Fabia 1.2HTP nemá tlaky :-(

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

LTZ400M
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2009, 19:45

Příspěvek od LTZ400M »

Někdo říká kroužkovat,někdo ne.Jsem z toho jelen,jak moc je náročné překroužkování,myslím pracně i finančně.Začínám přemejšlet,že ji asi pošlu dál,za ty starosti to nestojí (wallbash)
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Von motor rozpoliš daš kružky 45€ tekuty tmel medzi blok ako pod veko ventilov a ide dalej. Prekružkuj lebo sa ti to vymsti. Never tomu ktory tvrdi že netreba kružkovať ten potom nepozna HTP. A najlepšie tam dať Kolbensmith (76.5)
LTZ400M
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2009, 19:45

Příspěvek od LTZ400M »

Super dík za radu,propočítám to a uvidím.Ještě jednou díky moc.
xmandezo
Přispěvovatel
Příspěvky: 171
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2007, 14:24
Bydliště: Liberec

Příspěvek od xmandezo »

Fulltank píše:pokud vymeni i voditka tak se kat nemusi, maji potom uz vetsi vuli a podpaleni se nestane. Kdyz uz to bude rozebrany vymenil bych napinak retezu ;) je to par korun a obcas taky zazlobi.
Jak to myslíš větší vůli vodítka? oni je z výroby mají moc těsné? rád bych věděl čím to vlastně je protože někdo říká že je to katem co je moc blízko motoru a přehřívá oil a ten pak málo maže a karbonuje tím se přidřou vodítka a pak nesedí ventil a je to. Jak to tedy je? Rád bych to věděl otec má AWY a 60tis a za chvilku mě to možná čeká (noteeth) Díky za rady ;)
G2 1.6TD tlak 1,3 přidano na naftě :-) turbo z octavia 66kw mazl auto , seat toledo 1l tdi AFN makačenkn auto
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

xmandezo píše:
Fulltank píše:pokud vymeni i voditka tak se kat nemusi, maji potom uz vetsi vuli a podpaleni se nestane. Kdyz uz to bude rozebrany vymenil bych napinak retezu ;) je to par korun a obcas taky zazlobi.
Jak to myslíš větší vůli vodítka? oni je z výroby mají moc těsné? rád bych věděl čím to vlastně je protože někdo říká že je to katem co je moc blízko motoru a přehřívá oil a ten pak málo maže a karbonuje tím se přidřou vodítka a pak nesedí ventil a je to. Jak to tedy je? Rád bych to věděl otec má AWY a 60tis a za chvilku mě to možná čeká (noteeth) Díky za rady ;)
hele takhle mi to bylo receno tak kde necham delat hlavy :) Zatim mi jich delali nekolik a vsechno jezdi dal. Vymena katu probehla jen v jednom pripade. Jako prevenci muzes zkratit vymenu oleje a pouzivat lepsi.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
xmandezo
Přispěvovatel
Příspěvky: 171
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2007, 14:24
Bydliště: Liberec

Příspěvek od xmandezo »

jasné prevence už začla dávno tak uvidíme no ;)
G2 1.6TD tlak 1,3 přidano na naftě :-) turbo z octavia 66kw mazl auto , seat toledo 1l tdi AFN makačenkn auto
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 323
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

hubo44 píše:Von motor rozpoliš daš kružky 45€ tekuty tmel medzi blok ako pod veko ventilov a ide dalej. Prekružkuj lebo sa ti to vymsti. Never tomu ktory tvrdi že netreba kružkovať ten potom nepozna HTP. A najlepšie tam dať Kolbensmith (76.5)
Kluci,nevite nekdo jak patri vymezovaci podlozky (2 pulmesice s drazkou) na prostrednim valci ,ktere jsou na klice ? jde mi o to jestli maji ty drazky jit smerem ke klice nebo ke karteru.....optisk drzek je na krteru ale motor uz byl 1 rozebran a me to nejak nejde do hlavy proc drazkami ke karteru (ja bych to dal spise naopak ) motor 1.2 6V AWY z pola
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Mysliš tie dve dražky na boku axialu?
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2007, 18:29

Příspěvek od Tiger23 »

Počúvaj hubo44 je to skúsený HTPčkar. Tiež som mal HTP a po oprave hlavy to začalo brať olej. Rozobrať a prekrúžkovať..... Inak sa k tomu vrátiš

Najazdil som po oprave 4500km a nezozralo ani kvapku. Potom som auto predal
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33584
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tiger23 píše:Počúvaj hubo44 je to skúsený HTPčkar. Tiež som mal HTP a po oprave hlavy to začalo brať olej. Rozobrať a prekrúžkovať..... Inak sa k tomu vrátiš

Najazdil som po oprave 4500km a nezozralo ani kvapku. Potom som auto predal
chválihodné že jsi se řídil instrukcemi na zadní straně HTP honem to prodej ;)

pokud bys auto neprodal a ničeho neuposlech varování poslední a poučení HTP hovno to pomohlo (LOL)
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2007, 18:29

Příspěvek od Tiger23 »

vtipné :)

Ale nebolo tomu tak. Ja som to auto mal este rok po oprave a nabehal som 4500km cca. Potreboval som väčšie auto inak by fabka ostala doma. Ten motor sa da opravit za par korun.....
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
pitypaldy
Přispěvovatel
Příspěvky: 323
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2007, 20:02

Příspěvek od pitypaldy »

hubo44 píše:Mysliš tie dve dražky na boku axialu?
myslim ty co zabranujhi pohybu klikoveho hridele ve vodorovnem smeru...nemyslim ,zadne ojniční loziska či šály
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Tymi dražkami idu na kluku.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33584
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tiger23 píše:vtipné :)

Ale nebolo tomu tak. Ja som to auto mal este rok po oprave a nabehal som 4500km cca. Potreboval som väčšie auto inak by fabka ostala doma. Ten motor sa da opravit za par korun.....
ono to vtipné moc není prostě jak se to pojebe leze tomu přidat životnost ale nejlíp honem to postavi na vrakec, dnes ještě ne

ale časem to tak bude ptože za pát korun si koupíš tak zmrzlinu (hm)
Uživatelský avatar
Riso
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2008, 08:10
Bydliště: Banovce nad Bebravou

Příspěvek od Riso »

Dobry den. Po oprave hlavy na 1,2/6V 40kw BMD mi zozrala fabka 1l na 100km. Mam motor rozobraty, ale neviem aky tekuty tmel medzi blok a ci tieto kruzky budu dobre:
http://www.autodilyhh.sk/sada-piestoveh ... -977000002

Su to Goetze kruzky a vy pisete ze najlepsie su Kolbensmith (76.5), Tie Goetze mam kupene, preto sa pytam.

Dakujem za odpoved
Octavia2 -1,9tdi 77kw
Touran 2.0L D 138HP AZV
Golf variant 1,9tdi 4motion
Vento 1,9TD
Fabia 1,2htp/BMD
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“