VW Golf 6 1,2 TSI 63 kW to 90 kW

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

kokoi
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 23 úno 2013, 23:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od kokoi »

Netvrdím, že to tak je, ale někde na jiném fóru jsem četl, že MAHA tohle umožňuje. Buď si zvolit teplotu z čidla sání nebo ze sondy v motorovém prostoru. V místnosti bylo 27,5 C, to je uvedené v grafu. Uvedených 32,5 C je mnou odhadovaná teplota nasávaného vzduchu, kde navýšení je dané ohřátým motorem. Když se podíváš na jiné grafy tak rozdíl +5 C mezi teplotou okolí a nasávaným vzduchem je běžná hodnota.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

- ať z toho leze kolik chce, dlouho to nevydrží, bohužel
- dát 12k za powerbox.. hmm...

Koukám že svět motorů dělá těmto krámům skvělou reklamu .. (noteeth)
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Takže, za prvé měřil jsem to já.
Za druhé, v době měření jsem měl brzdu cca měsíc, od korekčního brždění jsem na radu zkušenějších majitelů Mahy odstoupil.
Nicméně rozdílové měření je přesné. A tohle auto jelo opravdu dobře. I ve skutečnosti. Bez korekce jde obojí o 7 dolů.
Za třetí nechápu proč to sem Kokoi dává.
I když mě parametry příjemně překvapily, bojím se , že jsou dosaženy necitlivým potlačením údajů o tlaku turba a paliva, že jakýkoliv Box = nesmysl, to víme všichni, a pokud je chce prodávat nevybral si správné fórum, ať už z podstaty věci či objektivity.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

to máš asi jedno.. na tyhle motory je třeba se akorát tak z dálky opatrně dívat a modlit se aby nějak fungovaly..
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1143
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

To Vici mám taky ASZ a vím proč, moc nemachruju, ale vždy dojedu.
1,2 se ale vyrábí, nic s tím nenaděláš.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

to máš jedno co mám.. taky snad vždycky dojedu... to neřeším
ale spíš aby vždycky dojeli majitelé TSI...

kamarád si koupil GV+, 77kW TSI.. jede to hezky.. ale pořád s tím má nějaký problém, a to je to v záruce, autorizák neschopný problémy řešit...
druhý má služebáka 1,8TSI O2 2009, ze začátku to chválil, jak to letí, málo žere, motor není slyšet.. teď to má najeto 17tkm, je to zdechlé, hlučné, žere to.. ja na to leda nasranej...
a to jen co jsem si vzpoměl..
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

Vici píše:to máš jedno co mám.. taky snad vždycky dojedu... to neřeším
ale spíš aby vždycky dojeli majitelé TSI...

kamarád si koupil GV+, 77kW TSI.. jede to hezky.. ale pořád s tím má nějaký problém, a to je to v záruce, autorizák neschopný problémy řešit...
druhý má služebáka 1,8TSI O2 2009, ze začátku to chválil, jak to letí, málo žere, motor není slyšet.. teď to má najeto 17tkm, je to zdechlé, hlučné, žere to.. ja na to leda nasranej...
a to jen co jsem si vzpoměl..
mame doma 1.2tsi..problem akurat ta pojebana retaz..no vymenena v reklamacii..prehrati sw..a nejaka podlozka na turbe alebo co..vsetko v zaruke a to bolo dva dni pred jej koncom..teraz slape ok..uvidime co bude dalej.. (crazy) je to 77kw... (crazy)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

Vici píše:to máš jedno co mám.. taky snad vždycky dojedu... to neřeším
ale spíš aby vždycky dojeli majitelé TSI...

kamarád si koupil GV+, 77kW TSI.. jede to hezky.. ale pořád s tím má nějaký problém, a to je to v záruce, autorizák neschopný problémy řešit...
druhý má služebáka 1,8TSI O2 2009, ze začátku to chválil, jak to letí, málo žere, motor není slyšet.. teď to má najeto 17tkm, je to zdechlé, hlučné, žere to.. ja na to leda nasranej...
a to jen co jsem si vzpoměl..
.. montuji tam kurvitka aby servis mel z ceho zit (noteeth)
kokoi
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 23 úno 2013, 23:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od kokoi »

Motorpower píše:Takže, za prvé měřil jsem to já.
Za druhé, v době měření jsem měl brzdu cca měsíc, od korekčního brždění jsem na radu zkušenějších majitelů Mahy odstoupil.
Nicméně rozdílové měření je přesné. A tohle auto jelo opravdu dobře. I ve skutečnosti. Bez korekce
Za třetí nechápu proč to sem Kokoi dává.
I když mě parametry příjemně překvapily, bojím se , že jsou dosaženy necitlivým potlačením údajů o tlaku turba a paliva, že jakýkoliv Box = nesmysl, to víme všichni, a pokud je chce prodávat nevybral si sfórum, ať už z podstaty věci či objektivity.
Prodávat to opravdu nechci. Dávám to sem proto, že když jsem hledal jak u 1.2 TSI zvýšit výkon, 63 kw verzi nikdo nedělal a ohledně boxů jsem našel jen rady typu je to na hovno, oblbuje to řídící jednotku apod. No a najednou jsem našel něco co opravdu funguje. Takže jako tip pro majitelé ostatních tsi, že alternativa existuje. Má to pro mne zásadní výhodu, že mi můžou v servisu aktualizovat soft jak chtějí. Jinak se omlouvám za ta rýpnutí :)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

ono ale to že to nějak funguje, nezmanená že to neoblbuje! A někde se to jednou projeví... u motoru plného kurvítek možná dost brzy :)
kokoi
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 23 úno 2013, 23:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od kokoi »

Jo, to je možný že se to podělá. Jenže těm co to maj bez úprav většinou taky. A mně to aspoň docela slušně jede :)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“