odvzdušnění soustavy
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- 
				julio tabi
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 95
 - Registrován: 02 úno 2006, 20:57
 - Bydliště: nitra
 
- 
				julio tabi
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 95
 - Registrován: 02 úno 2006, 20:57
 - Bydliště: nitra
 
odpoveď
[v piatok mi má prísť nový model. tieto sme dražili na nemeckom e-bay.skús oventrop .cz
			
			
									
									
						- 
				Hertzberger
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 79
 - Registrován: 10 dub 2006, 21:11
 - Bydliště: Ostrava
 
- 
				julio tabi
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 95
 - Registrován: 02 úno 2006, 20:57
 - Bydliště: nitra
 
- 
				Hertzberger
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 79
 - Registrován: 10 dub 2006, 21:11
 - Bydliště: Ostrava
 
Dík. Takže když mi nebude vadit, že po přepnutí na olej půjde trocha nafty do nádrže a naopak když přepnu na naftu, tak mi půjde zase ta samá část oleje do nádržky s naftou, nemusím to řešit??? Asi by mi bodlo schéma jak to má ve skutečnosti vypadat. Nevím k čemu jsou vývody na čerpadle, přepad a tak dále. No ale to tu asi nikdo nějak přehledně nenakreslí.
			
			
									
									
						- 
				julio tabi
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 95
 - Registrován: 02 úno 2006, 20:57
 - Bydliště: nitra
 
- 
				Hertzberger
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 79
 - Registrován: 10 dub 2006, 21:11
 - Bydliště: Ostrava
 
Takže když ho mám, tak vůbec nepoužívám žádné zpětky do nádrže (do naftové ani do olejové) a tak nemíchám olej s naftou a naftu s olejem, jestli to dobře chápu?! On tedy funguje tak, že když má čerpadlo přebytek a tlačí do jakoby zpětky, tak vypne přísun od nádrže a dodává tam z toho přepadu??? Jestli jo, tak on to dělá nějak mechanicky, nebo elektricky?
			
			
									
									
						- 
				julio tabi
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 95
 - Registrován: 02 úno 2006, 20:57
 - Bydliště: nitra
 
- 
				Hertzberger
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 79
 - Registrován: 10 dub 2006, 21:11
 - Bydliště: Ostrava
 
Tak teď už jsem z toho úplně zmatený. Četl jsm si to teď na těch jejich stránkách a všiml jsem si taky té teploty a to bude asi problém. Ten olej má tak o 20 i 30 víc když jde z čerpadla (odhadem). Ty dva plováky jsi myslel, že musím mít ty ventily dva a ještě nějaký zvláštní odvzdušňovák??? V čem je tedy výhoda takového ventilu a proč sis ho namontoval do auta? Taky tím přece musíš pouštět palivo teplejší jak 60 stupňů, ne?!
			
			
									
									
						- 
				julio tabi
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 95
 - Registrován: 02 úno 2006, 20:57
 - Bydliště: nitra
 
Oventrop funguje zatiaľ perfektne ale teplotu vyššiu ako 53 stupňov sme ešte nedosiahli.Trojcestný ventil odizolovaný,predfilter s predohrevom (chladič oleja zo 110 k)VW zaizolovaný,doskový 12 lamelový výmenník OLAER odizolovaný, filter paliva zaizolovaný.Teplotu meriame dig.teplomerom pred vstupom do čerpadla a meráme teplotu mazacieho oleja pred vstupom do Trabold filtra a tá je tiež obdobná. julio
			
			
									
									
						- 
				Hertzberger
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 79
 - Registrován: 10 dub 2006, 21:11
 - Bydliště: Ostrava
 
Takže olej neohříváš na těch 70 jak se tady píše, ale jen 53. Je to asi bez problémů, že?! A to je celá soustava? Tak to je v pohodě. Tím, že vlastně nepoužíváš zpětky do nádrží, tak stačí i jeden 3cestný ventil a navíc nemícháš ani ty paliva (jak naftu, tak olej). V zimě je ale lepší udělat olejovou zpětku jak si psal, pokud jsi to tak myslel. To tam pak přidáváš ještě jeden trojcestný ventil, nebo jak to řešíš? nemáš ICQ, ať tady nezahlcuju pro někoho možná blbýma dotazama?
			
			
									
									
						- 
				julio tabi
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 95
 - Registrován: 02 úno 2006, 20:57
 - Bydliště: nitra
 
štyry roky som jazdil na olej s doma vyrobeným výmenníkom. Až keď mi kľakol motor a rozobrali sme ho začal som sa venovať takým prkotinám ako sú teploty,izolácie,doskové výmenníky......Celú zimu sme jazdily s prepadom,pretože použitý bioolej je hustý alebo teda hustejší ako nový ale aj lacnejší.Na 100 l 20l dieselu.A6 teraz keď sa oteplilo sme začali laborovať ďalej.my by sme ten olej ohriali aj na viac ale ani motorový olej nevieme dostať cez 60.Teraz skúšame el.ohrevy.O skúsenosť sa rád podelím. julio
			
			
									
									
						- 
				Hertzberger
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 79
 - Registrován: 10 dub 2006, 21:11
 - Bydliště: Ostrava
 
- 
				julio tabi
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 95
 - Registrován: 02 úno 2006, 20:57
 - Bydliště: nitra