Syceni/foukani pri plnem plynu-bez ztraty vykonu Pass. B5.5
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Musim sehnat kabel, turbo bylo pred cca 5000km venku a regulaci melo ok, ale zkusim sehnat ten kabel.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

Jinak jsem jeste zapomnel zminit egr je off a zaslepen a auto je chiple, ale tomu vubec vzhledem k tomuto problemu nepriklanim vahu.
EDIT: Nafouknout myslis od cooleru a nebo rovnou od turba?
EDIT: Nafouknout myslis od cooleru a nebo rovnou od turba?
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

Tak uz to fouka vic nez predtim, asi se dirka rozsirila na douru. Na D1 me to v hodne prudkym kopci hodilo do nouze, asi uz se prefukovalo turbo.
Tak ted jen vyhledat servis a bude.
Tak ted jen vyhledat servis a bude.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

Zdravím všechny, potřeboval bych radu, měl jsem propálený vlnovec, následkem toho bylo pískající turbo, až jsem si myslel že je před smrtí, nechal jsem ho tedy převařit, turbo si teď jen tak lehce sviští, ale objevily se nepříjemný vibrace v rozmezí 1900 až 2100otj, ale nechápu proč, s propáleným vlnovcem bylo auto naprosto klidný, je možný navařit vlnovec nějak špatně že by způsoboval vibrace? I akcelerace mi příjde taková tuhá, předtím bylo auto jakoby pružný, těžko se to popisuje. Nesetkal se stím někdo?
Ex: VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM, Edice Generation, EGR off
Aktuálně: VW Golf V 2.0 TDi PD 103kw, BKD, Sportline
Aktuálně: VW Golf V 2.0 TDi PD 103kw, BKD, Sportline
spíš plnící tlak nedosaženbatoo píše:Tak uz to fouka vic nez predtim, asi se dirka rozsirila na douru. Na D1 me to v hodne prudkym kopci hodilo do nouze, asi uz se prefukovalo turbo.
Tak ted jen vyhledat servis a bude.
tak spíš od turba až před egr, mám na to dvě cca 5cm dlouhy trubky, zavařená dna, v jednom dirka a natažený ventyl z kola a nafoukneš si to a víš hned co a jak
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Za to jeste jednou diky, hned jsem dal 300km a vse ok:).
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
