podobnou charakteristikou.Ono to cloveka nasere,ked vymenis cidlo a zas to nejde.Na cidlo sa uz nezameras,lebo vies ze je nove a potom dumas,co tomu moze byt....Takto som vymenil zo 3 cidla a az to stvrte fungovalo.Zeby mi predali 3x to iste? :?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33780
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

bahno píše:¨¨Takto som vymenil zo 3 cidla a az to stvrte fungovalo.Zeby mi predali 3x to iste? :?
mám ty samé zkušenosti podle mě když odpojíš čidlo teploty zapneš klišek a mrkneš do řj tak tam bude náhraní 8O kdysi jsem to věděl všechno přesně dělal jsem skoro jen feldy a fáčka ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, tohle je největší úskalí oprav.Řekneš si, tak tohle jsem zkoušel, tohle měnil, na tohle se podívám, atd. A ono to pořád nejde, tak vymýšlíš nové a nové možnosti, nové kraviny, přeměřuješ dráty, čas utíká, peníze také a pak dáš čidlo na vařič a ono je vše jinak..Už dávno nevěřím novým věcem, ale vždy jsem i nové čidlo měřil, zda není přerušené...ale hodnoty většinou ne. Takže se člověk nemůže spolehnout na nic. Já kolikrát jedu na vrakárnu a koupím origo čidlo staré 10 let--protože je vyzkoušené... :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33780
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Jo, tohle je největší úskalí oprav.Řekneš si, tak tohle jsem zkoušel, tohle měnil, na tohle se podívám, atd. A ono to pořád nejde, tak vymýšlíš nové a nové možnosti, nové kraviny, přeměřuješ dráty, čas utíká, peníze také a pak dáš čidlo na vařič a ono je vše jinak..Už dávno nevěřím novým věcem, ale vždy jsem i nové čidlo měřil, zda není přerušené...ale hodnoty většinou ne. Takže se člověk nemůže spolehnout na nic. Já kolikrát jedu na vrakárnu a koupím origo čidlo staré 10 let--protože je vyzkoušené... :)
jericho ale proč řešit čidlo hlavní je co říká řj v bloku měřených hodnot a zda to odpovídá teplotě v motoru
bahno
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 21 zář 2012, 06:38
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od bahno »

Ved to je prave potiz,ze pri napojeni na notas v dielni funguje a o chvilu za jazdy vyhodi chybu.
Jericho,tiez som niekedy len premeral ci ma kontakt,teraz sa radsej uistim,ci to ma hodnoty,ake ma mat aj za tepla.Minulu jazdu mi nesiel nastartovat Daf 105ka.Pocitac napisal chyb,ze sa ani nepomestili na obrazovku.Ked som meral ohmetrom rele ovladania motora,ukazovalo,ze kontakty su ok,rele cvakalo,tak som sa pribral volat sefovi,ze motor umrel a treba volat servis v Nemecku.Potom mi nedalo a odmeral som stavu za kontaktami.Na tom sprostom rele sa na zatazenych kontaktoch stracalo 5V a riadiacke z toho jeblo.Po opilnikovani kontaktov vsetko ok.Az som v mobile pocul ten buchot,ako spadol kamen sefovi zo srdca :D .Pritom odpor na nezatazenych kontaktoch sa po opilnikovani nezmenil.No,nejeblo by ta?
Milosi,ak ma ta teplota byt pri odpojeni cidla 80C,tak potom by to za studena muselo chcipat.Nemam to v hlave ani ja,ale zajtra to doma mozem kuknut.
bahno
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 21 zář 2012, 06:38
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od bahno »

Tak som na to kukol,pri odpojenom cidle nahradna teplota -40.Otacky naprazdno nemozem dat,lebo mam umretu cast RJ,ktora riadi volnobeh,tak to mam vyriesene inak 8) .Ak pride kolega s jeho feldou,zmeriam aj otacky na volnobeh s odpojenym cidlom a pripadne ostatne hodnoty.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1683
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Vzdyt jsem to psal o nekolik prispevku vys,ze ta hodnatoa je kolem 100 stupnu a studene to startuje velmi spatne.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
bahno
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 21 zář 2012, 06:38
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od bahno »

rami píše:Vzdyt jsem to psal o nekolik prispevku vys,ze ta hodnatoa je kolem 100 stupnu a studene to startuje velmi spatne.
Vyssie si pisal,ze ti ukazuje -40.Ked ti ukazuje 100,nemozes sa cudovat ze studene zle chyta,ked si riadiacka mysli,ze motor je teply a neobohati zmes. :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“