.. asi myslí tu "kuličku", na které je pružinkou nacváklá ta vypínací páka (druhý konec než působí spojkový váleček). Je to vidět na té mé druhé fotce dole pod mrkví ("červená")...sniper-- píše:jaka kulicka?luke.bean píše:nebo probroučená kulička do vypínací páky - může toho býv víc
NEVYPINA SPOJKA agr...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
GIV Variant TDi ???kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
takze takto... diki za kopu uzitocnych rad... a este odpovede... je tam jednohmnota... spojka riadne vevypina, vyssie prevodove idu zaradit ale dost tazko... iba cez synchrony... ziadne zvuky... spojka zopne hned ako odlepim pedal od podlahy.. spojku som odvzdusnoval cez brzdu.. t.j. hadicka z odvzducsnovaku brzdy na odvzdusnovak spojky... spojkovy otvoreny a cez brzdu som tlacil kvapalinu do spojky... bez bubliniek hadicka samozrejme.. opakovane naslapanie nepomaha.. nemam sajnu kolko KM ma spojka... auto som kupoval a malo na budikoch okolo 200t... ale neverim ze to bol real... teraz dakych 225t... je mozne, ze bude lamela schopna este na repas??
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Je zrejmé , že demontáži prevodovky sa nevyhneš . Predpokladám zodratú , alebo roznitovanú lamelu spojky , ktorá i pri stlačení centrálnej pružiny je zľahka unášaná . Rovnako pravdepodobná je možnosť poškodenia vypínacieho mechanizmu , ktorý nedovolí úplné stlačenie pružiny prítlačáku . Dobrou správou je , že po vymontovaní je možné kúpiť potrebné diely vlastne kdekoľvek . Nezabudni , že nie je možné kombinovať jednotlivé diely spojky od rôznych výrobcov .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
jasne..diki...v piatok ideprevodovka vonka... nemozem kombinovat diely spojky od roznych vyrobcov??? ale zotrvak origo a sachs spojkova sada moze byt skombinovana?? kamarat ma rozobratu audi 2,8 VR6 143kw tusim... bude pasovat pritlacak aj z toho... ci radsej novy??
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Teprve až to rozebereš, tak zjistíš, co tam předchozí majitel měl...
Záleží na tom, zda můžeš být bez tohoto auta... předpokládám, že tě bude čekat rovněž výměna vypínací páky (cca 400CZK ve VW) a ložiska (koupil jsem origo za 600CZK tady na fóru)... aby jsi to za chvílii nedělal znova... lamelu a přítlačák uvidíš...
Pokud také nejsi automechanik s potřebným atypickým nářadím, tak na tom přítlačáku na jednohmotě jsou šrouby na 9 dvanáctihranný ořech (vnější) a na poloosy u unašečů budeš potřebovat dvanáctihran XZN velikost 8 (vnitřní)
Samozžejmě předpokládám, že klasickou golu + nějaké imbusy a torxy máš...
Pokud jsi to nikdy před tím nedělal, tak v tom mém vlákně je dost užitečných rad od kluků... mě to moc pomohlo
Záleží na tom, zda můžeš být bez tohoto auta... předpokládám, že tě bude čekat rovněž výměna vypínací páky (cca 400CZK ve VW) a ložiska (koupil jsem origo za 600CZK tady na fóru)... aby jsi to za chvílii nedělal znova... lamelu a přítlačák uvidíš...
Pokud také nejsi automechanik s potřebným atypickým nářadím, tak na tom přítlačáku na jednohmotě jsou šrouby na 9 dvanáctihranný ořech (vnější) a na poloosy u unašečů budeš potřebovat dvanáctihran XZN velikost 8 (vnitřní)

Pokud jsi to nikdy před tím nedělal, tak v tom mém vlákně je dost užitečných rad od kluků... mě to moc pomohlo

GIV Variant TDi ???kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
jasne.. uz ked to rozoberem budem vidiet... pritalcak a lamela pojde urcite nova... tak isto lozisko a paka... robil som vymenu spojky aj zotrvaku na vw caravelle 2,5 tdi 4motion... toto by som mal zmaknut.. naradia mam viac ako v slabsom servise



Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
novy poznatok.. hladal som na nete pritlacak na corrado vr6 a nasiel som, ze ten isty pritlacak, by mal byt pouzity aj v ibize 6k1 AGR... cize v mojej... neviete mi to niekto potvrdit alebo vyvratit? lebo v tom pripade by slacila lamela preoblozena...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
takze takto som dopadol dneska... dakto to tu presne pisal.. lozisko zodrate na carach a vydratey aj pritlacak.. paka zostala este celkom dobre...



na fotke to riadne nevidno... ale spicky pruzin na pritlacaku su uz zodrate na papier... par sa aj odlomilo



na fotke to riadne nevidno... ale spicky pruzin na pritlacaku su uz zodrate na papier... par sa aj odlomilo
Naposledy upravil(a) mr.freezer dne 22 bře 2013, 18:58, celkem upraveno 2 x.
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
pekne foto
lozisko zaseknute pekne osekalo tie struny pritlacaku
teraz tu novu len zabehnut pekne a bude to
Este ma zaujala fotka umeleckeho diela: zasity streleny volantovy airbag
to si zasival na kolene?


teraz tu novu len zabehnut pekne a bude to

Este ma zaujala fotka umeleckeho diela: zasity streleny volantovy airbag



VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
jasne.. to bolo zasivane na kolene... z nudze.... mal som tam hlupy sportovy volant... taak som vybuchnuty cupracky kupil za 20€... zosil... a funguje..
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion