
1.4MPI rozvody
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak dnes rozvody uspěšně vyměněny... pokud jsem si nepohl s vačkou, tak vytahanim řetězu byla vačka vuči klice pootočena tak o 20 stupnu... což je dost.. po nastartovani si to krasně přede
.. jo jinak motor se ani popouštět dolu nemusí.. akorat nejde k povoleni řemenice použit gola ale musi se to zahnutym očkem..

polo 1.4tdi AMF
Pokud ti to cuka na volnobeh a vag ukazuje netesnost v sacim potrubi mrkni na zpetny ventil odvetrani benzinovych par jestli neni vypadla hadicka delalo mi to u jednoho auta presne tohle
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
tak už jsem ten krám dal konečně dokupy..... to škubání na volnoběh může dělat taky to, že jsou hydroštely na beton... já to radši povolil všechno... jedno bylo na tvrdo..... no a dneska jsem řešil tu chybu 17549 -Zjištění zatížení... pro jistotu jsem škrtící klapku hodil na silikon.. tak jsem smazal adaptační hodnoty a udělal zakladni nastavení klapky.. což ale nepomohlo... na volnoběh to šlo krásně, lamda regulace poskakovala kolem 0%.. idealni stav.. jenže, když jsem to prošlápl tak se to celé rozhodilo.. v paměti chyb zase ta stejná chyba a lambda regulace kolem 20%.. což je chudá směs.. tak jsem udělal znova, několikkrát základní nastavení škrtící klapky, pomačkal několikkrat pedal, zkontroloval blok 062- potenciometry škrtící klapky kde to +- sedělo.. nevim jestli tam je nějaka tolerance.. no a poté světe div se po protůrování chyba nikde.. lamda regulace krásně kolem nuly..... byl jsem to prohnat a po napíchnutí 0 chyb
.... takže z toho vyplývá že tato chyba nemusí znamenat dle DP pouze netěsnost v sacím potrubí ale v mém případě to byla pomatená klapka a kvuli ní se rozhodil celý chod motoru.. tak se to třeba bude někomu hodit 


polo 1.4tdi AMF