Stránka 2 z 2

Napsal: 21 úno 2013, 14:31
od jericho-3
Já teď dělal P 206 1,4 HDI a motor byl takový poblitý, /měnil jsem olej/, tak říkám majiteli/ce/, je třeba to umýt a zjistit, o co jde, ale druhý den auto potřebovali, tak odjeli/do Itálie/ a pak mi auto přivezli, že jim svítí nějaké kontrolky na přístrojovce jinak než předtím.. :)
Ukazatel stavu oleje byl skoro na nule..Začala téci trubka mazání turba /uprostřed pletenec/ a docela dost a dodnes se divím, že turbu stačil ten zbytek, který jím procházel..Když jsem to umyl a natočil, šel souvislý čůrek oleje na volnoběh.. :)

Napsal: 21 úno 2013, 14:59
od roman1648
čéče, to jsem ještě neviděl a to ty francouze děláme celkem dost
auto po havárce ?