Stránka 2 z 3

Napsal: 06 dub 2013, 16:48
od krejča
Ono je dost znát to quatro.a pravda je to těźký.asi jsem zmlsanej z lehčího auta (LOL)
Ale quatro je bomba,taky do něj pudu!

Napsal: 06 dub 2013, 16:58
od Martin.D
To áno ale ak si zoberieš že sériová A5 3.0 tdi by mala mať okolo 6s a vaha o čosi vyššia ..... kone o čo to menej........ale budiš z tých nula na sto to až tak nie moc podstatne.
Len človek by čakal keď do toho nasype milióny ( obrazne povedané ) že to bude letieť a človek žmurkne okom a ma tam 500 (noteeth) (LOL)

Napsal: 06 dub 2013, 19:03
od Aulik
Martin.D píše:No čo ti ja viem ......z 0 na 100 za 7,3 s plus minus nie je zlé ale pri tých koňoch by človek čakal aj niečo lepšie.
To nie je podripovanie aby sa zase niekto toho nechytil len názor (LOL) (LOL)
Možná že ten mezičlánek. :blbe:a jak jsem psal jeto dost těžký auto a při rozjezdu jsem trochu zaváhal. Ono by asi i řadit chtělo dřív.

Napsal: 06 dub 2013, 19:30
od Aulik
Tady dávám ještě jedno,ale opět zaváhání na dvojce. Jela by dál, ale to až na lepší silnic,nebo letišti http://uloz.to/xpSmX4QT/audi-from-dieselpower-2-mp4

Napsal: 06 dub 2013, 19:34
od Aulik
Martin.D píše:To áno ale ak si zoberieš že sériová A5 3.0 tdi by mala mať okolo 6s a vaha o čosi vyššia ..... kone o čo to menej........ale budiš z tých nula na sto to až tak nie moc podstatne.
Len človek by čakal keď do toho nasype milióny ( obrazne povedané ) že to bude letieť a človek žmurkne okom a ma tam 500 (noteeth) (LOL)
Miliony né,cca.110 tis. Auto pořízený za cca.250 tis. a za ty peníze krásný svezení.

Napsal: 07 dub 2013, 15:15
od Kornout
Tak to je dobrá žumpa, za ty prachy máš krásnýho Bawora, nebo Audinu v šestiválci a svezeš se daleko lépe, navíc to auto kdykoli solidně prodáš. Tohle už nikdy za ty prachy nepordáš, budeš rád, když za to dosteněš těch 250 teď.

Napsal: 07 dub 2013, 15:43
od Torgan
Velmi pekne ti to ide na tu vahu, musi to byt naozaj pekne vozenie :D
Aku mas s tym spotrebu?

Napsal: 07 dub 2013, 16:00
od Kornout
Martin.D píše:To áno ale ak si zoberieš že sériová A5 3.0 tdi by mala mať okolo 6s a vaha o čosi vyššia ..... kone o čo to menej........ale budiš z tých nula na sto to až tak nie moc podstatne.
Len človek by čakal keď do toho nasype milióny ( obrazne povedané ) že to bude letieť a človek žmurkne okom a ma tam 500 (noteeth) (LOL)
Jenže graf z 3,0TDi a stejným výkonem, bude podstatně jinej, krouťák bude lépe odspoda a nahoře to pojede dál, tohle ani moc jet ve finále nemůže, ten výkon defacto končí ve 4000ot a nej krouťák je o cca 1400ot níž, což je dost nehouby, hrozně malé využitelné pásmo otáček.
Co jsem porovnávaly grafy uprvané 530tky a 1,9ky z Brouka tak jedniné kde měla ta 1,9ka navrch bylo ve vysokejch ot, protože tam už soft u třílitra naftu ubíral a nebylo to naladěný tak aby to točilo kdoví kolik, a využití do těchto otáček, má ten šestiválec podstatně lepší.
Ale taky záleží co je tam za turbo a vstřiky (což je asi u PPD nej problém).

Napsal: 07 dub 2013, 16:37
od Thomy
Kornout píše:Tak to je dobrá žumpa, za ty prachy máš krásnýho Bawora, nebo Audinu v šestiválci a svezeš se daleko lépe, navíc to auto kdykoli solidně prodáš. Tohle už nikdy za ty prachy nepordáš, budeš rád, když za to dosteněš těch 250 teď.
To samý by někdo mohl říct o tvojí bejvalý octávce...

Napsal: 07 dub 2013, 17:24
od Jayson
Výborná přpomínka Thomy Obrázek Obrázek

Napsal: 07 dub 2013, 17:30
od wentos
Thomy píše:
Kornout píše:Tak to je dobrá žumpa, za ty prachy máš krásnýho Bawora, nebo Audinu v šestiválci a svezeš se daleko lépe, navíc to auto kdykoli solidně prodáš. Tohle už nikdy za ty prachy nepordáš, budeš rád, když za to dosteněš těch 250 teď.
To samý by někdo mohl říct o tvojí bejvalý octávce...
To uz vsichni vi, kdo tuhle cestu absolvovali:-) A nyni vsichni zjistili, ze je jednodussi a levnejsi varianta, koupit auto v zakladu s pozadovanym vykonem.

Napsal: 07 dub 2013, 17:42
od Kornout
Thomy píše:
Kornout píše:Tak to je dobrá žumpa, za ty prachy máš krásnýho Bawora, nebo Audinu v šestiválci a svezeš se daleko lépe, navíc to auto kdykoli solidně prodáš. Tohle už nikdy za ty prachy nepordáš, budeš rád, když za to dosteněš těch 250 teď.
To samý by někdo mohl říct o tvojí bejvalý octávce...
Fakt, myslíš? (LOL) Bych byl blbej.
Nicméně pokud to bereš takto, tak pak by to žumpa byla samozřejmě taky, proto to tady píšu. Osobně bych to už dnes nedělal ani náhodou, toho času na tom..... :-(
Jedinný co chápu, když někdo na to prostě nemá a upravuje to postupně.

Napsal: 07 dub 2013, 17:53
od Kornout
wentos píše:
Thomy píše:
Kornout píše:Tak to je dobrá žumpa, za ty prachy máš krásnýho Bawora, nebo Audinu v šestiválci a svezeš se daleko lépe, navíc to auto kdykoli solidně prodáš. Tohle už nikdy za ty prachy nepordáš, budeš rád, když za to dosteněš těch 250 teď.
To samý by někdo mohl říct o tvojí bejvalý octávce...
To uz vsichni vi, kdo tuhle cestu absolvovali:-) A nyni vsichni zjistili, ze je jednodussi a levnejsi varianta, koupit auto v zakladu s pozadovanym vykonem.
s odpovídajícím podvozkem a brzdami.

Napsal: 07 dub 2013, 19:23
od MirekX
každej si tím může projít, koupit silný auto je jedna věc a mít 260 PS z dvoulitra je druhá věc. To jen tak nikdo nemá a o to víc pak lidi čumí. :D

Napsal: 07 dub 2013, 19:39
od wentos
MirekX píše:každej si tím může projít, koupit silný auto je jedna věc a mít 260 PS z dvoulitra je druhá věc. To jen tak nikdo nemá a o to víc pak lidi čumí. :D
Nema, to je pravda, ale ve finale je to mnohem drazsi cesta. Nehlede na fakt, ze 2.0 neni ten vykon staveny.