NEVYPINA SPOJKA agr...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

sniper-- píše:
luke.bean píše:nebo probroučená kulička do vypínací páky - může toho býv víc
jaka kulicka?
.. asi myslí tu "kuličku", na které je pružinkou nacváklá ta vypínací páka (druhý konec než působí spojkový váleček). Je to vidět na té mé druhé fotce dole pod mrkví ("červená")...
GIV Variant TDi ???kW
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

jo tak to vim ale nikdy jsem na tom nenasel nejakej naznak opotrebeni, proto mi ani tahle "kulicka" nenapadla.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

jo, přesně to jsem myslel

chvíli trvá než to propadne , stalo se mi to na mým AGR a teď nedávno na A4 1.8T , ale tam jsem dělal spojku a bylo to v páce prasklý , tak jsem dal novou
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

takze takto... diki za kopu uzitocnych rad... a este odpovede... je tam jednohmnota... spojka riadne vevypina, vyssie prevodove idu zaradit ale dost tazko... iba cez synchrony... ziadne zvuky... spojka zopne hned ako odlepim pedal od podlahy.. spojku som odvzdusnoval cez brzdu.. t.j. hadicka z odvzducsnovaku brzdy na odvzdusnovak spojky... spojkovy otvoreny a cez brzdu som tlacil kvapalinu do spojky... bez bubliniek hadicka samozrejme.. opakovane naslapanie nepomaha.. nemam sajnu kolko KM ma spojka... auto som kupoval a malo na budikoch okolo 200t... ale neverim ze to bol real... teraz dakych 225t... je mozne, ze bude lamela schopna este na repas??
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Je zrejmé , že demontáži prevodovky sa nevyhneš . Predpokladám zodratú , alebo roznitovanú lamelu spojky , ktorá i pri stlačení centrálnej pružiny je zľahka unášaná . Rovnako pravdepodobná je možnosť poškodenia vypínacieho mechanizmu , ktorý nedovolí úplné stlačenie pružiny prítlačáku . Dobrou správou je , že po vymontovaní je možné kúpiť potrebné diely vlastne kdekoľvek . Nezabudni , že nie je možné kombinovať jednotlivé diely spojky od rôznych výrobcov .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

rozdělej to a budeš vědět hned na čem seš ;)
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

jasne..diki...v piatok ideprevodovka vonka... nemozem kombinovat diely spojky od roznych vyrobcov??? ale zotrvak origo a sachs spojkova sada moze byt skombinovana?? kamarat ma rozobratu audi 2,8 VR6 143kw tusim... bude pasovat pritlacak aj z toho... ci radsej novy??
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Teprve až to rozebereš, tak zjistíš, co tam předchozí majitel měl...
Záleží na tom, zda můžeš být bez tohoto auta... předpokládám, že tě bude čekat rovněž výměna vypínací páky (cca 400CZK ve VW) a ložiska (koupil jsem origo za 600CZK tady na fóru)... aby jsi to za chvílii nedělal znova... lamelu a přítlačák uvidíš...
Pokud také nejsi automechanik s potřebným atypickým nářadím, tak na tom přítlačáku na jednohmotě jsou šrouby na 9 dvanáctihranný ořech (vnější) a na poloosy u unašečů budeš potřebovat dvanáctihran XZN velikost 8 (vnitřní) :) Samozžejmě předpokládám, že klasickou golu + nějaké imbusy a torxy máš...
Pokud jsi to nikdy před tím nedělal, tak v tom mém vlákně je dost užitečných rad od kluků... mě to moc pomohlo :D
GIV Variant TDi ???kW
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

jasne.. uz ked to rozoberem budem vidiet... pritalcak a lamela pojde urcite nova... tak isto lozisko a paka... robil som vymenu spojky aj zotrvaku na vw caravelle 2,5 tdi 4motion... toto by som mal zmaknut.. naradia mam viac ako v slabsom servise :D :D
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

novy poznatok.. hladal som na nete pritlacak na corrado vr6 a nasiel som, ze ten isty pritlacak, by mal byt pouzity aj v ibize 6k1 AGR... cize v mojej... neviete mi to niekto potvrdit alebo vyvratit? lebo v tom pripade by slacila lamela preoblozena...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

takze takto som dopadol dneska... dakto to tu presne pisal.. lozisko zodrate na carach a vydratey aj pritlacak.. paka zostala este celkom dobre...

Obrázek

Obrázek

Obrázek

na fotke to riadne nevidno... ale spicky pruzin na pritlacaku su uz zodrate na papier... par sa aj odlomilo
Naposledy upravil(a) mr.freezer dne 22 bře 2013, 18:58, celkem upraveno 2 x.
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Se to ložisko asi zaseklo že??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

pekne foto ;) lozisko zaseknute pekne osekalo tie struny pritlacaku (LOL)

teraz tu novu len zabehnut pekne a bude to ;)

Este ma zaujala fotka umeleckeho diela: zasity streleny volantovy airbag (LOL) (LOL) (LOL) to si zasival na kolene?
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

jasne.. to bolo zasivane na kolene... z nudze.... mal som tam hlupy sportovy volant... taak som vybuchnuty cupracky kupil za 20€... zosil... a funguje..
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“