Octavii I combi 1.9tdi nebo W Boru combi 1.9 tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavii I combi 1.9tdi nebo W Boru combi 1.9 tdi
Tak to nevim taky je mi to divne ze by se nasel taky kousek ale ten co to zajistuje rikal ze je to z koncernu wolsvagen a uz ji rezervoval pres znameho.Ma to mit servisni knizku a dal to tam nejaky starý.Tak ji nechame napichnout a uvidime co ukaze. pokud to bude pravda ty km brat to PD nebo ne co radite???? Taky bych radeji koupil slusnou octavku rotacku ale to je problem. A pokud se nejaka naskytne tak za ni chteji silene prachy .
jenže ty tu nepíšeš jaký prachy nejsou šílený. Pěkný, s doložitelným nájezdem bude dražší a za 80 ho prostě nekoupíš.
Tak jeden z tisíce němců to prodá pod cenou, když si je vědom že takových moc není..
Tak jeden z tisíce němců to prodá pod cenou, když si je vědom že takových moc není..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Octavii I combi 1.9tdi nebo W Boru combi 1.9 tdi
chce za ni i s dovozem 105
Octavii I combi 1.9tdi nebo W Boru combi 1.9 tdi
no vim jen co rikal ze je v perfektnim stavu proto ji hned rezervoval ale to uvidim az to priveze penize nechce dopredu zadny a pak to necham napichnout kolik to ukaze jestli to neco vůbec ukaze
Re: Octavii I combi 1.9tdi nebo W Boru combi 1.9 tdi
lalis68 píše:no vim jen co rikal ze je v perfektnim stavu proto ji hned rezervoval ale to uvidim az to priveze penize nechce dopredu zadny a pak to necham napichnout kolik to ukaze jestli to neco vůbec ukaze
btw serviska = car papiru, kilometry v RJ motoru budou taky upraveny

VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
U autobazare co ma turekMartin.R píše:Nechci do toho moc zasahovat, ale můžete mi někdo prozradit kde se dá z německa sehnat auto z roku 2003 se 140tkm?![]()
![]()
![]()
Sám shánim auto a tří až čtyřletý auta v německu tam maj běžně kolem 180 až 250tkm.
Možná tak u nějakýho turka co?![]()
![]()
Kdy už lidi konečně dostanete rozum![]()
![]()

Myslím, že pokud už auto z Němec, pak si pro něj dojet sám. Tam je to riziko stočení km minimální - u nich je to trestné a nikdo si to nelajsne.
Ale jinak souhlasím - neřešit kilometry, řešit stav. Kilometry stejně nikdo nevyřeší. Navíc je jedna velká pravda, že pokud bude mít auto člověk, co o něj pečuje, může i po 300 tisících vypadat moc pěkně, a naopak bude-li s tím jezdit hovado, může být po stovce tisíc po smrti. Je to hodně relativní a je to o štěstí na kus.
Já jsem koupil přes 6,5 lety Galaxy. Bylo to po 8 letech provozu (7 let v Němcích, rok poté zde). Na tachometru bylo 167.000 km. Podle mě (i podle všeho, co jsem poté řešil) to vypadá, že to mohly být skutečné kilometry - ale samozřejmě nemusely. To už je dnes jedno. Dnes to moje auto má rovných 300 tisíc a nemám problém. Motor pouze absolvoval výměnu termostatu (170 tkm) a zdvihátek (270 tkm), jinak pouze pravidelný servis (olej 10 tkm, vzduchové filtry 20 tkm, naftový filtr 60 tkm, rozvody 90 tkm). Takže je opravdu třeba si počkat - nebrat první krám, co najdu. A pozor na manželky či partnerky - nesmíte dát na to, jestli jí se to líbí nebo nelíbí - to totiž v danou chvíli vůbec není podstatné. Líbí se jí to proto, že jí to zrovna pasuje ke kabelce - pokud si vezme jinou, už se jí to líbit nebude
.
Ale jinak souhlasím - neřešit kilometry, řešit stav. Kilometry stejně nikdo nevyřeší. Navíc je jedna velká pravda, že pokud bude mít auto člověk, co o něj pečuje, může i po 300 tisících vypadat moc pěkně, a naopak bude-li s tím jezdit hovado, může být po stovce tisíc po smrti. Je to hodně relativní a je to o štěstí na kus.
Já jsem koupil přes 6,5 lety Galaxy. Bylo to po 8 letech provozu (7 let v Němcích, rok poté zde). Na tachometru bylo 167.000 km. Podle mě (i podle všeho, co jsem poté řešil) to vypadá, že to mohly být skutečné kilometry - ale samozřejmě nemusely. To už je dnes jedno. Dnes to moje auto má rovných 300 tisíc a nemám problém. Motor pouze absolvoval výměnu termostatu (170 tkm) a zdvihátek (270 tkm), jinak pouze pravidelný servis (olej 10 tkm, vzduchové filtry 20 tkm, naftový filtr 60 tkm, rozvody 90 tkm). Takže je opravdu třeba si počkat - nebrat první krám, co najdu. A pozor na manželky či partnerky - nesmíte dát na to, jestli jí se to líbí nebo nelíbí - to totiž v danou chvíli vůbec není podstatné. Líbí se jí to proto, že jí to zrovna pasuje ke kabelce - pokud si vezme jinou, už se jí to líbit nebude

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Myslíš jako, že všichni nutně najedou ročně víc jak 10-15.tis. km? Nemyslím si, třeba můj děda najede za rok asi 3000kmMartin.R píše:Nechci do toho moc zasahovat, ale můžete mi někdo prozradit kde se dá z německa sehnat auto z roku 2003 se 140tkm?![]()
![]()
![]()
Sám shánim auto a tří až čtyřletý auta v německu tam maj běžně kolem 180 až 250tkm.
Možná tak u nějakýho turka co?![]()
![]()
Kdy už lidi konečně dostanete rozum![]()
![]()

Ale já mám zkušenost, že kolikrát auto, který má najeto 150t. km je v horším stavu, než to s 300t. km na tachometru. Auta s menším nájezdem totiž najezdí většinu km po městě, zatímco u auta s velkým nájezdem je větší pravděpodobnost, že km nasbíralo na německé dálnici

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5