Syceni/foukani pri plnem plynu-bez ztraty vykonu Pass. B5.5

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Musim sehnat kabel, turbo bylo pred cca 5000km venku a regulaci melo ok, ale zkusim sehnat ten kabel.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

Udělej si dvě zaslepky do jedne děj ventil a nafokni to až k egru
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Jinak jsem jeste zapomnel zminit egr je off a zaslepen a auto je chiple, ale tomu vubec vzhledem k tomuto problemu nepriklanim vahu.

EDIT: Nafouknout myslis od cooleru a nebo rovnou od turba?
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Tak uz to fouka vic nez predtim, asi se dirka rozsirila na douru. Na D1 me to v hodne prudkym kopci hodilo do nouze, asi uz se prefukovalo turbo.

Tak ted jen vyhledat servis a bude.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
kutil001
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 25 dub 2013, 20:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Znojma

Příspěvek od kutil001 »

Zdravím všechny, potřeboval bych radu, měl jsem propálený vlnovec, následkem toho bylo pískající turbo, až jsem si myslel že je před smrtí, nechal jsem ho tedy převařit, turbo si teď jen tak lehce sviští, ale objevily se nepříjemný vibrace v rozmezí 1900 až 2100otj, ale nechápu proč, s propáleným vlnovcem bylo auto naprosto klidný, je možný navařit vlnovec nějak špatně že by způsoboval vibrace? I akcelerace mi příjde taková tuhá, předtím bylo auto jakoby pružný, těžko se to popisuje. Nesetkal se stím někdo?
Ex: VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM, Edice Generation, EGR off
Aktuálně: VW Golf V 2.0 TDi PD 103kw, BKD, Sportline
telkom
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 15 kvě 2010, 10:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od telkom »

Ten vlnovec máš špatně navařenej. Výfuk někam táhne a od toho ty vibrace.
Touran 2012 CFHC 103KW + Tiguan 2017 DFGA 110KW
kutil001
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 25 dub 2013, 20:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Znojma

Příspěvek od kutil001 »

je trochu jakoby prohnutej ten vlnovec, což by teda mohlo mít za následek vibrace? koukal jsem na jiným TDI (stejnej motor jako ten můj) a je úplně rovnej ten vlnovec
Ex: VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM, Edice Generation, EGR off
Aktuálně: VW Golf V 2.0 TDi PD 103kw, BKD, Sportline
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

batoo píše:Tak uz to fouka vic nez predtim, asi se dirka rozsirila na douru. Na D1 me to v hodne prudkym kopci hodilo do nouze, asi uz se prefukovalo turbo.

Tak ted jen vyhledat servis a bude.
spíš plnící tlak nedosažen

tak spíš od turba až před egr, mám na to dvě cca 5cm dlouhy trubky, zavařená dna, v jednom dirka a natažený ventyl z kola a nafoukneš si to a víš hned co a jak
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak nakonec byla prasklá, což se stává, S-ková hadice mezi turbem a vstupem do spojovací roury k IC.
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Za to jeste jednou diky, hned jsem dal 300km a vse ok:).
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“