Stránka 2 z 2

Napsal: 28 led 2013, 15:31
od KARLIN80
Na niektorých autách to meria aj na volnobeh ked sú dva snímače a na novších už len po pridaní plynu,
Tak či tak ked je podozrenie vždy najskôr zmeriam tlak a nečakám pri bežiacom motore či sa rozsvieti kontrolka .
Takisto je to aj ked je snímač vadný nebudem motor točiť či sa rozsvieti kontrolka a meniť pritom snímače ale zase len zmeriaš najskôr tlak a potom sa laboruje dalej.

Napsal: 28 led 2013, 15:36
od honzas1
nikdy jsem neviděl ani neslyšel motor který jede na sucho... ale řekl bych že hydra na suchu musí dělat řádný rachot...

Napsal: 28 led 2013, 16:18
od jericho-3
Zrovna dnes jsem byl na Octě PD 77kw, v pěkném stavu, majitel vyjížděl ze závěje, hrabal jako blázen a pak se mu rozsvítila olejnička, tak se vyplašil, koukal na olej..Po nějaké době přišel a vše O.K. Asi kontakt snímače s muldami sněhu...

Napsal: 28 led 2013, 17:56
od karel4
Ještě k te kontrolce mazání,Pokud je tlak na volnoběh nízký,tak v přístrojové desce tuším blok 3 je mazaní OK,NE OK,ale svítit nebude.Soudruzi asi předpokládají,že na volnoběh je kontrolka zbytečná (možná by se divilo moc lidí,že jim auto po pořádném zahřátí nemaže).Přístrojovka ví že nemaže,ale zahlásit to,na co!Co bylo prvotní příčinou zadření je otázkou.Prasklý řetěz ol.čerpadla jsem ještě neviděl.

Napsal: 28 led 2013, 19:46
od honzas1

Napsal: 28 led 2013, 22:59
od ROBIG
A proto mám v autě budík na tlak oleje :)

Napsal: 29 led 2013, 01:51
od civic