VW Golf 6 1,2 TSI 63 kW to 90 kW
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Netvrdím, že to tak je, ale někde na jiném fóru jsem četl, že MAHA tohle umožňuje. Buď si zvolit teplotu z čidla sání nebo ze sondy v motorovém prostoru. V místnosti bylo 27,5 C, to je uvedené v grafu. Uvedených 32,5 C je mnou odhadovaná teplota nasávaného vzduchu, kde navýšení je dané ohřátým motorem. Když se podíváš na jiné grafy tak rozdíl +5 C mezi teplotou okolí a nasávaným vzduchem je běžná hodnota.
- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Takže, za prvé měřil jsem to já.
Za druhé, v době měření jsem měl brzdu cca měsíc, od korekčního brždění jsem na radu zkušenějších majitelů Mahy odstoupil.
Nicméně rozdílové měření je přesné. A tohle auto jelo opravdu dobře. I ve skutečnosti. Bez korekce jde obojí o 7 dolů.
Za třetí nechápu proč to sem Kokoi dává.
I když mě parametry příjemně překvapily, bojím se , že jsou dosaženy necitlivým potlačením údajů o tlaku turba a paliva, že jakýkoliv Box = nesmysl, to víme všichni, a pokud je chce prodávat nevybral si správné fórum, ať už z podstaty věci či objektivity.
Za druhé, v době měření jsem měl brzdu cca měsíc, od korekčního brždění jsem na radu zkušenějších majitelů Mahy odstoupil.
Nicméně rozdílové měření je přesné. A tohle auto jelo opravdu dobře. I ve skutečnosti. Bez korekce jde obojí o 7 dolů.
Za třetí nechápu proč to sem Kokoi dává.
I když mě parametry příjemně překvapily, bojím se , že jsou dosaženy necitlivým potlačením údajů o tlaku turba a paliva, že jakýkoliv Box = nesmysl, to víme všichni, a pokud je chce prodávat nevybral si správné fórum, ať už z podstaty věci či objektivity.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
- Motorpower
- Aktivista
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 15 říj 2006, 23:39
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
to máš jedno co mám.. taky snad vždycky dojedu... to neřeším
ale spíš aby vždycky dojeli majitelé TSI...
kamarád si koupil GV+, 77kW TSI.. jede to hezky.. ale pořád s tím má nějaký problém, a to je to v záruce, autorizák neschopný problémy řešit...
druhý má služebáka 1,8TSI O2 2009, ze začátku to chválil, jak to letí, málo žere, motor není slyšet.. teď to má najeto 17tkm, je to zdechlé, hlučné, žere to.. ja na to leda nasranej...
a to jen co jsem si vzpoměl..
ale spíš aby vždycky dojeli majitelé TSI...
kamarád si koupil GV+, 77kW TSI.. jede to hezky.. ale pořád s tím má nějaký problém, a to je to v záruce, autorizák neschopný problémy řešit...
druhý má služebáka 1,8TSI O2 2009, ze začátku to chválil, jak to letí, málo žere, motor není slyšet.. teď to má najeto 17tkm, je to zdechlé, hlučné, žere to.. ja na to leda nasranej...
a to jen co jsem si vzpoměl..
mame doma 1.2tsi..problem akurat ta pojebana retaz..no vymenena v reklamacii..prehrati sw..a nejaka podlozka na turbe alebo co..vsetko v zaruke a to bolo dva dni pred jej koncom..teraz slape ok..uvidime co bude dalej..Vici píše:to máš jedno co mám.. taky snad vždycky dojedu... to neřeším
ale spíš aby vždycky dojeli majitelé TSI...
kamarád si koupil GV+, 77kW TSI.. jede to hezky.. ale pořád s tím má nějaký problém, a to je to v záruce, autorizák neschopný problémy řešit...
druhý má služebáka 1,8TSI O2 2009, ze začátku to chválil, jak to letí, málo žere, motor není slyšet.. teď to má najeto 17tkm, je to zdechlé, hlučné, žere to.. ja na to leda nasranej...
a to jen co jsem si vzpoměl..
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
- Brouk
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 897
- Registrován: 13 úno 2007, 21:55
- Bydliště: Vysočina - Telč
- Kontaktovat uživatele:
.. montuji tam kurvitka aby servis mel z ceho zitVici píše:to máš jedno co mám.. taky snad vždycky dojedu... to neřeším
ale spíš aby vždycky dojeli majitelé TSI...
kamarád si koupil GV+, 77kW TSI.. jede to hezky.. ale pořád s tím má nějaký problém, a to je to v záruce, autorizák neschopný problémy řešit...
druhý má služebáka 1,8TSI O2 2009, ze začátku to chválil, jak to letí, málo žere, motor není slyšet.. teď to má najeto 17tkm, je to zdechlé, hlučné, žere to.. ja na to leda nasranej...
a to jen co jsem si vzpoměl..
Prodávat to opravdu nechci. Dávám to sem proto, že když jsem hledal jak u 1.2 TSI zvýšit výkon, 63 kw verzi nikdo nedělal a ohledně boxů jsem našel jen rady typu je to na hovno, oblbuje to řídící jednotku apod. No a najednou jsem našel něco co opravdu funguje. Takže jako tip pro majitelé ostatních tsi, že alternativa existuje. Má to pro mne zásadní výhodu, že mi můžou v servisu aktualizovat soft jak chtějí. Jinak se omlouvám za ta rýpnutíMotorpower píše:Takže, za prvé měřil jsem to já.
Za druhé, v době měření jsem měl brzdu cca měsíc, od korekčního brždění jsem na radu zkušenějších majitelů Mahy odstoupil.
Nicméně rozdílové měření je přesné. A tohle auto jelo opravdu dobře. I ve skutečnosti. Bez korekce
Za třetí nechápu proč to sem Kokoi dává.
I když mě parametry příjemně překvapily, bojím se , že jsou dosaženy necitlivým potlačením údajů o tlaku turba a paliva, že jakýkoliv Box = nesmysl, to víme všichni, a pokud je chce prodávat nevybral si sfórum, ať už z podstaty věci či objektivity.