Stránka 2 z 2

Napsal: 07 úno 2013, 20:20
od jirkiss
Dekuji moc za odpoved a uklidneni. prevodovka na Variant a klasik je lepsi a dostupnejsi chapu to dobre?

Napsal: 07 úno 2013, 20:23
od martinsidlo
Není tam stejná jako z OI benzín 74Kw? Já myslím,že ano.Jinak na diferák existuje opravná sada vskutku za pár šupů.

Napsal: 07 úno 2013, 22:46
od ThrashTheTrash
S tou octou pochybuji, zkusím porovnat!

Napsal: 08 úno 2013, 00:00
od Jirka.
taky jsem dělal ložisko na převodovce sdi, absolutně bez přípravků nebo lisu, vyšlo to na 900kč (LOL)

Napsal: 08 úno 2013, 00:35
od ThrashTheTrash
Jirka. píše:taky jsem dělal ložisko na převodovce sdi, absolutně bez přípravků nebo lisu, vyšlo to na 900kč (LOL)
Já taky,všecko piánko, nějaká ložiska, vyšlo to ani ne na 250 kč, nic víc,ale nevydrží to, protože já mám skurvenou pulku,jakoby obal a nemá o správnou vůli na stálým převodu a hučí mi to už!

Musím shánět jinou převodovku

Napsal: 08 úno 2013, 00:54
od Jirka.
ThrashTheTrash píše:
Jirka. píše:taky jsem dělal ložisko na převodovce sdi, absolutně bez přípravků nebo lisu, vyšlo to na 900kč (LOL)
Já taky,všecko piánko, nějaká ložiska, vyšlo to ani ne na 250 kč, nic víc,ale nevydrží to, protože já mám skurvenou pulku,jakoby obal a nemá o správnou vůli na stálým převodu a hučí mi to už!

Musím shánět jinou převodovku
No já to dělal na F1 tam je dvouložisko, na obalu nezáleží, polo to má asi teda jinak

Napsal: 08 úno 2013, 13:55
od Tomas.cz
Dvouložisko v tom plíšku co se pak šroubuje na obal převodovky má spousta modelů: HTP, 1.4TDi, 1.6MPi Octa II apod, samo pak 1.4-16v a 2.0SDi.
Úžasná převodovka, už jen spojení obalů šroubkama M6 ve mě vzbuzuje nevole.

Napsal: 08 úno 2013, 16:43
od martilulin
Stalo se mi uplne to same na Seat cordoba SDI 2002. Prevodovka na sdi nesehnatelna, nicmene pak jsem narazil na inzerat a ze pry za 2 tis....nicmene 600km daleko. Udelal jsem fotky a vyrazil tam, vypadaly uplne stejne nicmene po prevozu domu se zjistilo ze je z toho starsiho typu. Prevodovka uplne nepasovala, vim ze dva srouby byli jinde, davala se jina lamela a pritlacak, ale vse maka dodnes.

Napsal: 08 úno 2013, 16:59
od ThrashTheTrash
martilulin píše:Stalo se mi uplne to same na Seat cordoba SDI 2002. Prevodovka na sdi nesehnatelna, nicmene pak jsem narazil na inzerat a ze pry za 2 tis....nicmene 600km daleko. Udelal jsem fotky a vyrazil tam, vypadaly uplne stejne nicmene po prevozu domu se zjistilo ze je z toho starsiho typu. Prevodovka uplne nepasovala, vim ze dva srouby byli jinde, davala se jina lamela a pritlacak, ale vse maka dodnes.
Jo to tak prostě je,ono to stejný na pohled je,ale pak se člověk zasekne když zjistí že nemá kam našroubovat držák nějakej a je problém!

Napsal: 10 úno 2013, 23:47
od z-x-r
jak se pozna u sdi ibizi ze prevodovka jde do haje? Zatim mi nehuci jen jednicka jde spatne radit pravdepodovne synchron.
prevodovka podle win typ DFW

Napsal: 11 úno 2013, 21:15
od ThrashTheTrash
z-x-r píše:jak se pozna u sdi ibizi ze prevodovka jde do haje? Zatim mi nehuci jen jednicka jde spatne radit pravdepodovne synchron.
prevodovka podle win typ DFW
Podle mě to nepoznáš nijak když to nic nedělá, to bys musel preventivně rozdělat a zkontrolovat ložiska v obalu!Jinak to poznáš jasně,začne to rachotit v lepším případě, v horším rána a je jasno odkud to šlo :)