Klima OII - opět to začíná..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Neboj já to nebral jako rýpání, ale snažím se když něco vysvětluji aby to pochopilo i malé dítě. Jediný co si nejsem jist jestli jsem v tom předešlém příspěvku nekecal, protože si nejsem přesně jist, jak to řešené když chladit nechceš, zda se okruh uzavře a chladivo neproudí a platí co jsem napsal, nebo se jen sníži nějak tlak v okruhu na tolik že kompresor jen prohání chladivo okruhem aby nedošlo k zadření kompresoru bez chladiva-oleje. Bohužel už je to dlouho co jsem hledal a hltal vše kolem klimatizací abych si opravil tu svoji. Tak jako tak platí že kompresor běží pořád a to není dobré.
Jasný i spojka má svoje nevýhody a to jak píšeš její okamžité sepnutí což způsobuje rázy a ty taky poškozují co můžou.
Správné množství chladiva je základ, proto je to také u každého auta s klimatizací jasně, čitelně a velkým písmem napsané na štítku klimatizace včetně typu chladiva.
Jasný i spojka má svoje nevýhody a to jak píšeš její okamžité sepnutí což způsobuje rázy a ty taky poškozují co můžou.
Správné množství chladiva je základ, proto je to také u každého auta s klimatizací jasně, čitelně a velkým písmem napsané na štítku klimatizace včetně typu chladiva.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
tak za poslední týden tři OII s klimou. Vše dualní climatronic
1. jak jsem psal začne chladit až když budík vyleze na 90° - zatím nedořešeno, nebyl čas.
2. kdysi bouraná, konektor na regulačním ventilu kompresoru rozlomený a zatekla tam voda,sůl,vibrace a oba drátky se utřásly. Takže jasný,do tý doby klima fungovala dobře.
Ve vagu byla chyba 00898 myslím, že je něco s regulací kompresoru,přerušení atd.. A hodnotu po zapnutí požadovaná 0.800A byla aktuální 0.010 a občas skočilo 0,015A až 0,020A
3. řeší se už dva roky.
Nejdřív odešel původní kompresor při asi 150 tis. km. Z vrakáče se asi na třetí pokus sehnal funkční, fungoval přesně rok. Pak výměna za funkční včetně proplachu systému. Fungoval týden. Pak výměna za funkční,fungoval měsíc a zase nic. Tak se to na podzim neřešilo,ale jednou se na dva dny klima rozchodila a pak zase přestala jít až do teď..
Klima bez závad. Přes zimu tam skočila závada čidla G65 tlaku v okruhu. To nestojí ranec, pro sichr vyměněno,závada zmizela, ale pořád nejede.
Chladiva ve všech případech dost, jak při plnění, tak ve vagu.
Vyzkoušeny tři panely climatroniku, z obou předchozích aut. Žádná změna. Na sahaře jede jen větší vrtule, ale zase jen někdy, spíš nejede ani jedna. Na akční členy jede opět jen ta větší.
Takže zkusím proměřit kabely,pak se asi zkusí dát kompresor fungl nový a proměřit malou vrtuli. Víc mě nenapadá.
Jo a co je v měřených hodnotách napětí turbíny požadovaná je pořád 0.0 a aktuální je cca 10,6 a jak kdy,někdy výš ,někdy níž?
1. jak jsem psal začne chladit až když budík vyleze na 90° - zatím nedořešeno, nebyl čas.
2. kdysi bouraná, konektor na regulačním ventilu kompresoru rozlomený a zatekla tam voda,sůl,vibrace a oba drátky se utřásly. Takže jasný,do tý doby klima fungovala dobře.
Ve vagu byla chyba 00898 myslím, že je něco s regulací kompresoru,přerušení atd.. A hodnotu po zapnutí požadovaná 0.800A byla aktuální 0.010 a občas skočilo 0,015A až 0,020A
3. řeší se už dva roky.
Nejdřív odešel původní kompresor při asi 150 tis. km. Z vrakáče se asi na třetí pokus sehnal funkční, fungoval přesně rok. Pak výměna za funkční včetně proplachu systému. Fungoval týden. Pak výměna za funkční,fungoval měsíc a zase nic. Tak se to na podzim neřešilo,ale jednou se na dva dny klima rozchodila a pak zase přestala jít až do teď..
Klima bez závad. Přes zimu tam skočila závada čidla G65 tlaku v okruhu. To nestojí ranec, pro sichr vyměněno,závada zmizela, ale pořád nejede.
Chladiva ve všech případech dost, jak při plnění, tak ve vagu.
Vyzkoušeny tři panely climatroniku, z obou předchozích aut. Žádná změna. Na sahaře jede jen větší vrtule, ale zase jen někdy, spíš nejede ani jedna. Na akční členy jede opět jen ta větší.
Takže zkusím proměřit kabely,pak se asi zkusí dát kompresor fungl nový a proměřit malou vrtuli. Víc mě nenapadá.
Jo a co je v měřených hodnotách napětí turbíny požadovaná je pořád 0.0 a aktuální je cca 10,6 a jak kdy,někdy výš ,někdy níž?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
vysajes chladivo, sundas remen, demontujes dve trubky co vedou do kompresoru a pak povolis tri srouby co drzi samotny kompresor. A kdyz bude kompresor venku vezmes segrovky, vytahnes segrovku a ventil je venku, nicim se nemaze, maze se olejem v chladivu sam.
Pozor si dej akorat at neposkodis gumicky na trubkach
Pozor si dej akorat at neposkodis gumicky na trubkach

Naposledy upravil(a) Fulltank dne 26 srp 2013, 18:17, celkem upraveno 1 x.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika