Zadní brzdy OI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

BugiJČ
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 10 dub 2011, 10:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od BugiJČ »

Tomas6 píše:Valecky dej hliniky.Nejlip origo skoda a nebo davam meteli a ty fungujou.Zaklad je mit dobry bubny.Jak je vyjetej tak nebrzdi rucka a zacne tect valecek.Kotoucovka je fajn ale musi se brzdit pokud nebrzdis tak kotouce sou za pul roku na odpis.
Tak z autem jezdim 20tis rocne a nekdy i vic a brzdim. Nevim jak jinak bych zastavil a jezdim štreky 30km a delší. Zkusim kouknou na ty bubny a jestli je budu měnit tak budu akoráte na....
Bugi
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9190
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

buben od trw stojí 1100 takže pohoda :-D
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
BugiJČ
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 10 dub 2011, 10:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od BugiJČ »

Tak proběhlo měření bubnu a je sjetec cca o 1,6 mm v průměru. Tak co vy na to? Je to ten problém?
Bugi
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

ano, většinou je povoleno max 1.5mm opotřebení (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“